NBP mnie zesłabił ....

Data: 2018-12-20 23:07:29
Autor: Waldek
NBP mnie zesłabił ....
No nie mogłem uwierzyć... ale musiałem
Zaszła potrzeba anulowania przelewów oczekujących
/ zmiana terminu płatności /
i lekko mnie zesłabiło że nie można anulować całej paczki zleceń
a trzeba oddzielnie "przeklikać" każde zlecenie w paczce
Masakra ...

Data: 2018-12-21 00:04:00
Autor: Dawid Rutkowski
NBP mnie zesłabił ....
A co ma do tego NBP? Masz tam konto? Czy może obsługujesz przelewy jakiegoś ministerstwa?

Data: 2018-12-21 02:34:43
Autor: Dawid Rutkowski
NBP mnie zesłabił ....
W dniu piątek, 21 grudnia 2018 10:19:11 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> A co ma do tego NBP? Masz tam konto? Czy może obsługujesz przelewy jakiegoś ministerstwa?
> ROTFL - ministerstwa ... ?? nie
ale inna "budżetówka" - interfejs zbliżony do inszych banków
i jak widać również nie pozbawiony określonych niedogodności
choć IMO dużo lepszy niż np. BGK

Kurtałka, od czasu, jak się tym interesuję, to chciałem mieć konto w NBP albo chociaż w BGK. Kiedyś w pewnym sensie miałem - dostałem na komunię lokatę w PKO - a to wtedy było jeszcze w strukturach NBP. Lokata niezła była, na 40%, ale przez te 5 lat do wypłaty straciłem na niej pewnie z 60% licząc w dolarach (bo w złotówkach to było dużo więcej niż pierwotna spłata, ale co z tego).

Pytanie jeszcze, na ile centralna ta budżetówka - np. Warszawę obsługuje citek - zarówno wypłaty nauczycieli jak i wpłaty podatku o nieruchomości.

Data: 2018-12-21 12:11:42
Autor: Akarm
NBP mnie zesłabił ....
W dniu 2018-12-21 o 10:19, Waldek pisze:
[...]

Mógłbyś dać jakieś zrzuty ekranu obrazujące interfejs przelewów NBP?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-12-21 03:24:16
Autor: Dawid Rutkowski
NBP mnie zesłabił ....
W dniu piątek, 21 grudnia 2018 12:11:44 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

Mógłbyś dać jakieś zrzuty ekranu obrazujące interfejs przelewów NBP?

Mają demo (nazywa się to "wersja edukacyjna"), ale żeby się zalogować (do dema!), trzeba mieć konto w NBP.
Ale można sobie tutaj pooglądać instrukcję:
https://www.nbp.pl/nbe/downloads/nbe_elearning.pptx

Data: 2018-12-21 13:09:53
Autor: Waldek
NBP mnie zesłabił ....
W dniu 2018-12-21 o 12:11, Akarm pisze:

Mógłbyś dać jakieś zrzuty ekranu obrazujące interfejs przelewów NBP?

http://www.nbp.pl/nbe/poznaj-nbe.html

Tu znajdziesz prezentacje w PowerPoincie

NBP mnie zesłabił ....