NBA 2K10

Data: 2009-11-20 06:43:00
Autor: sooobi
NBA 2K10
On 20 Lis, 14:50, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Gra ktos w to to? Jak wrazenia?

Ja tez sie przylaczam do pytania, bo gralem w 2K9 i bylo calkiem
fajne, chociaz przyznam trudne. 2K10 rozni sie od K9? Jakby ktos mogl
porownac i rzetelnie opisac to moze sie skusze.

Jak juz jestesmy przy grach to polecam wszystkim Dragon Age. Od czasów
World of Warcraft zadna gra nie wciagnela mnie tak jak ta. Klimat
niesamowity w (WoW to typowa nawalanka) znacznie lepszy niz w Baldur's
Gate czy jakiejkolwiek innej grze rpg w ktora gralem. Zarywam noce
(rzadko ogladam nawet NBA w nocy), chyba zaczynam miec rozdwojenie
jaźni bo czuje wstaje rano i pierwsza myśl* jaka mi przechodzi przez
glowe, to "jestem krasnoludem wygnanym synem króla który walczy z
pomiotami". Polecam

* tak naprawde pierwsza myśl jaka mam po przebudzeniu, to: "ciekawe
kto z moich ziutkow  z keepera dzisiaj zjebal?"

Data: 2009-11-20 15:54:11
Autor: L'e-szczur
NBA 2K10
On 20 Lis, 15:43, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
chyba zaczynam miec rozdwojenie
jaźni bo czuje wstaje rano i pierwsza myśl* jaka mi przechodzi przez
glowe, to "jestem krasnoludem wygnanym synem króla który walczy z
pomiotami". Polecam

ROTFL.
* tak naprawde pierwsza myśl jaka mam po przebudzeniu, to: "ciekawe
kto z moich ziutkow  z keepera dzisiaj zjebal?"

Ja zaraz po obudzeniu wlaczam komputer, ale wczesniej odpalam aplikacje na iPhonie i sprawdzam boxscory. Dopiero potem udaje sie tam gdzie czlowiek udaje sie zaraz po przebudzeniu. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

P.S. W czasach gdy grałem w gry online real-time (typu Imperia Online) komputer miałem włączony przez całą dobę, a w nocy budzik był ustawiany co dwie godziny, żeby sprawdzić czy ktoś mnie akurat nie atatkuje i zdazyc przenieść złoto. Na dłuższą metę nie dało się tego ciągnąć i po 3 miesiącach zamknąłęm "sklep". --

Data: 2009-11-20 07:04:20
Autor: sooobi
NBA 2K10
P.S. W czasach gdy grałem w gry online real-time

A jeszcze zapomnialem dodac, Dragon Age jest gra offline.

Data: 2009-11-20 07:53:12
Autor: Leszczur
NBA 2K10
On 20 Lis, 16:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> P.S. W czasach gdy grałem w gry online real-time

A jeszcze zapomnialem dodac, Dragon Age jest gra offline.

No to nie jestes hardcorem :-)

http://www.youtube.com/watch?v=fWEPOU9oqx4

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 18:56:10
Autor: Szczepan Radzki
NBA 2K10
sooobi pisze:
[...]

Czuję się urażony. Mason podał przecież linka :)

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-21 02:01:58
Autor: sooobi
NBA 2K10
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:
[...]

przeciez pisalem ze rzetelnie:P

Data: 2009-11-21 01:36:31
Autor: Leszczur
NBA 2K10
On 21 Lis, 02:01, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> Czuję się urażony. Mason podał przecież linka :)

przeciez pisalem ze rzetelnie:P

A potem narzekasz, ze nikt Cie nie lubi ;-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-21 12:16:08
Autor: Szczepan Radzki
NBA 2K10
sooobi pisze:
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:
[...]

Przepraszam, następnym razem zrobię opis w stylu hot hęłdów i momentuf gdzie głównym bohaterem będzie Greg Oden ;P

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-21 17:45:13
Autor: sooobi
NBA 2K10
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:
[...]

Mam nowego bohatera, nazywa sie Elton Brand;)

Data: 2009-11-20 23:41:14
Autor: grzeda
NBA 2K10
sooobi pisze:

Jak juz jestesmy przy grach to polecam wszystkim Dragon Age.

A jest polska wersja? Albo spolszczenie?

pozdr
PG

Data: 2009-11-27 18:42:58
Autor: tuti
NBA 2K10
gra jest dobra, ale niestety gameplay jest do bani w porównaniu do nba2k9 - za mało fauli np.
poprawić ma to patch i tu sie rodzi bół - na pc dopiero w styczniu - cóż - rynek jest, jaki jest - na konsole to będzie juz 2nd patch - na pc pierwszy, ale zbiorczy
tuti

Data: 2009-11-29 07:46:08
Autor: Siner
NBA 2K10
212 i 4.miejsce, rzucałem ze skutecznością jak w przypadku
poprzedniego rekordu czyt. ok 180, ale tym razem szybciej.

NBA 2K10