NATO potrafi tylko odwleka膰 przyznanie si臋 do "nie sukcesu" w Afganistanie?

Data: 2010-06-26 14:55:43
Autor: Andrzej Adam Filip
Pistacjusz <pistacjusz@gmail.com> pisze:
On 26 Cze, 05:16, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> pisze:

> ale ju偶 wywo艂uje skandale s艂yszalne nawet na Jamajce:
>http://wiadomosci.onet.pl/2189960,11,wypowiedz_marszalka_wywolala_nie...

Ja mam w [czterech literach] takie NATO kt贸rego polityka *militarna* w
Afganistanie da si臋 obecnie sprowadzi膰 tylko do "tch贸rzliwego"
odwlekania przyznania si臋 do "nie sukcesu".

Talibowie maj膮 w praktyce tylko teoretyczne szans臋 na "proste pokonanie"
NATO/USA ale maj膮 ogromne szanse na "wym臋czenie" NATO/USA z Afganistanu.
USA *MOG膭* wygra膰 wojn臋 w Afganistanie, tylko 偶e "bardzo w膮tpi臋" czy po
takich kosztach kt贸re b臋d膮 *op艂acalne*.

P.S. Zawsze warto pami臋ta膰 jakim kosztem Imperium Brytyjskie wygra艂o
drug膮 wojn臋 Bursk膮.

Decyzja mo偶e i s艂uszna ale nie w taki spos贸b si臋 te rzeczy za艂atwia.
A偶 nie chce mi si臋 wymienia膰 wszystkich negatywnych konsekwencji
takich bezmy艣lnych "o艣wiadcze艅".
A USA musi pozosta膰 w Afganistanie z jednego prostego powodu.
Natomiast niew膮tpliwie mog膮 sobie darowa膰 wszystkie pozory
"demokratyzowania" czy "ch臋ci wygrania wojny" bo nie o to tutaj chodzi.

Sk膮d masz *PEWNO艢膯* 偶e by艂o to bezmy艣lne o艣wiadczenie a nie "puszczenie formalnie nie oficjalnego sygna艂u/sondy"? :-)

Czy TY pos膮dzasz Radka Sikorskiego o bycie a偶 takim beznadziejnym
t臋pakiem kt贸ry nie jest zdolny do prowadzenia polityki zagranicznej
rz膮du PO jak ch贸ru polifonicznego ("na wiele g艂os贸w")? ;-)

--
Andrzej Adam Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Upad艂 na rozumie

NATO potrafi tylko odwleka膰 przyznanie si臋 do "nie sukcesu" w Afganistanie?