NBP & groszówki

Data: 2009-07-12 22:22:07
Autor: Valdi.Pavlack
NBP & groszówki
Witam.
Czy w NBP istnieje możliwość rozmienienia np. 20 - 30 zł (albo i więcej) po
jednym groszu (1 gr)?
Jeżeli tak to czy trzeba coś im odpalać ekstra za taką przysługę, czy też
robią to w celach "charytatywnych" ;)

Data: 2009-07-12 22:48:38
Autor: Maverick
NBP & groszówki
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Takie cudo mozesz zrobic w dowolnym banku - najlepiej jesli masz tam konto. Tylko powiedz wczesniej i przyjdz z plecakami.

Ja odbieralem 20 pln w 1groszowkach w PKO BP - mam konto w Inteligo i zaplacilem karta (bo z Inteligo nie moge wyplacic normalnie) dokladnie 20 pln.

Data: 2009-07-12 23:23:32
Autor: Valdi.Pavlack
NBP & groszówki
"Maverick" news:h3di78$ch9$1inews.gazeta.pl

Takie cudo mozesz zrobic w dowolnym banku - najlepiej jesli masz tam
konto. Tylko powiedz wczesniej i przyjdz z plecakami.

Dobrze wiedzieć :) - przerabiałeś ING bądź Getin.

A jeżeli piszesz, że w każdym banku to w NBP nawet bez wcześniejszego
"umawiania się" chyba powinni rozmienić mi 20 - 30 zł po jednym grosiku ;)

Data: 2009-07-18 19:43:40
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
NBP & groszówki
Valdi.Pavlack wrote:

[...]

A NBP to w ogóle prowadzi obsługę kasową? :-O

--
MiCHA

Data: 2009-08-10 11:35:27
Autor: m23m
NBP & groszówki
A jeżeli piszesz, że w każdym banku to w NBP nawet bez wcześniejszego
"umawiania się" chyba powinni rozmienić mi 20 - 30 zł po jednym grosiku ;)

A NBP to w ogóle prowadzi obsługę kasową? :-O

Oczywiście. Kasy w Warszawie na Placu Powstańców są czynne - o ile pamiętam - do
jakiejś 13... :)

m23m

Data: 2009-07-18 20:18:23
Autor:
NBP & groszówki
ja w BZ WBK chciałem 30 zł w 1 gr - wesele :D
zapytałem panią w punkcie obsługi czy takie coś przejdzie a ta że do kasy -
nie było problemu - jeszcze chciały mnie w ten ślub wkręcić!!! :D:D

Data: 2009-07-18 22:45:38
Autor: Valdi.Pavlack
NBP & groszówki
<b1op@NOSPAM.gazeta.pl> news:h3tame$cnr$1inews.gazeta.pl

ja w BZ WBK chciałem 30 zł w 1 gr - wesele :D
zapytałem panią w punkcie obsługi czy takie coś przejdzie a ta że do
kasy -
nie było problemu - jeszcze chciały mnie w ten ślub wkręcić!!! :D:D

He he he, ja też na ślub - brata wydaję, i padło na mnie, że mam uzbierać :)
A do bzwbk - przejdzie jak ktoś nie jest ich klientem? :)

Data: 2009-07-19 22:11:37
Autor: Leszek Król
NBP & groszówki
Valdi.Pavlack wrote on Sat, 18 Jul 2009 22:45:38 +0200 in pl.biznes.banki:

A do bzwbk - przejdzie jak ktoś nie jest ich klientem? :)

Jak się ładnie uśmiechniesz, to chyba w każdym banku przejdzie :) Poważnie,
ja wręcz umawiałem się w banku, że potrzebuję x zł w nominałach y gr na
ślub i miłe panie zamawiały dwa-trzy "batoniki" więcej, przychodziłem w
umówionym dniu i po sprawie.

--
Mit gelegentlichen Grüßen ;)
(-) Leszek Król

Data: 2009-07-18 20:58:21
Autor:
NBP & groszówki
zadzwoń i telefonicznie poproś z kierowniczka - i udaj głupa.... jak ma dobry
dzień to się uda

Data: 2009-07-18 23:26:20
Autor: Valdi.Pavlack
NBP & groszówki
<b1op@NOSPAM.gazeta.pl> news:h3td1d$l24$1inews.gazeta.pl

zadzwoń i telefonicznie poproś z kierowniczka - i udaj głupa.... jak ma
dobry
dzień to się uda

Nie pozostaje mi nic innego - póki co mam coś ponad 6 zł po groszu, a
przydało by się jeszcze przynajmniej 3 razy tyle ;)

Data: 2009-07-20 08:54:45
Autor: Jan Strybyszewski
NBP & groszówki
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Kiedys unikali ... bo wyobrazcie sobie ze 1gr handlowano w "parciakach"   10tys sztuk ... potem rozmieniali ale rozrywali woreczki (rowerwany bez wartosci na allegro) a teraz juz spekulantom przeszlo wiec nei powinno byc problemu w koncu rok w rok 300mln tluka tego

NBP & groszówki