NBA League Pass

Data: 2009-03-20 00:27:50
Autor: Rasheed
NBA League Pass
Wykupil ktos sobie??
Sie zastanawiam nad wykupieniem na playoffy i wpadl mi pomysl zeby sie z kims zrzucic i na jedno konto sobie ogladac. Glownie chodzi o powtorki meczy, wiec dogadac sie ze nie ogladamy w tym samym czasie i mysle ze by nie bylo problemu. Polak potrafi, sobie radzic :) Szczegolnie student :)

Rasheed

Data: 2009-03-19 23:19:09
Autor: L'e-szczur
NBA League Pass
On 20 Mar, 00:27, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
Wykupil ktos sobie??

Prawie od razu.

[...]

Bartek probowal, ale podobno nie zadzialalo. Chociaz nie wiem, czy
przypadkiem nie chodzilo o rozdzielenie strumienia na zywo, albo o
wglad w pulpit innego kompa na ktorym leci mecz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-20 01:02:29
Autor: Washko
NBA League Pass
[...]

Ja sobie kupiłem jakiś miesiąc temu i jest git, przy czym z info na
stronie nie wynika, że na pewno będzie to działało w trakcie playoffs.
Cena, za którą obecnie to sprzedają jest za ponad 1200 spotkań sezonu
regularnego, a o po nic nie mówią.

Co do oglądania na jedno konto, to nie widzę powodu, dla którego
miałoby to nie działać, skoro weryfikacja jest tylko po loginie i
haśle.

Pzdr. Washko

Data: 2009-03-20 01:47:46
Autor: L'e-szczur
NBA League Pass
On 20 Mar, 09:02, Washko <was...@washko.org> wrote:
[...]

Playoffs prawdopodobnie beda sprzedawane osobno.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-20 20:37:33
Autor: Rasheed
NBA League Pass
"Rasheed" <rasheed@vp.pl> wrote in message news:gpuke9$8a0$1news.onet.pl...

OK przetestowane. Mecze powtorkowe dzialaly na obu kompach na jednym koncie jednoczesnie bez problemu, wiec w tych na zywo tez nie powinno byc problemu. Jedyne pytanie czy jakos tego nie sprawdzaja i blokuja konto na ktore zalogowane sa 2 rozne IP. Miejmy nadzieje ze nie :)

Rasheed

Data: 2009-03-26 13:28:52
Autor: Hubertus Blues
NBA League Pass
Rasheed pisze:
[...]

Jeśli będą puszczać PO to ja się chętnie "dołożę" do interesu
;)

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-03-26 16:22:54
Autor: wiLQ
NBA League Pass
Hubertus Blues napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Jeśli będą puszczać PO to ja się chętnie "dołożę" do interesu

Co stwarza ciekawe zadanie do rozwiazania: "ilu maniakow NBA jest w
stanie dzielic jedno konto League Pass by:
a) kazdy maniak ogladal wszystkie mecze, ktore chce,
b) kazdy maniak ogladal wiekszosc meczy, ktore chce, c) NBA nie zbanowala calej szajki." ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 19:03:05
Autor: Rasheed
NBA League Pass
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:gqg6jf$eq0$1news.task.gda.pl...
> [...]

a) kazdy maniak ogladal wszystkie mecze, ktore chce,
b) kazdy maniak ogladal wiekszosc meczy, ktore chce,

Takie cos na ich stronie mozna znalezc:

You acknowledge and agree that only one individual may access the Service at the same time using your Password, unless agreed otherwise by NBAMV. You further acknowledge and agree that you shall be solely liable and responsible for all activities that occur under your Password. You further agree that NBAMV shall not be responsible for your failure to comply with this Section or any loss or damage arising out of, or related to, your use of your Password by you or anyone other than NBAMV. You may not use the Service for any unlawful purpose or for any purpose other than as expressly authorized herein. We shall have the right, in Our sole discretion, to refuse or restrict anyone from access to any or all of the Service at any time for any reason or to refuse to permit you to use a Password for any reason, including but not limited to, that your Password impersonates someone else, is protected by trademark or other intellectual property rights, or is vulgar or otherwise offensive, as determined solely by Us in Our absolute discretion. You may only receive the Service if you are a Service subscriber in good standing with a valid, authorized credit card or PayPal account on file with NBAMV.

Na plyoff zaryzykowac mozna :) W przyszlym sezonie IP juz bedzie inne. A chyba calej Polski nie zbanuja :)

Rasheed

Data: 2009-03-26 19:13:07
Autor: wiLQ
NBA League Pass
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na plyoff zaryzykowac mozna :) W przyszlym sezonie IP juz bedzie inne. A chyba calej Polski nie zbanuja :)

Nie bylbym taki pewny... albo technicznie cos utrudnia i tyle.

--
pzdr
wiLQ

NBA League Pass