NBA 2K10

Data: 2009-11-20 05:59:09
Autor: Mason
NBA 2K10
On 20 Lis, 13:50, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Gra ktos w to to? Jak wrazenia?

Przeczytaj recke Szczepana: http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,7191341,Recenzja__NBA_2K10.html
Generalnie sie zgadzam, jest super :)

Jakby ktos chcial popykac online na xklocku to zapraszam :)

Data: 2009-11-20 06:04:27
Autor: Leszczur
NBA 2K10
On 20 Lis, 14:59, Mason <mrachwan...@gmail.com> wrote:
> Gra ktos w to to? Jak wrazenia?

Przeczytaj recke Szczepana:http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,7191341,Recenzja__NBA_2K10.html
Generalnie sie zgadzam, jest super :)

Yup - gram od kilku tygodni i jestem bardzo zadowolony. Chociaz nie
wyszedlem jeszcze poza tryb "My Player" :-)

Jakby ktos chcial popykac online na xklocku to zapraszam :)

Chetnie sprobuje sil - chociaz online gralem chyba tylko raz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 15:05:11
Autor: wiLQ
NBA 2K10
Mason napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Generalnie sie zgadzam, jest super :)

Jakby ktos chcial popykac online na xklocku to zapraszam :)

A na trejdy w FB to nie ma czasu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-20 06:08:32
Autor: Mason
NBA 2K10
On 20 Lis, 14:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> Generalnie sie zgadzam, jest super :)

> Jakby ktos chcial popykac online na xklocku to zapraszam :)

Najpierw musze przetestowac zawodnikow prawda? ;-)

Le, moj gamertag to MasonPL, jakos sie spikniemy na meczyka.

Data: 2009-11-20 06:14:14
Autor: Leszczur
NBA 2K10
On 20 Lis, 15:08, Mason <mrachwan...@gmail.com> wrote:

> A na trejdy w FB to nie ma czasu ;-)

Najpierw musze przetestowac zawodnikow prawda? ;-)

A co tu testowac? Leszczy nabrałeś to leszczy masz. Zacznij nimi
handlowac, zeby poziom zleszczenia ligi zaczal sie wyrownywac :-)

Le, moj gamertag to MasonPL, jakos sie spikniemy na meczyka.

Spoko. Moj to standardowy Leszczur.

Narka.

L'e-szczur

NBA 2K10