NBP: 22 proc. Polaków nie ma konta bankowego

Data: 2010-04-08 06:31:24
Autor: awe
NBP: 22 proc. Polaków nie ma konta bankowego
wiesniaki jak mnie nie ma na grupie to zaraz zajmujecie sie jakimis pierdolami
http://banki.wp.pl/kat,7060,title,NBP-22-proc-Polakow-nie-ma-konta-bankowego,wid,12143351,wiadomosc.html
awe

Data: 2010-04-08 07:27:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 06:31, awe pisze:
[...]

No i nie płacą haraczu tym złodziejom, w pocie czoła nie pracują żeby pasożyt - kapitalistyczne ścierwo, prezes banku mógł sobie dopisać kolejne zero na koncie.

Data: 2010-04-08 09:17:16
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpjph0$svj$1news.onet.pl...
[...]

Bądź jeszcze bardziej gorliwy i nie korzystaj ze wszystkich kapitalistycznych pomysłów, jak już to zrealizujesz to opublikuj swoje zdjęcie w okryciu ze skóry i maczugą w ręku.

--
stevep

Data: 2010-04-08 10:21:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 09:17, cirrus pisze:
[...]

Jeszcze stosunkowo niedawno polskie banki były przyjazne obywatelowi.. Ale teraz ich priorytetem stało się dogadzanie pasożytowi swojemu prezesowi..

Data: 2010-04-08 16:03:30
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpk3ms$s1e$1news.onet.pl...
[...]

Polecam ci polski PKO BP, zobaczysz jak cię tam orżną.

--
stevep

Data: 2010-04-08 17:34:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 16:03, cirrus pisze:
[...]

Znam to z autopsji..

Data: 2010-04-08 09:43:17
Autor: JC

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpjm47$kkr$1news.onet.pl...
[...]

No tak, tyle mniej więcej wynosi elektorat PIS ...

Data: 2010-04-08 00:45:13
Autor: zbig
On 8 Kwi, 09:43, "JC" <j...@dotnet.com.pl> wrote:
"awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> awe

No tak, tyle mniej więcej wynosi elektorat PIS ...

Cholera, ukradłeś mi pointę.
Wzorem swojego wodza jarka nie ufają niemieckim i żydowskim bankom.

Data: 2010-04-08 19:12:02
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fef14add-0301-4bd3-a65c-30c98f8268bay17g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Cholera, ukradłeś mi pointę.
Wzorem swojego wodza jarka nie ufają niemieckim i żydowskim bankom.
-- -- -- -- -- -- -- -
trzymanie kasy w banku pozostawiam ciemniakom
awe

Data: 2010-04-09 03:18:12
Autor: MH
22 proc. Polaków nie ma konta bankowego

-- -- -- -- -- -- -- -
trzymanie kasy w banku pozostawiam ciemniakom
awe
==================

Trzymanie kasy w banku , stanowiącej równowartość puszki piwa faktycznie nie ma
sensu !!

Ferdynand Kiepski

P.S. A skąd ty masz Paździochu kasę na internet ?!

Data: 2010-04-10 20:19:23
Autor: awe
22 proc. Polaków nie ma konta bankowego

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000014c9.4bbe8054newsgate.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -
pochodze z majetnej rodziny:-), a poza tym podjalem prace
awe

Data: 2010-04-09 02:18:57
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
zbig wrote:

> [...]

Cholera, ukradłeś mi pointę.
Wzorem swojego wodza jarka nie ufają niemieckim i żydowskim bankom.

O ile dobrze pamiętam Donek kiedyś mówił, że nie ma własnego konta, ale
korzysta z konta żony. Już ma?
--
Pit

Data: 2010-04-09 05:38:55
Autor: zbig
On 9 Kwi, 02:18, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
zbig wrote:

> [...]
> Wzorem swojego wodza jarka nie ufają niemieckim i żydowskim bankom.

O ile dobrze pamiętam Donek kiedyś mówił, że nie ma własnego konta, ale

To normalne, że korzysta sie z konta współmałżonka. Po co w rodzinie
drugie konto? Ja miałem chyba ze trzy, teraz mam tylko jedno wspólnie
z żoną i kartę kredytową w drugim banku.

NBP: 22 proc. Polaków nie ma konta bankowego