NBA Europe Live 2009

Data: 2009-03-25 09:58:15
Autor: Leszczur
NBA Europe Live 2009
Juz sa w sprzedazy bilety na 6 pazdziernika do Londynu na Jazz-Bulls.
Kto jeszcze jedzie ?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 20:04:16
Autor: Mason
NBA Europe Live 2009
Juz sa w sprzedazy bilety na 6 pazdziernika do Londynu na Jazz-Bulls.
Kto jeszcze jedzie ?

Ja na pewno w tym roku chce jechac. Do Londynu mam blisko ale bylem w tamtym roku. Wiadomo jeszcze w jakich innych miastach beda mecze?

Pzdr
Mason

Data: 2009-03-25 13:43:48
Autor: L'e-szczur
NBA Europe Live 2009
On 25 Mar, 21:04, "Mason" <mason@_tnijto_op.pl> wrote:
> [...]

Ja na pewno w tym roku chce jechac. Do Londynu mam blisko ale bylem w tamtym
roku. Wiadomo jeszcze w jakich innych miastach beda mecze?

Na razie tylko Londyn.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 21:36:57
Autor: Szczepan Radzki
NBA Europe Live 2009
Leszczur pisze:
Juz sa w sprzedazy bilety na 6 pazdziernika do Londynu na Jazz-Bulls.
Kto jeszcze jedzie ?

Ceny?

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-25 13:43:27
Autor: L'e-szczur
NBA Europe Live 2009
On 25 Mar, 21:36, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
Leszczur pisze:

> Juz sa w sprzedazy bilety na 6 pazdziernika do Londynu na Jazz-Bulls.
> Kto jeszcze jedzie ?

Ceny?

Do 75 GBP. Biletow za 90, 150 i 250 juz nie ma.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 21:13:35
Autor: Mason
NBA Europe Live 2009
> Juz sa w sprzedazy bilety na 6 pazdziernika do Londynu na Jazz-Bulls.
> Kto jeszcze jedzie ?

Ceny?

Do 75 GBP. Biletow za 90, 150 i 250 juz nie ma.

To pewnie jakies kiepskie miejsca juz?
Tutaj zagladaliscie? http://www.getmein.com/tickets/chicago-bulls-vs-utah-jazz-tickets/london-121270.html?cid=ooduk

Data: 2009-03-25 23:55:58
Autor: L'e-szczur
NBA Europe Live 2009
On 25 Mar, 22:13, "Mason" <mason@_tnijto_op.pl> wrote:

> Do 75 GBP. Biletow za 90, 150 i 250 juz nie ma.

To pewnie jakies kiepskie miejsca juz?

Na ticketmasterze lower tier - srodek sekcji.

Tutaj zagladaliscie?http://www.getmein.com/tickets/chicago-bulls-vs-utah-jazz-tickets/lon...

1300 funtow za 2 miejsca zaraz za koszem??? Ugh.

Pozdro

L'e-szczur

NBA Europe Live 2009