NATO poszerza strefe wp³ywu islamistow...

Data: 2011-03-20 18:52:51
Autor: abc
NATO poszerza strefe wp³ywu islamistow...
.... i doprowadza do prze¶ladowania chrze¶cijan.

Taki jest rezultat napa¶ci NATO na Serbiê
http://www.piotrskarga.pl/ps,1353,2,0,1,I,informacje.html oraz Irak
http://www.pkwp.org/ii_dszkp_2010/sytuacja_chrzescijan_w_iraku/

W latach 2003-2010 w Iraku:

Liczba chrze¶cijan z 1,4 miliona zmniejszy³a siê do 200.000
  a.. Milion chrze¶cijan musia³a opu¶ciæ swoje domy,
  b.. Pó³ miliona chrze¶cijan przebywa³o w obozach dla uchod¼ców,
  c.. Zamordowano 50 duchownych,
  d.. Zaatakowano 76 ko¶cio³ów.
  e.. Zamordowano 3.000 chrze¶cijan
Antychrze¶cijañski terror trwa nadal: w ci±gu jednego tygodnia pod koniec
lutego b.r. 4.100 chrze¶cijan (683 rodziny) zosta³o wysiedlonych z Mosulu
(pó³nocny Irak).

Podobny bêdzie fina³ napa¶ci na Libiê.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2011-03-20 19:03:08
Autor: boukun
NATO poszerza strefe wp³ywu islamistow...

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d863efb$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A po co byæ chrze¶cijanem? Za wiarê nie ma sensu umieraæ...

boukun

Data: 2011-03-20 19:15:51
Autor: abc
[...]

Wrêcz przeciwnie.  ¯ycie doczesne ma siê do ¿ycia wiecznego tak jak dajmy na
to liczba 85 do nieskoñczono¶ci.  A jak to uj±³ Sobór Florencki:

"Nie nale¿y w±tpiæ, ¿e nie tylko wszyscy poganie, ale i wszyscy ¯ydzi,
wszyscy heretycy i schizmatycy, umieraj±cy poza Ko¶cio³em katolickim pójd± w
ogieñ wieczny, przygotowany dla szatana i anio³ów jego, je¿eli nie po³±cz±
siê z Ko¶cio³em katolickim przed swoj± ¶mierci±."

Data: 2011-03-20 19:19:18
Autor: boukun
NATO poszerza strefe wp³ywu islamistow...

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d86445f$0$2489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pieprzenie w bambuko. Ludzie chc± teraz dobrze ¿yæ, na ziemi, a nie opowiastek o ¿yciu w grobie...

boukun

Data: 2011-03-20 19:25:52
Autor: abc
NATO poszerza strefe wp³ywu islamistow...
Pieprzenie w bambuko. Ludzie chc± teraz dobrze ¿yæ, na ziemi, a nie
opowiastek o ¿yciu w grobie...

To jakie¶ mato³y. Taki np. uczony jak Pascal
http://pl.wikipedia.org/wiki/Blaise_Pascal
rozpatrzy³ dwa przypadki dotycz±ce istnienia Boga:

  a.. Bóg istnieje i nagradza za wiarê ¿yciem wiecznym.
  b.. Bóg nie istnieje i nie istnieje ¿ycie wieczne.

Cz³owiek mo¿e wierzyæ lub nie wierzyæ w istnienie Boga. Je¶li wierzy, to
traci ¿ycie doczesne (na rzecz modlitw i czynienia dobra) i otrzymuje ¿ycie
wieczne.

Je¶li nie wierzy, to zatrzymuje ¿ycie doczesne i traci ¿ycie
wieczne. Pascal wywnioskowa³, ¿e wiara bardziej siê op³aca, poniewa¿
ryzykujemy tylko czas ¿ycia, który jest zazwyczaj krótki, a nagrod± mo¿e byæ
¿ycie wieczne.

Data: 2011-03-20 19:33:19
Autor: boukun
NATO poszerza strefe wp³ywu islamistow...

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d8646b9$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak tak siê cz³owiek w to wszystko zag³êbi, to sobie pomy¶li, ¿e ten Bóg to niez³y terrorysta jest... i nawet nie masz prawa do adwokata...

boukun

Data: 2011-03-20 19:36:07
Autor: cytryna
> [...]

ogieñ wieczny, przygotowany dla szatana i anio³ów jego, je¿eli nie po³±cz±
siê z Ko¶cio³em katolickim przed swoj± ¶mierci±."

-- -- -- -- --

Niektórzy z wymienionych za ¿ycia poszli "w ogieñ wieczny" i nie wyci±gneli z tego ¿adnych wniosków. Jedynie co im siê uda³o to organizacja znanej firmy od
wy³udzania odszkodowañ. A ¿ycie jest takie krótkie, takie kruche, ¿e a¿ BUL umieraæ bez NADZIEJI na zbawienie wieczne. --

Data: 2011-03-20 19:42:02
Autor: abc
[...]

Na nich ci±¿y straszliwa kl±twa. "A ca³y lud zawo³a³: Krew Jego na nas i na
dzieci nasze." (Mt 27:25) Ten straszny krzyk dotar³ do tronu Boga, a wyrok
wydany na samych siebie zosta³ zapisany w niebie.

Ta modlitwa zosta³a wys³uchana, a krew Syna Bo¿ego
sta³a siê wiecznym przekleñstwem dla ich dzieci i wnuków.

Data: 2011-03-20 19:46:25
Autor: jadrys
NATO poszerza strefe wpływu islamistow...
W dniu 2011-03-20 19:03, boukun pisze:

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d863efb$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
... i doprowadza do prześladowania chrześcijan.

Taki jest rezultat napaści NATO na Serbię
http://www.piotrskarga.pl/ps,1353,2,0,1,I,informacje.html oraz Irak
http://www.pkwp.org/ii_dszkp_2010/sytuacja_chrzescijan_w_iraku/

W latach 2003-2010 w Iraku:

Liczba chrześcijan z 1,4 miliona zmniejszyła się do 200.000

A po co być chrześcijanem? Za wiarę nie ma sensu umierać...

boukun

A za co jest sens?

Data: 2011-03-20 19:44:02
Autor: Andy Niemczuk
NATO poszerza strefe wp³ywu islamistow...

"abc" <abc@wp.pl>
 c.. Zamordowano 50 duchownych,

 Tylko? Szkoda....

Data: 2011-03-20 19:47:19
Autor: abc
NATO poszerza strefe wp³ywu islamistow...
 c.. Zamordowano 50 duchownych,

Tylko? Szkoda....

Jeste¶ nekrofilem?

Data: 2011-03-20 22:12:43
Autor: Grzegorz Z.
NATO poszerza strefe wp³ywu islamistow...
abc napisa³:

... i doprowadza do prze¶ladowania chrze¶cijan.

A ja mam pytanie - skoro my jeste¶my ko¶cio³em to na kogo jest
zarejestrowany samochód nale¿±cy do pana Tadeusza Rydzyka?

Na s³upa?

NATO poszerza strefe wp³ywu islamistow...