NAjlepsze filmy 2010 roku

Data: 2010-12-29 21:28:33
Autor: Hikikomori San
NAjlepsze filmy 2010 roku
ahahahahahahahahah

http://film.onet.pl/wiadomosci/publikacje/artykuly/subiektywnie-najlepsze-filmy-2010-roku-wedlug-reda,2,4092406,wiadomosc.html

UUUUAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Pomijajac, ze film jest niszowy i specyficzny, to wpisanie go do najlepszych filmow to jakis zart ;)))

--
Tekst: Hiki                              Grafika: GS
http://demotywatory.pl/2193651/Gdzie-popelnilem-blad

Data: 2010-12-29 21:41:53
Autor: RedLite
NAjlepsze filmy 2010 roku
W dniu 2010-12-29 21:28, oskar¿ony *Hikikomori San*, zezna³ co nastêpuje:
sukces z 2005 roku ("Sin City") i po raz kolejny zaprezentowa³ szczytow±
formê.<<

[...]

Pierwsza sprawa, jest napisane capsem: SUBIEKTYWNIE.
Druga, najlepszy nie znaczy dobry.
:D

--
signature

Data: 2010-12-29 21:42:48
Autor: Hikikomori San
NAjlepsze filmy 2010 roku
Użytkownik RedLite napisał:
W dniu 2010-12-29 21:28, oskarżony *Hikikomori San*, zeznał co następuje:
sukces z 2005 roku ("Sin City") i po raz kolejny zaprezentował szczytową
formÄ™.<<

[...]

omfg, dostal 14% od publiki i jest na 3 miejscu

inna sprawa, ze konkurencji tam wlasciwie nie ma zadnej, ten dobor jest bardzo subiektywny...

Data: 2010-12-29 22:52:02
Autor: eubz
NAjlepsze filmy 2010 roku
W dniu 2010-12-29 21:28, Hikikomori San pisze:
ahahahahahahahahah

> [...]

UUUUAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Pomijajac, ze film jest niszowy i specyficzny, to wpisanie go do

[SPOILER}
[SPOILER}
[SPOILER}

Ja tam się nie znam ale scena śmierci Torrez'a (Seagal), sprawiła, że ubawiłem się po pachy...
Zresztą na całym filmie dobrze się bawiłem... wydaje się że rzeczywiście 14-15latki mogą nie zrozumieć, że jest to parodia filmów klasy B ale... bez przesady. Film rozrywkowo był extra, chyba nie spodziewaliście się "duchowej strawy" "drugiego dna" itp.
Dla mnie film w swojej kategorii rzÄ…dzi...

Data: 2010-12-30 00:08:00
Autor: megrims
NAjlepsze filmy 2010 roku
W dniu 2010-12-29 22:52, eubz pisze:
> [...]

"duchowej strawy" "drugiego dna" itp.
Dla mnie film w swojej kategorii rzÄ…dzi...

Zgadzam się - rozrywkowe kino. A jak miesiąc temu pisałem, że jak będzie
na BR to go kupie, to mnie tu parę osób do psychologa skierowało :D

Śmiałem się bardzo na Machette i również się bardzo dobrze bawiłem.
Ale ludzie: czego się spodziewać po onet. Przecież to tabloid a nie
poważny portal.

pozdro

Data: 2010-12-30 16:33:23
Autor: the_foe
NAjlepsze filmy 2010 roku
> [...]

UUUUAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Pomijajac, ze film jest niszowy i specyficzny, to wpisanie go do

przez te poslkie pozne premiery mamy "...lisa", "w chmurach" i samotnego mezczyzne w rankingu za 2010 rok a nie ma "Black Swan" ktorego premiera w Poslce dopiero za miesiac

--
the_foe

Data: 2010-12-30 12:50:45
Autor: rs
NAjlepsze filmy 2010 roku
On Thu, 30 Dec 2010 16:33:23 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

> [...]

przez te poslkie pozne premiery mamy "...lisa", "w chmurach" i samotnego mezczyzne w rankingu za 2010 rok a nie ma "Black Swan" ktorego premiera w Poslce dopiero za miesiac

no wlasnie. jak sobie polskie media radza, w takich rankingach z
przesunieciem czasowym premier? <rs>

NAjlepsze filmy 2010 roku