NASA może zdewaluować wartość złota

Data: 2013-06-04 08:47:40
Autor: Trybun
NASA może zdewaluować wartość złota
W dniu 2013-06-03 22:49, jr pisze:
Również asteroidy znajdujące się najbliżej Ziemi zawierają duże ilości cennych
zasobów a pas asteroid zawiera miliard razy większe zasoby surowców mineralnych,
niż nasza planeta.  W grę wchodzą różne pierwiastki na przykład platyna
potrzebna w wielu gałęziach przemysłu, w tym budowy alternatywnych źródeł
energii. Nie jest przesadą stwierdzenie, że niedobory niektórych rzadkich
minerałów spowalniają postęp technologiczny w wielu dziedzinach.

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/nasa-moze-zdewaluowac-wartosc-zlota

Tak tak - NASA, fantasto - NASA na dzień dzisiejszy istnieje tylko na papierze bez Rosyjskiej pomocy.

Data: 2013-06-04 21:30:12
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kok2id$494$2node2.news.atman.pl...

| Tak tak - NASA, fantasto - NASA na dzień dzisiejszy istnieje tylko na
| papierze bez Rosyjskiej pomocy.

Dzieki tej rosyjskiej pomocy wyslali na Marsa mala ciezarowke i opuscili ja na specjalnym odrzutowym dzwigu. Rosyjskie loty na orbite sa tansze, dlatego bardziej kalkuluje im sie placic Rosji, zamiast wydawac na to wlasna kase. Gdy bedzie im sie oplacac, przyciagna do Ksiezyca asteroide i beda ja eksploatowac.

Data: 2013-06-05 16:13:25
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-04 21:30, jr pisze:

[...]

Tak, znowu jak za dawnych czasów - Hollywoodzka projekcja dla gawiedzi(misiów z okienka).. Wszyscy widzimy że bez ruska nawet nie są w stanie dolecieć do MSO.. To i tylko to są fakty.

Data: 2013-06-06 20:24:26
Autor: jr

|W dniu 2013-06-04 21:30, jr pisze:
| > |

Gdy

| Tak, znowu jak za dawnych czasów - Hollywoodzka projekcja dla
| gawiedzi(misiów z okienka)..

Tu masz obrazki z hollywood...
http://www.panoramas.dk/mars/curiosity-first-color-360.html
http://www.beugungsbild.de/huygens/povray/titan_rendered.html

Data: 2013-06-07 10:25:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-06 20:24, jr pisze:

| Tak, znowu jak za dawnych czasów - Hollywoodzka projekcja dla
> [...]

Jaka piękna panorama, żywcem wzięta z pustyni na której USA w latach 60-tych przeprowadzały próby jądrowe.

Data: 2013-06-08 01:24:54
Autor: jr

|W dniu 2013-06-06 20:24, jr pisze:
| > |

| Jaka piękna panorama, żywcem wzięta z pustyni na której USA w latach
| 60-tych przeprowadzały próby jądrowe.

Tyle, że niebo w kolorze brzoskwiniowym - coz, wszedobylski marsjański pył! A wiesz Andrzeju, ze Couriosity zrobil zdjecie Ziemi razem z Ksiezycem? Widac nawet zarys Ameryki Płd. - to sie nazywa technika!

NASA może zdewaluować wartość złota