NARUSZENIUE CISZY WYBORCZEJ

Data: 2009-06-06 17:18:07
Autor: cytryna
NARUSZENIUE CISZY WYBORCZEJ
Dziś nad ranem mój sąsiad zdeklarowany abstynent wrócił zalany w pestkę do domu. Na klatce schodowej wykrzykiwał hasła wyborcze i wyrażał opinię o tej cudownej partii, której nikt nie wierzy, używając słów powszechnie uważanych za niecenzuralne.Na koniec jednoosobowego wiecu wyborczego na schodach,złożył kandydatce do PE bukiet z jarzyn na wycieraczce po czym udał się na zasłużony odpoczynek do ajencji towarzyskiej.Zapowiedział, że dzisiejszej nocy nikt nie zaśnie aby wyborcy nie spóźnić sie do urn. Odkąd uruchomiono spalarnie urny cieszą się zasłużonym wzięciem.

Data: 2009-06-06 13:41:26
Autor: Antenka
NARUSZENIUE CISZY WYBORCZEJ
Cytrynko,  mogę Ci tylko współczuć . Teraz będziesz musiał
przemieszczać się po klatce schodowej w masce gazowej :((

Antenka

NARUSZENIUE CISZY WYBORCZEJ