NC+box

Data: 2013-09-01 15:46:49
Autor: Marek
NC+box
Niedawno cyfra sprzedawała za małą cenę dekodery z dyskami.Zapomnij kolego,że można z tymi dyskami coś zrobić-tylko na śmiketnik.

Data: 2013-09-01 16:43:02
Autor: Big Jack
NC+box
W wiadomo¶ci
*Marek* napisał(-a):

Niedawno cyfra sprzedawała za mał± cenę dekodery z dyskami.Zapomnij
kolego,że można z tymi dyskami co¶ zrobić-tylko na ¶miketnik.

Do kogo to skierowałe¶?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-09-01 20:46:34
Autor: ToMasz
NC+box
W dniu 01.09.2013 15:46, Marek pisze:
Niedawno cyfra sprzedawała za małą cenę dekodery z dyskami.Zapomnij
kolego,że można z tymi dyskami coś zrobić-tylko na śmiketnik.
to znaczy nie da się założyć partycji fat i sformatować?

ToMasz

Data: 2013-09-01 21:45:59
Autor: z
NC+box
W dniu 2013-09-01 20:46, ToMasz pisze:
[...]

Ech te platformowe wynalazki. :-)
Nie wiem jak w nc+ ale polsat potrafi nawet swoje dyski zabezpieczać sprzętowo hasłem (bios nie widzi). :-)
Do czego nas prowadzi głupie prawo autorskie?
Niedługo PVR będzie zakazane bo jest to ingerencja w tre¶ć programu nadawanego przez stację. Reklamy s± integraln± czę¶ci± programu i nie można go bezprawnie modyfikować ;-)
Wiem... Dzisiaj byłoby to ¶mieszne i niedorzeczne ale jutro? :-)

NC+box