NAS - pytanko

Data: 2012-08-14 13:03:00
Autor: Mr Misio
NAS - pytanko
Jak juz pisalem, kupilem zabawke NSA310 Zyxel.

Domyslnie NAS ma 3 share: mucic, photo, video, ktore sa widoczne dla urzadzen DLNA (serwer mediow to Twonky)

Otoz, jak tworze kolejny share np. music2 to

owszem widac share, ale...

tworzy sie tez podkatalog w music

czylu mam shary:

\\nsa310\music
\\nsa310\music2

a katalogi
\\nsa310\music
\\nsa310\music\music2
\\nsa310\music2

Jaki problem?

Robie music2 zeby oddzielic jedno od drugiego.

Ale jak sobie robie synchronizacje NAS-PC dla katalogu music, to on zawiera tez pliki music2. A calkiem tego nie chce tak :] zeby mi wwalal jedno do drugiego.

problem obszedlem robiac

\\nsa310\music
\\nsa310\muzyka

:/

I teraz nie wiem, czy tak dzialac powinien czy to ukryty feature? Ze jak sa nazwy zaczynajace sie tak samo, to laduja w jednym worku. i to nie przez DLNA ale widoczne tak przez SMB

Bo w urzadzeniu DLNA to mi ladnie grupuje wszystkie shary "muzyczne" razem, ale tez jako oddzielne katalogi a nie jako jeden z podkatalogami...

NAS - pytanko