NBA League Pass 2009-2010

Data: 2009-10-07 11:36:48
Autor: Leszczur
NBA League Pass 2009-2010
Dostałem własnie oferte z NBA na LP i jestem pod wrazeniem.
Dostep na caly sezon co prawda kosztuje prawie 140$, ale za to jest
dostep do wszystkich spotkan w HD (nie prawdziwym, ale obraz jest
wyraznie lepszy).
Do tego archiwa z 48 godzin, plus mozna w meczu na zywo przewijac
akcje (nowosc).
Oraz 15 najlepszych ich zdaniem spotkan w tym i poprzednim sezonie
dostepnych caly czas.

W tym roku jest tez znacznie lepsze demo. 4 mecze z ostatnich
playoffs. Cale spotkania.
G5 finałów, G3 Lakers-Nuggets, G6 Magic-Cavs, Celtics-Bulls i z sezonu
Cavs NYK.

http://ilp.nba.com/

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-07 12:44:22
Autor: Tomasz Waszczyński
NBA League Pass 2009-2010
On 7 Paź, 20:36, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Kupujesz? Ja się trochę waham, bo strasznie mnie wkurzało, że były
ściśle określone godziny, w których puszczali retransmisje danego
meczu. Po sto razy się okazywało, że mecz, który chcę oglądać, jest w
godzinach, w których najpierw musiałbym obejrzeć drugą połowę, a
później pierwszą (i to pewnie w następnym rzucie, bo były przerwy
przed kolejną emisją, a trudno siedzieć tyle godzin non-stop).
Gdyby dany mecz można było odpalić w dowolnym momencie, zatrzymać, iść
po piwo, puścić znowu, iść się odlać, puścić dalej, to by było git,
ale pewnie znowu mecze będą re-live.
No i w HD był taki "ficzer", że w wersji re-live nie wycinali reklam,
więc transmisja trwała o wiele dłużej niż w wersji zwykłej, gdzie
reklam i żadnych dłuższych przerw nie było. O ile parę razy
amerykańskie reklamy można obejrzeć, to na dłuższą metę jest to
straszne marnowanie czasu.

Pzdr, Washko

Data: 2009-10-07 14:19:01
Autor: L'e-szczur
NBA League Pass 2009-2010
On 7 Paź, 21:44, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
Kupujesz?

Pewnie tak. Chociaz 40% podwyzka cen w stosunku do poprzedniego sezonu
to sporo.
Ale tu nie ma w ogole NBA, a przez davke nie chce mi sie sciagac.

Gdyby dany mecz można było odpalić w dowolnym momencie, zatrzymać, iść
po piwo, puścić znowu, iść się odlać, puścić dalej, to by było git,
ale pewnie znowu mecze będą re-live.

Moze w tej drozszej opcji tez tak bedzie. Skoro daja taka mozliwosc na
zywo, to czemu nie z retransmisji?

[...]

Ze niby nie chcesz wiedziec za ile mozesz kupic Lexusa w programie
50:50? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-07 23:26:15
Autor: wiLQ
NBA League Pass 2009-2010
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Kupujesz?

Pewnie tak. Chociaz 40% podwyzka cen w stosunku do poprzedniego sezonu
to sporo.
Ale tu nie ma w ogole NBA, a przez davke nie chce mi sie sciagac.

To juz jest FBowy skauting na pelny etat? ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-07 23:29:36
Autor: L'e-szczur
NBA League Pass 2009-2010
On 7 Paź, 23:26, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Pewnie tak. Chociaz 40% podwyzka cen w stosunku do poprzedniego sezonu
> to sporo.
> Ale tu nie ma w ogole NBA, a przez davke nie chce mi sie sciagac.

To juz jest FBowy skauting na pelny etat? ;-)

Naaah. Wiesz ze nie jestem wzrokowcem tylko księgowym. Nawet jeśli
zobacze, ze Yi wymiata, to dalej bede potrzebował dowodu w
boxscorach :-)

Ale oczywiscie pierwsze noce sezonu zostaną obowiązkowo zarwane :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-07 22:01:29
Autor: Tomasz Radko
NBA League Pass 2009-2010
Tomasz Waszczyński pisze:

Gdyby dany mecz można było odpalić w dowolnym momencie, zatrzymać, iść
po piwo, puścić znowu, iść się odlać, puścić dalej, to by było git,

Tak jest w NFL :) Swobodny dostęp do dowolnego momentu dowolnego meczu.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-02 08:20:47
Autor: Tomasz Waszczyński
NBA League Pass 2009-2010
On 7 Paź, 21:01, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Tomasz Waszczyński pisze:

> [...]
> po piwo, puścić znowu, iść się odlać, puścić dalej, to by było git,

Tak jest w NFL :) Swobodny dostęp do dowolnego momentu dowolnego meczu.

No i jak się okazuje w nba też ma tak niby być, ale jak na razie
problemy z szeroko pojętymi rozwiązaniami internetowymi po raz kolejny
dają się nba we znaki. Dostęp do meczy live przez neostradę leży
całkowicie. Przez proxy również, więc to raczej nie problem łącza, bo
w zeszłym roku proxy dawały radę. Dziś z kolei wysiadło im nawet VOD,
a w sobotę, gdy chciałem obejrzeć sobie Lakers-Dallas, to się okazało,
że nic nie widać, bo jakość była dramatyczna. Mam nadzieję, że nie
skończy się to tak jak fantasy rok temu.

Pzdr. Washko

Data: 2009-11-03 23:50:28
Autor: Leszczur
NBA League Pass 2009-2010
On 2 Lis, 17:20, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
[...]

U mnie w zasadzie lepiej sprawdza sie ogladanie na zywo niz z
archiwow.
Na zywo mam wybor rozdzielczosci, a VOD leci w jednej, ktora czesto
jest wrecz fatalna.
W zasadzie łącza są lepsze niz w zeszlym roku.
Chociaz o ogladaniu Lakers, Cavs i Celtics na zywo mozna zapomniec -
moze nadawca nie wyrabia z przepustowoscia, bo na moim łączu na pewno
nie ja jestem problemem.

Pozdro

L'e-szczur

NBA League Pass 2009-2010