NEMO 33 - najgłębszy basen świata (market)

Data: 2010-09-16 16:56:49
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-16 13:02, Underwater.pl wrote:
Witam,

Zapraszamy na wyprawę nurkową w niezwykłe miejsce jakim jest najgłębszy basen
świata NEMO33 w Brukseli w Belgii. Szczegóły znajdziecie na naszej stronie
<http://www.underwater.pl/nurkowanie_nemo_33.php>.

Pozdrawiam i zapraszam
RZ
http://www.underwater.pl

A jaki jest koszt CAŁKOWITY tej zabawy w porównaniu do nurkowania na jednych z najpiękniejszych  raf na swiecie?

Pozdrawia

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-09-16 17:08:04
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-16 13:02, Underwater.pl wrote:
Witam,

[...]

Już wiem ok 1000 PLN za 2 nury w basenie + KONIECZNOŚĆ  wykupienia ubezpieczenia - nic dziwnego wiedzą jak dziadowskie jest teraz szkolenie więc i na basen trzeba mieć ubezpieczonko.

Czyli ile to wszystko kosztuje (a Bruksela tania nie jest) ?
I czy to nie bez sensu?

Data: 2010-09-25 10:04:09
Autor: nuroslaw
NEMO 33 - najgłębszy basen świata (market)

> A jaki jest koszt CAŁKOWITY tej zabawy w porównaniu do nurkowania na
> jednych z najpiękniejszych raf na swiecie?

Już wiem ok 1000 PLN za 2 nury w basenie + KONIECZNOŚĆ  wykupienia ubezpieczenia - > -- www.sharmdiver.pl

no, to 6x taniej niż na Malediwach, więc nie jest tak źle.

pozdr. o.N.

Data: 2010-09-16 22:33:28
Autor: _Slnt_
W dniu 2010-09-16 16:56, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:

A jaki jest koszt CAŁKOWITY tej zabawy w porównaniu do nurkowania na jednych z
najpiękniejszych raf na swiecie?

A co ciem to k. Jasiu obchodzi?

I tak się nie załapiesz na ten wyjazd! :P

Data: 2010-09-17 14:36:49
Autor: mysiar
On 2010-09-16 13:02, Underwater.pl wrote:
Witam,

[...]

a ile razy można oglądać te same rybki i korale i to całe badziewie pod wodą ?
prościej i tanie akwarium morskie sobie założyć :)

--
mysiar

Data: 2010-09-17 19:28:48
Autor: Qbab
W dniu 10-09-17 14:36, mysiar pisze:

prościej i tanie akwarium morskie sobie założyć :)

Ani prościej ani taniej. Zapewniam.
Co nie zmienia faktu że taki basen chciałbym zobaczyć :) na żywo.

Qbab

NEMO 33 - najgłębszy basen świata (market)