NBA 2K10

Data: 2009-11-20 05:50:09
Autor: Leszczur
NBA 2K10
Gra ktos w to to? Jak wrazenia?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 05:59:09
Autor: Mason
NBA 2K10
On 20 Lis, 13:50, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Gra ktos w to to? Jak wrazenia?

Przeczytaj recke Szczepana: http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,7191341,Recenzja__NBA_2K10.html
Generalnie sie zgadzam, jest super :)

Jakby ktos chcial popykac online na xklocku to zapraszam :)

Data: 2009-11-20 06:04:27
Autor: Leszczur
NBA 2K10
On 20 Lis, 14:59, Mason <mrachwan...@gmail.com> wrote:
> Gra ktos w to to? Jak wrazenia?

Przeczytaj recke Szczepana:http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,7191341,Recenzja__NBA_2K10.html
Generalnie sie zgadzam, jest super :)

Yup - gram od kilku tygodni i jestem bardzo zadowolony. Chociaz nie
wyszedlem jeszcze poza tryb "My Player" :-)

Jakby ktos chcial popykac online na xklocku to zapraszam :)

Chetnie sprobuje sil - chociaz online gralem chyba tylko raz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 15:05:11
Autor: wiLQ
NBA 2K10
Mason napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Generalnie sie zgadzam, jest super :)

Jakby ktos chcial popykac online na xklocku to zapraszam :)

A na trejdy w FB to nie ma czasu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-20 06:08:32
Autor: Mason
NBA 2K10
On 20 Lis, 14:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> Generalnie sie zgadzam, jest super :)

> Jakby ktos chcial popykac online na xklocku to zapraszam :)

Najpierw musze przetestowac zawodnikow prawda? ;-)

Le, moj gamertag to MasonPL, jakos sie spikniemy na meczyka.

Data: 2009-11-20 06:14:14
Autor: Leszczur
NBA 2K10
On 20 Lis, 15:08, Mason <mrachwan...@gmail.com> wrote:

> A na trejdy w FB to nie ma czasu ;-)

Najpierw musze przetestowac zawodnikow prawda? ;-)

A co tu testowac? Leszczy nabrałeś to leszczy masz. Zacznij nimi
handlowac, zeby poziom zleszczenia ligi zaczal sie wyrownywac :-)

Le, moj gamertag to MasonPL, jakos sie spikniemy na meczyka.

Spoko. Moj to standardowy Leszczur.

Narka.

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 06:43:00
Autor: sooobi
NBA 2K10
On 20 Lis, 14:50, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Gra ktos w to to? Jak wrazenia?

Ja tez sie przylaczam do pytania, bo gralem w 2K9 i bylo calkiem
fajne, chociaz przyznam trudne. 2K10 rozni sie od K9? Jakby ktos mogl
porownac i rzetelnie opisac to moze sie skusze.

Jak juz jestesmy przy grach to polecam wszystkim Dragon Age. Od czasów
World of Warcraft zadna gra nie wciagnela mnie tak jak ta. Klimat
niesamowity w (WoW to typowa nawalanka) znacznie lepszy niz w Baldur's
Gate czy jakiejkolwiek innej grze rpg w ktora gralem. Zarywam noce
(rzadko ogladam nawet NBA w nocy), chyba zaczynam miec rozdwojenie
jaźni bo czuje wstaje rano i pierwsza myśl* jaka mi przechodzi przez
glowe, to "jestem krasnoludem wygnanym synem króla który walczy z
pomiotami". Polecam

* tak naprawde pierwsza myśl jaka mam po przebudzeniu, to: "ciekawe
kto z moich ziutkow  z keepera dzisiaj zjebal?"

Data: 2009-11-20 15:54:11
Autor: L'e-szczur
NBA 2K10
On 20 Lis, 15:43, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
chyba zaczynam miec rozdwojenie
jaźni bo czuje wstaje rano i pierwsza myśl* jaka mi przechodzi przez
glowe, to "jestem krasnoludem wygnanym synem króla który walczy z
pomiotami". Polecam

ROTFL.
* tak naprawde pierwsza myśl jaka mam po przebudzeniu, to: "ciekawe
kto z moich ziutkow  z keepera dzisiaj zjebal?"

