NARESZCIE!

Data: 2010-02-04 23:15:27
Autor: Leszczur
NARESZCIE!
Dunleavy senior nie jest juz trenerem Clips. Uffff. Otwórzmy
szampana.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-05 09:05:28
Autor: s
NARESZCIE!
W dniu 2010-02-05 08:15, Leszczur pisze:
Dunleavy senior nie jest juz trenerem Clips. Uffff. Otwórzmy
szampana.

Yes! Yes! Yes!!
Jak mawiaja w wielkim swiecie...

http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ys-clipperscoach020410&prov=yhoo&type=lgns

Run, Baran, run!

Pozdr

Data: 2010-02-05 00:30:32
Autor: Leszczur
NARESZCIE!
On 5 Lut, 09:05, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Run, Baran, run!

Hmmm.
Czy przypadkiem szansa na kontuzje Cambymana nie jest wyliczana ze
wzoru:
INJ%=(Age*Pace)/33

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-05 09:42:10
Autor: s
NARESZCIE!
W dniu 2010-02-05 09:30, Leszczur pisze:
[...]

Chyba nie.
Camby lubi biegac.
Gdy Nuggets naprawde biegali, Camb zdawal sie lamac najmniej.

A zreszta, fuck that.
Cambiego mam w jednej lidze, Barana w dwoch :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-05 00:57:29
Autor: Leszczur
NARESZCIE!
On 5 Lut, 09:42, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> INJ%=(Age*Pace)/33

Chyba nie. Camby lubi biegac.
Gdy Nuggets naprawde biegali, Camb zdawal sie lamac najmniej.

A to tylko wskazuje na to, ze był to wyjątkowo szczęśliwy zbieg
okoliczności.
Wzór jest prawidłowy :-)

A zreszta, fuck that.
Cambiego mam w jednej lidze, Barana w dwoch :D

Ciekawe czy Kaman lubi biegac. W sumie nigdy nie grał w naprawdę
szybkim systemie.

Pozdro

L'e-szczur

NARESZCIE!