NC 6000, układ MAX 1987, porządny serwis Warszawa

Data: 2012-09-08 16:26:00
Autor: thx1979
NC 6000, układ MAX 1987, porządny serwis Warszawa
Czy ktoś z szanownych forumowiczów mógł by mi polecić porządny serwis laptopów, z rozsądnymi cenami w Warszawie (najlepiej Śródmieście) do przelutowania hot air'em układu MAX 1987 w laptopie HP NC 6000. Opis procedury znalazłem na stronie:

http://radek.chlip.com/files/nc/nc.html

oraz

http://www.youtube.com/watch?v=N9dQ1gCN3PU

Z poważaniem

thx1979

NC 6000, układ MAX 1987, porządny serwis Warszawa