Ja zaraz po obudzeniu wlaczam komputer, ale wczesniej odpalam aplikacje na iPhonie i sprawdzam boxscory. Dopiero potem udaje sie tam gdzie czlowiek udaje sie zaraz po przebudzeniu. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

P.S. W czasach gdy grałem w gry online real-time (typu Imperia Online) komputer miałem włączony przez całą dobę, a w nocy budzik był ustawiany co dwie godziny, żeby sprawdzić czy ktoś mnie akurat nie atatkuje i zdazyc przenieść złoto. Na dłuższą metę nie dało się tego ciągnąć i po 3 miesiącach zamknąłęm "sklep". --

Data: 2009-11-20 07:04:20
Autor: sooobi
NBA 2K10
P.S. W czasach gdy grałem w gry online real-time

A jeszcze zapomnialem dodac, Dragon Age jest gra offline.

Data: 2009-11-20 07:53:12
Autor: Leszczur
NBA 2K10
On 20 Lis, 16:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> P.S. W czasach gdy grałem w gry online real-time

A jeszcze zapomnialem dodac, Dragon Age jest gra offline.

No to nie jestes hardcorem :-)

http://www.youtube.com/watch?v=fWEPOU9oqx4

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 18:56:10
Autor: Szczepan Radzki
NBA 2K10
sooobi pisze:
[...]

Czuję się urażony. Mason podał przecież linka :)

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-21 02:01:58
Autor: sooobi
NBA 2K10
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:
[...]

przeciez pisalem ze rzetelnie:P

Data: 2009-11-21 01:36:31
Autor: Leszczur
NBA 2K10
On 21 Lis, 02:01, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> Czuję się urażony. Mason podał przecież linka :)

przeciez pisalem ze rzetelnie:P

A potem narzekasz, ze nikt Cie nie lubi ;-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-21 12:16:08
Autor: Szczepan Radzki
NBA 2K10
sooobi pisze:
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:
[...]

Przepraszam, następnym razem zrobię opis w stylu hot hęłdów i momentuf gdzie głównym bohaterem będzie Greg Oden ;P

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-21 17:45:13
Autor: sooobi
NBA 2K10
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:
[...]

Mam nowego bohatera, nazywa sie Elton Brand;)

Data: 2009-11-20 23:41:14
Autor: grzeda
NBA 2K10
sooobi pisze:

Jak juz jestesmy przy grach to polecam wszystkim Dragon Age.

A jest polska wersja? Albo spolszczenie?

pozdr
PG

Data: 2009-11-27 18:42:58
Autor: tuti
NBA 2K10
gra jest dobra, ale niestety gameplay jest do bani w porównaniu do nba2k9 - za mało fauli np.
poprawić ma to patch i tu sie rodzi bół - na pc dopiero w styczniu - cóż - rynek jest, jaki jest - na konsole to będzie juz 2nd patch - na pc pierwszy, ale zbiorczy
tuti

Data: 2009-11-29 07:46:08
Autor: Siner
NBA 2K10
212 i 4.miejsce, rzucałem ze skutecznością jak w przypadku
poprzedniego rekordu czyt. ok 180, ale tym razem szybciej.

Data: 2009-11-20 15:31:36
Autor: tremor
NBA 2K10
Leszczur pisze:
Gra ktos w to to? Jak wrazenia?

Ta gra jest cholernie trudna. Synapsy w moim starym mózgu już się nie chcą połączyć aby opanować co bardziej skomplikowane sztuczki.
W ataku jeszcze od biedy daję radę wyciągnąć w miarę realistyczną skuteczność, ale obrona? Komputer prawie zawsze wypracowuje sobie czystą pozycję i prawie zawsze z niej trafia.
Po kilku tak samo beznadziejnie przegranych meczach dałem sobie spokój.

