NEMO 33 - najgłębszy basen świata (market)

Data: 2010-09-16 11:02:02
Autor: Underwater.pl
NEMO 33 - najgłębszy basen świata (market)
Witam,

Zapraszamy na wyprawę nurkową w niezwykłe miejsce jakim jest najgłębszy basen
świata NEMO33 w Brukseli w Belgii. Szczegóły znajdziecie na naszej stronie
<http://www.underwater.pl/nurkowanie_nemo_33.php>.

Pozdrawiam i zapraszam
RZ
http://www.underwater.pl

Data: 2010-09-16 16:56:49
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-16 13:02, Underwater.pl wrote:
Witam,

[...]

A jaki jest koszt CAŁKOWITY tej zabawy w porównaniu do nurkowania na jednych z najpiękniejszych  raf na swiecie?

Pozdrawia

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-09-16 17:08:04
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-16 13:02, Underwater.pl wrote:
Witam,

[...]

Już wiem ok 1000 PLN za 2 nury w basenie + KONIECZNOŚĆ  wykupienia ubezpieczenia - nic dziwnego wiedzą jak dziadowskie jest teraz szkolenie więc i na basen trzeba mieć ubezpieczonko.

Czyli ile to wszystko kosztuje (a Bruksela tania nie jest) ?
I czy to nie bez sensu?

Data: 2010-09-25 10:04:09
Autor: nuroslaw
NEMO 33 - najgłębszy basen świata (market)

> A jaki jest koszt CAŁKOWITY tej zabawy w porównaniu do nurkowania na
> jednych z najpiękniejszych raf na swiecie?

Już wiem ok 1000 PLN za 2 nury w basenie + KONIECZNOŚĆ  wykupienia ubezpieczenia - > -- www.sharmdiver.pl

no, to 6x taniej niż na Malediwach, więc nie jest tak źle.

pozdr. o.N.

Data: 2010-09-16 22:33:28
Autor: _Slnt_
W dniu 2010-09-16 16:56, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:

A jaki jest koszt CAŁKOWITY tej zabawy w porównaniu do nurkowania na jednych z
najpiękniejszych raf na swiecie?

A co ciem to k. Jasiu obchodzi?

I tak się nie załapiesz na ten wyjazd! :P

Data: 2010-09-17 14:36:49
Autor: mysiar
On 2010-09-16 13:02, Underwater.pl wrote:
Witam,

[...]

a ile razy można oglądać te same rybki i korale i to całe badziewie pod wodą ?
prościej i tanie akwarium morskie sobie założyć :)

--
mysiar

Data: 2010-09-17 19:28:48
Autor: Qbab
W dniu 10-09-17 14:36, mysiar pisze:

prościej i tanie akwarium morskie sobie założyć :)

Ani prościej ani taniej. Zapewniam.
Co nie zmienia faktu że taki basen chciałbym zobaczyć :) na żywo.

Qbab

Data: 2010-09-22 06:07:47
Autor: 666
najgłębszy basen świata [market]
O qrwa...
Siostro, basen !!!

-- -- -

Data: 2010-09-25 08:30:54
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
NEMO 33 - najgłębszy basen świata (market)
Parę faktów o NEMO 33

Basen - 11 na 16 metrów , kilka poziomów głębokości: 1,5m , 2,5m , 5m , 10m i 35metrów, na poziomie 10m grota z dwiema przestrzeniami powietrznymi, na jednej ścianie okna na poziomie 10m wychodzące na kawiarnio-rerstauracje , gdzie osoby towarzyszące mogą strzelać fotki. W tubie 35metrowej zaczynającej się na 10m drabinka do samego dna , na dnie w kafelkach motyw Róży Wiatrów, kafelki błękitne i grannatowe.
Na powierzchni zacumowany ponton do ćwiczń wejścia i wyjścia z łodzi o niskiej burcie.

35 metrów ,nazwa NEMO 33 nie odnosi sie do metrów , adres basenu  Rue da la Stalle 333, temperatura wody (mineralnej) z naturalnego źródła pod basenam (65metrów) 33 stopnie Celsjusza, wymiana wody 10m3 na godzinę.

cena za wejscie osoby certyfikowanej to 22 Euro za godzinę , konieczne przedstawnie dowodu osobistego (ID) i certyfikatu przynajmniej na poziomie podstawowym , poniżej konieczność pływania z DM lub instruktorem za dodatkową opłatą, międzynarodowy team , większość języków.

Istruktorzy ze studentami muszą obligatoryjnie wykupić dwie godziny jednorazowo, za studenta dodatkowa opata ( wyższa opłata w stosunku do certyfikowanych nurków).

