"NBA" jak sprawdzić czy jest zastrzeżona?

Data: 2011-03-03 23:13:59
Autor: Sherkan
"NBA" jak sprawdzić czy jest zastrzeżona?
Witam,
Jestem w fazie tworzenia gry komputerowej o koszykowce. Gra nazywać
się będzie "NBA online game", jednak nie wiem czy nazwa NBA (skrót od
ang. National Basketball Association) jest nazwą zastrzeżoną i czy
mogę ją wykorzystać komercyjnie.

Dodam, że chodzi tylko o skrót. Nie będę korzystał z logo nba.
Jak mogę to sprawdzić, dowiedzieć się?

"NBA" jak sprawdzić czy jest zastrzeżona?