--
Tremor

Data: 2009-11-22 16:29:37
Autor: ra9om1ak
ta lepsza ;]
Uzytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisal w wiadomosci news:fa69a5af-2f1c-40c4-93c9-892ffb8c6406r5g2000yqb.googlegroups.com...
Gra ktos w to to? Jak wrazenia?
Pozdro
L'e-szczur

Ta lepsza ;]
http://www.onlinegames.com/basketball/
No matematycy, wyliczac katy, odbicia i przebicia ;P

--
ra9om1ak

Data: 2009-11-24 00:42:12
Autor: Leszczur
ta lepsza ;]
On 22 Lis, 16:29, "ra9om1ak" <ra9om...@gazeta.pl> wrote:
Uzytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisal w wiadomoscinews:fa69a5af-2f1c-40c4-93c9-892ffb8c6406r5g2000yqb.googlegroups.com...

> Gra ktos w to to? Jak wrazenia?
> Pozdro
> L'e-szczur

Ta lepsza ;]http://www.onlinegames.com/basketball/
No matematycy, wyliczac katy, odbicia i przebicia ;P

Rzeczywiscie fajna. Chociaz jestem lepszym matematykiem z kalkulatorem
niż "na oko". Nie moge przejsc 150m i tylko raz bylem w Top10. Zwykle
120-140m, ale czasami i 50 :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-26 12:42:37
Autor: wiLQ
ta lepsza ;]
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Rzeczywiscie fajna. Chociaz jestem lepszym matematykiem z kalkulatorem
niż "na oko". Nie moge przejsc 150m i tylko raz bylem w Top10. Zwykle

Faktycznie sympatyczna, ale IMHO mogloby byc lepiej:
1) za dlugo sie czeka miedzy rzutami, gdy pilka przeleci nad tablica lub
bedzie w locie opadajacym na poziomie obreczy nastepny rzut juz powinien
byc ustawiony, a nie pokazywac gdzie bedzie,
2) dlaczego nie mozna sobie wybierac miejsca do rzucania? Wtedy doszlaby
jakas taktyka, a tak jest sie za mocno zaleznym od losowania pozycji,
3) czy tylko mi przeszkadza dyskryminacja rzutow o tablice? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-26 04:23:29
Autor: Leszczur
ta lepsza ;]
On 26 Lis, 12:42, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

bedzie w locie opadajacym na poziomie obreczy nastepny rzut juz powinien
byc ustawiony, a nie pokazywac gdzie bedzie,

Ty chciałbyś walić jak z kałacha?

2) dlaczego nie mozna sobie wybierac miejsca do rzucania?

Zeby nie obcykać sobie jednego miejsca jak Bowen i jego corner 3.

 Wtedy doszlaby jakas taktyka, a tak jest sie za mocno zaleznym od losowania pozycji,

Jezeli pozycje losowane są centralnie to nie powinno być problemu.

3) czy tylko mi przeszkadza dyskryminacja rzutow o tablice? ;-)

TAK! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-26 18:43:32
Autor: wiLQ
ta lepsza ;]
> [...]

> bedzie w locie opadajacym na poziomie obreczy nastepny rzut juz powinien
> byc ustawiony, a nie pokazywac gdzie bedzie,

Nie, ale w tej chwili jest wg mnie przegiecie w druga strone, po co to
czekanie na nastepny rzut gdy juz wiadomo jaki byl efekt poprzedniego? Porownaj to do jakiegos konkursu rzutow za 3, nie bierzesz pilki do rak
po tym jak poprzednia juz wpadla/nie wpadla do kosza tylko wczesniej.

BTW, dlaczego nie sa zaliczane kosze, gdy pilka najpierw odbije sie od
parkietu? ;-)

> 2) dlaczego nie mozna sobie wybierac miejsca do rzucania?

Zeby nie obcykać sobie jednego miejsca jak Bowen i jego corner 3.

