NAjlepsze filmy 2010 roku

Data: 2010-12-29 22:52:02
Autor: eubz
NAjlepsze filmy 2010 roku
W dniu 2010-12-29 21:28, Hikikomori San pisze:
ahahahahahahahahah

> [...]
sukces z 2005 roku ("Sin City") i po raz kolejny zaprezentowa艂 szczytow膮
form臋.<<

http://film.onet.pl/wiadomosci/publikacje/artykuly/subiektywnie-najlepsze-filmy-2010-roku-wedlug-reda,2,4092406,wiadomosc.html

UUUUAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Pomijajac, ze film jest niszowy i specyficzny, to wpisanie go do
najlepszych filmow to jakis zart ;)))

[SPOILER}
[SPOILER}
[SPOILER}

Ja tam si臋 nie znam ale scena 艣mierci Torrez'a (Seagal), sprawi艂a, 偶e ubawi艂em si臋 po pachy...
Zreszt膮 na ca艂ym filmie dobrze si臋 bawi艂em... wydaje si臋 偶e rzeczywi艣cie 14-15latki mog膮 nie zrozumie膰, 偶e jest to parodia film贸w klasy B ale... bez przesady. Film rozrywkowo by艂 extra, chyba nie spodziewali艣cie si臋 "duchowej strawy" "drugiego dna" itp.
Dla mnie film w swojej kategorii rz膮dzi...

Data: 2010-12-30 00:08:00
Autor: megrims
NAjlepsze filmy 2010 roku
W dniu 2010-12-29 22:52, eubz pisze:
> [...]

"duchowej strawy" "drugiego dna" itp.
Dla mnie film w swojej kategorii rz膮dzi...

Zgadzam si臋 - rozrywkowe kino. A jak miesi膮c temu pisa艂em, 偶e jak b臋dzie
na BR to go kupie, to mnie tu par臋 os贸b do psychologa skierowa艂o :D

艢mia艂em si臋 bardzo na Machette i r贸wnie偶 si臋 bardzo dobrze bawi艂em.
Ale ludzie: czego si臋 spodziewa膰 po onet. Przecie偶 to tabloid a nie
powa偶ny portal.

pozdro

NAjlepsze filmy 2010 roku