(NEO) MOCZAROWCY W POLSKIEJ SIECI

Data: 2012-07-03 21:05:27
Autor: Pawel Bartkowiak
(NEO) MOCZAROWCY W POLSKIEJ SIECI
W dniu 03.07.2012 18:41,  Observatore pisze:
> 1. Ostatnio czytałem na Nowym Ekranie dwa antypolskie teksty
> moczarowskiej prawicy.

2.  Indywidua te rozpowszechniają kłamstwa, nadając im pozory prawdy.

To stara szkoła ochrany, ojca chrzestnego KGB. Grunholz i Thot  zaglądają do
spodni Piłsudskiemu i Mickiewiczowi.

Czy każdy kto wygłasza inny pogląd inny niż ten z PIS, Gazety Polskiej i Rydzykowa musi być komuchem?

Do czego to doszło że bronię watykankofilów z prawicy...

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koło Wrocław
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-07-03 19:13:01
Autor: Observatore
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Do czego to doszło że bronię watykankofilów z prawicy...

oczywiscie, ze nie. Ale trzeba umiec czytac i oceniac komentatora w sieci po
jego tekstach. Na prawicy sa tez tacy, ktorzy tylko udaja watykanofilii, aby te polska prawice kompromitowac i w ten sposob konfliktowac.

--

(NEO) MOCZAROWCY W POLSKIEJ SIECI