Toz wystarczy ustawic by nie mozna bylo rzucac dwa razy z rzedu z tych
samych okolic. A w samej specjalizacji [rozumianej jako tylko rzuty z
polowy vs tylko rzuty spod kosza] nie widze nic zlego.

>  Wtedy doszlaby jakas taktyka, a tak jest sie za mocno zaleznym od losowania pozycji,

Jezeli pozycje losowane są centralnie to nie powinno być problemu.

Hmmm, jak na moje oko jest roznica, tzn liczba rzutow z bliska / liczba
rzutow z daleka powinna byc taka sama dla kazdej rozgrywki, a zdaje mi
sie, ze tak nie jest.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-27 00:41:35
Autor: Leszczur
ta lepsza ;]
On 26 Lis, 18:43, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Porownaj to do jakiegos konkursu rzutow za 3, nie bierzesz pilki do rak
po tym jak poprzednia juz wpadla/nie wpadla do kosza tylko wczesniej.

Porownaj to do normalnego meczu - nie bierzesz pilki do reki dopoki
nie spadnie na ziemie ;-)

BTW, dlaczego nie sa zaliczane kosze, gdy pilka najpierw odbije sie od
parkietu? ;-)

Probowalem tak zdobyc punkty, ale mi sie nie udalo. Widze, ze nie
musze juz probowac ;-)

> [...]

samych okolic. A w samej specjalizacji [rozumianej jako tylko rzuty z
polowy vs tylko rzuty spod kosza] nie widze nic zlego.

Hej - no to siadamy do stołu i projektujemy gre.

> [...]

Hmmm, jak na moje oko jest roznica, tzn liczba rzutow z bliska / liczba
rzutow z daleka powinna byc taka sama dla kazdej rozgrywki, a zdaje mi

Mozliwe, ze nie jest. Porownywanie miedzy rozgrywkami jest
rzeczywiscie trudne.
A i porownanie w jednej rozgrywce tez - jezeli rzucam o polowe
szybciej niz Ty, to nawet majac gorsza skutecznosc bede mial lepszy
wynik.
Zatem poza samym dystansem w tej grze powinny byc jeszcze statystyki
skutecznosci z kazdej ze stref (inside, midrange i outside),
skutecznosci ogolem, PER i moze OffEff :-)
Rozgrywka bedzie zajmowala 2 minuty, analiza wynikow 2 godziny :-))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-27 15:19:06
Autor: wiLQ
ta lepsza ;]
> [...]

> po tym jak poprzednia juz wpadla/nie wpadla do kosza tylko wczesniej.

Porownaj to do normalnego meczu - nie bierzesz pilki do reki dopoki

Porownanie od czapy bo to konkurs rzutow, a nie mecz ;-P

> BTW, dlaczego nie sa zaliczane kosze, gdy pilka najpierw odbije sie od
> parkietu? ;-)

Probowalem tak zdobyc punkty, ale mi sie nie udalo. Widze, ze nie
musze juz probowac ;-)

Ja tez nie probowalem, ot testowalem roznej wysokosci loby ;-)

> [...]

skutecznosci z kazdej ze stref (inside, midrange i outside),
skutecznosci ogolem, PER i moze OffEff :-)

Ano moglyby byc jakies statsy, ale to juz chyba nasze zboczenie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-27 15:23:24
Autor: Tomasz Radko
ta lepsza ;]
wiLQ pisze:
[...]

Mnie przeszkadza dyskryminacja rzutów w tylną obręcz. Moim zdaniem sa one dużo trudniejsze od trafień do kosza i powinny byc dodatkowo premiowane.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-27 15:29:25
Autor: s
ta lepsza ;]
Mnie przeszkadza dyskryminacja rzutów w tylną obręcz. Moim zdaniem sa one dużo trudniejsze od trafień do kosza i powinny byc dodatkowo premiowane.

A co to jest: tylna obrecz?:-)

Pozdr

NBA 2K10