NAZISTOWSKO-"NACJONALISTYCZNY" HOMOSEKSUALIZM

Data: 2013-02-11 21:56:24
Autor: u2
NAZISTOWSKO-"NACJONALISTYCZNY" HOMOSEKSUALIZM
W dniu 2013-02-11 21:48, Godson pisze:
Dziwacznym fenomenem bogatego Zachodu jest istnienie formacji
polityczno-paramilitarnych, wyznających fascynację nazizmem i
homoseksualizmem.

Przykladem nazisty homofoba na psp jest niejaki glomb...-;)

Data: 2013-02-11 13:07:24
Autor: glob
On 11 Lut, 21:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> homoseksualizmem.

Przykladem nazisty homofoba na psp jest niejaki glomb...-;)

To naziści mordowali homo, dlatego homofobia to wysoki wskaźnik
faszyzmu. Ale u homofoba czy antysemity, żydzi mordowali żydów, homo
mordowało homo, lesbijki mordowały lesbijki itd. Przypisuje się
nienawiść własną tym których się nienawidzi, to się nazywa projekcja.

Data: 2013-02-11 22:10:11
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 22:07, glob pisze:
[...]

Ty właśnie mordujesz pedałów glomb, ale najtrudniej zauważyć belkę we własnym nazistowskim oku...-;)

Data: 2013-02-11 13:44:40
Autor: glob
On 11 Lut, 22:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> To nazi ci mordowali homo, dlatego homofobia to wysoki wska nik
> faszyzmu. Ale u homofoba czy antysemity, ydzi mordowali yd w, homo
> mordowa o homo, lesbijki mordowa y lesbijki itd. Przypisuje si
> nienawi w asn tym kt rych si nienawidzi, to si nazywa projekcja.

Ty w a nie mordujesz peda w glomb, ale najtrudniej zauwa y belk we
w asnym nazistowskim oku...-;)

Ja uważam że jeśli homki kochają swoje odbyty, to mi nic do tego i nie
będe wył i dobijał im się do sypialni , a następnie wchodził im z
buciorami do wyra i też narzucał im co mają robić  , bo homofobia tak
robi i chce przez firerowate skrzywienie narzucić wszystkim jaką
aryjską czystość, mają być i żyć jak firerowaty chce.. Autor
pierwszego posta próbuje homką niczym firerek kolektywizować i
rekwirować odbyty.

Data: 2013-02-11 22:51:52
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 22:44, glob pisze:
[...]

Te nazistowski homofobie glomb, ja nie zycze sobie, abys ruchal w odbytnice w mojej okolicy.

Data: 2013-02-11 13:55:22
Autor: glob
On 11 Lut, 22:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> rekwirować odbyty.

Te nazistowski homofobie glomb, ja nie zycze sobie, abys ruchal w

A opsikałeś znacząc teren już okolice, wywiad wyszkoliłeś by wpadali
do mieszkań i sprawdzali pozycje małżonków i kto leży w łóżki....?

Data: 2013-02-11 23:13:14
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 22:55, glob pisze:
A opsikałeś znacząc teren już okolice, wywiad wyszkoliłeś by wpadali
do mieszkań i sprawdzali pozycje małżonków i kto leży w łóżki....?

Te glomb, ty nawet po polsku nie umiesz pisać. Tys pewnie z Securitate grasiowego...-;)

Data: 2013-02-11 22:00:25
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 11 Feb 2013 21:56:24 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Puknij sie w łeb genetyczny idioto!

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-11 22:05:20
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 22:00, Przemysław M. pisze:
[...]

No widze, ze sie puknales kałecki i stad te twoje problemy maly gnojku...-;)

NAZISTOWSKO-"NACJONALISTYCZNY" HOMOSEKSUALIZM