(NEO) MOCZAROWCY W POLSKIEJ SIECI

Data: 2012-07-03 16:41:27
Autor: Observatore
(NEO) MOCZAROWCY W POLSKIEJ SIECI
....ich ojczyzna jest Federacja Ruska !

http://jan.bogatko.nowyekran.pl/post/67412,neo-moczarowcy-na-nowym-ekranie

* Od pewnego czasu ich tu pełno, mają widać nowe zlecenia z centrali. Zbliża się bowiem15 Sierpnia, rocznica Cudu nad Wisłą. Wielkiego zwycięstwa Józefa Piłsudskiego. A ojczyzną prawicy neomoczarowskiej jest Rosja.

    1. Ostatnio czytałem na Nowym Ekranie dwa antypolskie teksty moczarowskiej prawicy. Jeden to niejakiego Grunholza o Piłsudskim, drugi równie ambitnego potwarcy, Thota, o Mickiewiczu. Panowie ci plują na Polskę równo i zbierają brawa.

 2.  Indywidua te rozpowszechniają kłamstwa, nadając im pozory prawdy. To stara szkoła ochrany, ojca chrzestnego KGB. Grunholz i Thot  zaglądają do spodni Piłsudskiemu i Mickiewiczowi. Grunholza i Thota wymieniam tu wyłącznie  przykładowo.

 3.  Obaj pismacy to jaczejka neomoczarowców. Natolińczyków zapatrzonych w Stalina i *braci Słowian* na wschodzie.

 Tak budzi się z letargu rosyjski *panslawizm*, mimo, że Rosjanie także z wyglądu przypominają bardziej Mongołów, a nie tylko z charakteru.

 4.  Grunholz kolportuje kłamstwa, jakoby Piłsudski był  Zydem, *jakimś Ginetem*, co rzekomo potwierdzają niewymienione z nazwy *rosyjskie archiwa*. Określenie kogoś mianem *żyda* ma w oczach antysemity wymowę taką, jak *antypolak*.

 5. Thot pisze głodne kawałki na temat Mickiewicza, którego zna zapewne tylko ze słyszenia. Imputuje, że matka wieszcza była Zydówką.

 Tymczasem także i genealogia Mickiewiczów jest dobrze znana. Jego matka była Majewska, ze starożytnego rodu Starykoń.

 6.  Rosyjskie archiwa szlacheckie zachowały się w całości po przewrocie listopadowym. Na tych zasobach opiera swą wiedzę dr Marek Minakowski, autor pomnikowego dzieła *Ci wielcy Polacy*, dostępnego na rynku internetowym. Można było do niego zajrzeć.

 7.  Ale Grunholz i Thot mają do spełnienia misję. Jak niegdyś Ochrana, a potem KGB, także i FSB posługuje się tymi samymi, wypróbowanymi metodami do walki z Polską. Problem polega na tym, że ubierając się w szaty narodowców zohydzają Dmowskiego.

 8. wolność słowa ale nie powinna byc mylona z wolnością propagandy.  9. Neomoczarowca scharakteryzować można tak: jest to prorosyjski i antyamerykański antysemita o antypolskim faktycznie obliczu. Stara się kreować na *prawicowca*, powołując się na Dmowskiego, który na ich widok zapewne przewraca się w grobie.

 10. Niewykształcone, prymitywne, bezelitarne (poza elitami po-PKWN) polskie społeczeństwo jest w stanie kupić każdą drukowaną brednię. Potwierdza to *dyskusja8 pod tekstami (neostalinowskich)pismaków. * Rosja, a dokładniej płk. Pyton, chce utworzyć unię euroazjatyką, chętnie przejmują znowu opiekę nad Polską. Nie dajcie się na to nabrać!

Post scriptum: narodowcy powinny natychmiast odciąć się od takich indywiduów, jeśli chcą powtórzyć sukces  z 11.11.11.

Komu przynoszą korzyść wypociny takich Grunholzów czy Thotów? Przede wszystkim salonowi i jego politycznej opcji, potem Niewymownemu i Kretynom Politycznym (Siurakowski). No i redaktorom BBC, którzy w oparciu o ich enuncjacje mogą nakręcić nowy, równie prawdziwy film, co ten ostatni.

 Grossowi, jako materiał na nową powieść o polskim antysemityzmie.*

Data: 2012-07-03 20:36:26
Autor: u2
W dniu 2012-07-03 18:41,  Observatore pisze:
[...]

Blad logiczny. Zyd nie oznacza antypolak. Poza tym ruskie archiwa
wyprodukowaly Medrcow Syjonu, wiec wiarygodnosc maja rowna zeru :-)

Data: 2012-07-03 18:52:39
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Blad logiczny. Zyd nie oznacza antypolak.

nooo.... uwazam, ze jestescie w bledzie....szczegolnie po *dyskusji*  np.
bekonem czy osoba o kryptonimie *panslawista* . (innych z litosci nie wymienie:)

I korzystajac z okazji, ze zamieszczam wlasny komentarz, zacytuje inny, bardzo
celny i PRAWDZIWY komentarz, pod tekstem autora:

* To co robi NE i czym na prawde jest nie ma nic wspólnego z tzw. *ceną
wolnego słowa*..

NE powstał przede wszystkim po to aby dezawuowac PiS i Jarosława Kaczyńskiego
od środka!! Po to jest własnie potrzebna tzw. konwencja prawicowo-patriotyczna przy pomocy
której wiąże się ludzi o prawicowych pogladach, a nastepnie urabianie ich na
modułę moczarowską..

Dlatego też NE aż trzęsie się od sowieciarzy typu vortex, rip LunarBird i
wielu innych..

Administratorzy, a szczególnie Pan Piński dobierają tak tematykę swoich
artykułów aby takie gnidy jak Grunholze miały pole do popisu..

Słusznie Pan twierdzi, iż NE jak chce rzeczywiscie przetrwać, musi się
konkretnie okreslić, a nie hodować moskiweską hasbarę..ale nic z
tego..sponsorzy ( tzn. z prosowieckiego WSI) się na inną konwencje NE nie
zgodzą..*

Andrzej22 --

Data: 2012-07-04 17:34:18
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 03 Jul 2012 20:36:26 +0200, u2 napisał(a):

[...]

W jakim urojonym świecie wy żyjecie? Możecie spokojnie spać kiedy wróg w
granicach? --

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-07-03 21:05:27
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 03.07.2012 18:41,  Observatore pisze:
> [...]

To stara szkoła ochrany, ojca chrzestnego KGB. Grunholz i Thot  zaglądają do

Czy każdy kto wygłasza inny pogląd inny niż ten z PIS, Gazety Polskiej i Rydzykowa musi być komuchem?

Do czego to doszło że bronię watykankofilów z prawicy...

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koło Wrocław
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-07-03 19:13:01
Autor: Observatore
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Do czego to doszło że bronię watykankofilów z prawicy...

oczywiscie, ze nie. Ale trzeba umiec czytac i oceniac komentatora w sieci po
jego tekstach. Na prawicy sa tez tacy, ktorzy tylko udaja watykanofilii, aby te polska prawice kompromitowac i w ten sposob konfliktowac.

--

(NEO) MOCZAROWCY W POLSKIEJ SIECI