NAVTEQ - A4 Zgorzelec - Krzyżowa gotowa (szkoda że z błędem)

Data: 2009-03-06 12:03:33
Autor: J.F.
NAVTEQ - A4 Zgorzelec - Krzyżowa gotowa (szkoda że z błędem)
Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <jarek.wojtowicz@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goqv8k$5um$1inews.gazeta.pl...
Zawsze myślałem, że Navteq nie wydaje na swoich mapach tras, które jeszcze nie
są oddane do użytku, a oddanie tego odcinka jest przecież zaplanowane na
lipiec/sierpień 2009! A tu proszę - w lutym mamy już tę trasę...

Kto ich tam wie, w koncu kupujesz wyrob na lata, moze i lepiej zeby byl przyszlosciowy niz przeszlosciowy.

Co ciekawe węzeł >>Krzyżowa<< został totalnie spartolony, bo wygląda zupełnie
inaczej niż w rzeczywistości:
http://img10.imageshack.us/img10/6588/krzyzowa2.jpg

pomijajac klopoty w przyszlosci ..  Czy mi sie wydaja czy projekt navteq jest lepszy i tanszy w realizacji ?

J.

Data: 2009-03-06 11:22:55
Autor: Jarek Wójtowicz
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Kto ich tam wie, w koncu kupujesz wyrob na lata, moze i lepiej zeby byl przyszlosciowy niz przeszlosciowy.

Wszystko jest zajefajnie, jak produkt jest przyszłościowy, byleby nie za bardzo.
Co z tego, jeśli na mapach jest przyszłościowa trasa, jak program navigacyjny
chcąc ją wykorzystać poprowadzi cię ileś tam nadprogramowych kilometrów, a ty
na koniec pocałujesz klamkę - a raczej B1 ?...

--
Jarek
Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

Data: 2009-03-06 15:40:44
Autor: radekp@konto.pl
NAVTEQ - A4 Zgorzel ec - Krzyżowa gotow a (szkoda że z błęd em)
Fri, 6 Mar 2009 12:03:33 +0100, w <goqvu5$rgc$1@news.onet.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

pomijajac klopoty w przyszlosci ..  Czy mi sie wydaja czy projekt navteq jest lepszy i tanszy w realizacji ?

Musi być tańszy, bo wielu skrętów na nim wykonać po prostu nie można.

Data: 2009-03-06 17:01:23
Autor: J.F.
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:med2r4lcs0s2scsheklq219rtera73vn5a4ax.com...
[...]

Ktorych ? Wydaje misie ze wszystkie 6 mozna.

Zawrocic nie mozna, ale w drugim wariancie tez nie :-)

J.

Data: 2009-03-09 18:34:41
Autor: radekp@konto.pl
NAVTEQ - A4 Zgorzel ec - Krzyżowa gotow a (szkoda że z błęd em)
Fri, 6 Mar 2009 17:01:23 +0100, w <gorhck$klo$1@news.onet.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Musi być tańszy, bo wielu skrętów na nim wykonać po prostu nie >można.

Ktorych ? Wydaje misie ze wszystkie 6 mozna.

Cofam, bo wydaje mi się, że jedna boczna droga dochodzi końcowo do autostady,
ale na screenie tego nie widać.

Zawrocic nie mozna, ale w drugim wariancie tez nie :-)

Prawdę mówiąc, wariant realny nie bardzo zrozumiałem ;)

NAVTEQ - A4 Zgorzelec - Krzyżowa gotowa (szkoda że z błędem)