NAZI-Skandal - Moja strona z Niemiec

Data: 2009-08-31 22:32:46
Autor: boukun
NAZI-Skandal - Moja strona z Niemiec
Moja strona z Niemiec. Pierwszy projekt z błędami, przed korektą.
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/9igS2OX0tEb/nazi
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8owKBbUheJF/nazi2
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/4VJcOudWt7V/nazi3
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8DUUWDbkchx/nazi4
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/5OEfEpH5D6D/nazi5
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/77FSwUsEYnt/nazi6
Tu obsmarowałem sędziów niemieckiego trybunału po nazwiskach
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/7r2GNyCBB5t/nazi7
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/aRU0x1vbmBp/nazi8
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/aueDL4L30Ht/nazi9
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/5Snc7tU8BWv/nazi10

Oczywiście po aktualizacjach i korekcie strona wyglądała o wiele bardziej przejrzyście i czytelnie, z ładnym tłem i paskiem języka, z automatycznie przetłumaczonym językiem angielskim i francuskim.
Zaraz wkleję kilka stron poprawnie już napisanych i zaktualizowanych, ale znalazłem tylko biało czarne.

Była jeszcze strona główna - Rassistische EU Politik, której zdjęcia też zeskanowałem i zaraz załączę i linki do jeszcze innych innych podstron. Stronę zrobiłem dostępnym programem Front Page Express.

boukun

Data: 2009-08-31 23:43:59
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7hc8c$mrk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tu zapowiadana poprawiona już strona, znalezione część stron, biało czarne
wydruki z 01.03.2002 roku.
Moja strona w Niemczech już poprawnie napisana, po korekcie, aktualizacja z
29.11.2000, z paskiem języka:
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/1JkBIbKBA75/nazi-01
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/10guSEnBXmn/nazi-02
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/7znQaciGoov/nazi-03
zur Zwangsgermanisierung
Spruch des Jahres: Vater Türke, Mutter Polin, Kind Deutsch.
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8sV4cHvSiZN/nazi-04
Lasst die Menschen, sich wie zu Hause zu fühlen!
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/aGsK2QE1X79/nazi-05

boukun

NAZI-Skandal - Moja strona z Niemiec