NASI POLICJANCI TO NIE BOBBIES

Data: 2011-12-09 09:16:54
Autor: boukun
NASI POLICJANCI TO NIE BOBBIES

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jbsfp2$124$1mx1.internetia.pl...
NASI POLICJANCI TO NIE BOBBIES 1/3
http://www.youtube.com/watch?v=RUNHj_-W-xs&feature=digest_thu
Materiał operacyjny Policji z 25.08.2010 r. Szokujące zachowanie policjantów obserwujących burdy kibiców w Bydgoszczy 25.08.2010r. Film został nakręcony przez policjantów znajdujących się w pomieszczeniu ukrytym za lustrem fenickim tuż przy trybunie kibiców Zawiszy. Na materiale video słychać wulgarne komentarze mundurowych na temat wydarzeń na stadionie.

Komentarze zza szyby

"(...) to jest bydło, ja pier..., piątki se przybijają, patrz te k... w szalikach, co za dziwki (...) tutaj to potrzeba nie wiem co, kule i napier..." -- rzucają policjanci, opisując zamieszki.

Gdy na filmie widać kiboli schowanych za poprzewracanymi stołami i koszami na śmieci rzucającymi w policję czym się da, funkcjonariuszom za lustrem puszczają nerwy: "k... jakbym wciągnął go tutaj jakbym mu jeb... k... to co tutaj się dzieje to...".

Na bieżąco komentują bijatykę: "(...) przy sektorze 14P, jest może z 12 policjantów, ale to jest wszystko mało, ale tutaj k... tak napier... pałkami, że nie mają już się czym zasłaniać nawet wszystkie tarcze poszły". A po chwili krytykują działania kolegów: "gdzie oni wchodzą taką drużynką do sektora ja nie wiem, nie no na to nie idzie patrzeć, no k... (...) dawno takiej zadymy nie było, tutaj? Dawno chyba 2004, 2005 (...)".

Sami boją się, że ich kryjówka za fenickim lustrem może zostać odkryta: "nie mamy wyjścia, zobacz, a mamy drzwi otwarte? Nie (...) zobacz coś się dzieje, oni nie jarzą na razie, spokojnie mówię ci, że nas k... nie widzą, ty poszły bramki jaaa".

Nawet, gdy odpuściły nerwy, już po zakończeniu bijatyki, policjanci wulgarnie określają przechodzące tuż przy lustrze osoby, m.in. o 14 -- 15-letnich dziewczynach mówią "dziwki".

NASI POLICJANCI TO NIE BOBBIES 2/3
http://www.youtube.com/watch?v=4pIXPTwo1_g&feature=digest_thu
NASI POLICJANCI TO NIE BOBBIES 3/3
http://www.youtube.com/watch?v=X-m3OEp8LVA&feature=digest_thu