NBP a elixir

Data: 2009-09-25 12:17:50
Autor: scholastyk
NBP a elixir
Witam,

czy ktoś zna może godziny sesji elixir w NBP czy może ten bank jest podłączony do systemu w jakiś inny sposób?

pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-09-25 12:27:25
Autor: MacGregor
NBP a elixir
Użytkownik "scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> napisał w wiadomości news:1557.00000001.4abc98cenewsgate.onet.pl...
[...]

NBP jest normalnym uczestnikiem ELIXIR.
Ponadto pełni funkcję banku rozrachunkowego, w którym środki "przenoszone" są z rachunku jednego banku na konto drugiego banku.
O które połączenie Ci chodzi? Jako bank "komercyjny" czy jako bank rozrachunkowy?
I o które sesje - rozliczeniowe czy rozrachunkowe?

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2009-09-25 12:37:26
Autor: scholastyk
NBP a elixir

[...]

Chodzi mi o to, że czekam na pieniądze z NBP które mają przyjść na moje konto. A zatem NBP jako normalnego uczestnika Elixiru.

Pozdrawiam
scholastyk

--

NBP a elixir