Dwa razy w tygodniu nurkowanie nocne, niestety troche inne niż to które znamy , w basennie nie wolno używać latarek z ogniwami ,w cenie nurkowania nocnego jest jedna sztuka swiatła chemicznego (15cm) , wystarcza zupełnie do oświetlenia drogi i przyrządów , ciekawe doświadczenie.

Mozna mieć swój komputer i automat , reszta w cenie łącznie z automatem , nurokwanie w kostiumie kąpielowym, wszystkie rozmiary płetw (kaloszowe) i BCD (ADV i WING - ale bez modeli z płytą, rekreacyjne )

Automaty Auqualung Legend, butle stalowe 12l, 15l, nitrox jest ale na zamówienie wcześniejsze.
Dla osoby nie nurkującej można zamówic INTRO , instruktorzy CMAS, SSI, PADI.
(Bardzo koleżeńscy i uczynni).

Wejście do szatni 15 minut przed pełną godziną, 5 minut przed pełną godziną zbiórka na odprawę, w trakcie odprawy omawiane zasady i kontrola czy wszyscy mają urządzenia pomiarowe czasu i głębokości, pierwsze 10 minut w wodzie rozpływka w ABC i freediving, następnie nurkowanie indywidualne do osiągnięcia rezerwy w butli z zachowaniem wszelkich regół nurkowych dotyczących dekompresji lub przystanku bezpieczeństwa , DM i Instruktorzy nadzoruja z powierzchni gotowi ze sprzętem na ewentualne natychmniastowe wejscie, butle talowe i brak pianek daje nurkom negatywną pływalność i nie uzywa się balastu ze względu bezpieczeństwa ( upadek balastu na głowy nurków w tubie (35m) i nietylko jak i również na ochrone ceramiki basenu. Wejście po schodach ze stali nierdzewnej, można tam spokojnie ubrać i dopasować sprzęt.

Ogólnie świetna zabawa, 1,5 miesiąca pracy na basenie Nemo 33 z kursantami na wszystkich poziomach dało mi mnóstwo frajdy, logistycznie dobrze rozwiązane miejsce traningowe, łatwe warunki dla osób , które mają bariery psychiczne z wodą, wsam raz na rozpoczęcie przygody z nurkowaniem , dla bardziej zaawansowanych nowe i ciekawe doświadczenie lub jako miejsce do przyjemnego kontaktu z woda po dłuższym okresie nienurkowania , szkoda że tylko takie jedno miejsce jest i dla nas daleko.

Komunikacyjnie Bruksela dobrze rozwiązana , autobusy, metro i premetro dowiozą z każdego miejsca , przed basenem pętla premetra ( naziemne metro w pewnym odcinku) kursuje kilka razy na godzinę , dwie linie więc nie czeka sie długo.

Do Brukseli średnio 1300km z Polski samochodem, lub z Katowic i Warszawy Wizz Air do Bruksella Charleroi , niestety to lotnisko za miastem okolo 65km ale nasi rodacy prowadzą w Brukseli transfery z wszystkich i do wszystkich okolicznych lotnisk za kilkanascie euro od osoby w jedna stronę osobowymi Fordami Galaxy. lata też Ryan Air dodatkow jeszcze z Gdańska i Wrocławia ( jeżeli dobrze pamiętam).

Bruksela bardzo klimatyczna i wielokulturowa, kilkanascie polskich sklepów , język polski do usłyszenia praktycznie wszędzie. Polscy fachowcy wysoce cenieni przez Belgów.
Wiele miejsc do obejrzenia ( jeździ autobus obwożący po całej Brukseli przy najważniejszych zabytkach , całodobowy bilet i słuchawki 15 euro, można wsiąść i wysiąść w każdym punkcie trasy wielokrotnie - kilka linii wiec jedynie trzeba zwrócic uwagę aby wsiąść do tego autobusu z jakiego mamy bilet)  , dużo dobrych restauracji z jedzeniem z całego świata.

Osobiście polecam Brukselę i odwiedzenie basenu Nemo 33, bedzie to niezapomnianym doświadczeniem i naprawdę sympatycznie spędzonym czasem.
Osoby indywidualne nawet w pojedynke wchodza na basen, nie ma konieczności przychodzenia w parach nurkowych.

Pozdrawiam

Adam Kliemk - instruktor płetwonurkowania Dahab / Egipt

P.S. Dla dociekliwych dodam, że wszyscy kursańci których wyszkoliłem na Nemo 33 przyjechali również do Dahab, gdzie w trakcie normalnych nurkowań na rafie zdobyli doświadczenie w "prawdziwych" warunkach środowiskowych.

 --

NEMO 33 - najgłębszy basen świata (market)