Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   NEST Bank nie chce oddać pieniędzy

NEST Bank nie chce oddać pieniędzy

Data: 2017-02-05 01:46:22
Autor: Animka
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz udają, że wszystko jest cacy.
Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc nie wymagał potwierdzenia SMS-em.

A oto odpowiedź banku na reklamacje:

"W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję, iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy zaufanego.

W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
W  rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.

Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została wprowadzona z Pana strony.

Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie są potwierdzane kodem SMS.

Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."


Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to przelew zdefiniowany i zaufany?
A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
Skąd ten numer się wziął?

Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy jeszcze inne?

Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.


--
animka

Data: 2017-02-05 07:03:40
Autor: Wiesiaczek
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
udają, że wszystko jest cacy.
Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
nie wymagał potwierdzenia SMS-em.

A oto odpowiedź banku na reklamacje:

"W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
zaufanego.

W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
W  rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.

Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
wprowadzona z Pana strony.

Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
są potwierdzane kodem SMS.

Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."


Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
przelew zdefiniowany i zaufany?
A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
Skąd ten numer się wziął?

Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
jeszcze inne?

Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.

A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?


--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-02-05 21:21:55
Autor: Animka
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 2017-02-05 o 07:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
udają, że wszystko jest cacy.
Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
nie wymagał potwierdzenia SMS-em.

A oto odpowiedź banku na reklamacje:

"W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
zaufanego.

W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
W  rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.

Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
wprowadzona z Pana strony.

Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
są potwierdzane kodem SMS.

Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."


Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
przelew zdefiniowany i zaufany?
A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
Skąd ten numer się wziął?

Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
jeszcze inne?

Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.

A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?


Po numerze konta Bank znajdzie wlaściciela.


--
animka

Data: 2017-02-05 21:00:49
Autor: Budzik
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

Po numerze konta Bank znajdzie wlaściciela.

W innym banku?
Jak?

Pomijam juz, ze nawet jak znajdzie to zapewne nie bedzie chciał podac zasłaniając sie tajemnicą bankową...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"W demokracji wolno głupcom głosować,
w dyktaturze wolno głupcom rządzić."  Bertrand Russell

Data: 2017-02-05 23:34:43
Autor: ąćęłńóśźż
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Mowa o numerze, ale kto był wpisany jako beneficjent przelewu (imię, nazwisko, adres)?
Klienci wygrywali sprawy przecwi bankom twierdzącym, że jakoby nie muszą weryfikowac nr rachunku z danymi właściciela.


-- -- -
W innym banku?
Jak?
Pomijam juz, ze nawet jak znajdzie to zapewne nie bedzie chciał podac zasłaniając sie tajemnicą bankową.

Data: 2017-02-06 02:00:50
Autor: Budzik
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Użytkownik ąćęłńóśźż nie@dla.spamerow ...

W innym banku?
Jak?
Pomijam juz, ze nawet jak znajdzie to zapewne nie bedzie chciał podac
zasłaniając sie tajemnicą bankową.

Mowa o numerze, ale kto był wpisany jako beneficjent przelewu (imię,
nazwisko, adres)? Klienci wygrywali sprawy przecwi bankom twierdzącym,
że jakoby nie muszą weryfikowac nr rachunku z danymi właściciela.

Można oczywiście spróbować pójsc w te strone ale jeżeli rzeczywiście jest tak, ze to błąd w sztuce to chyba jednak łatwiej odzskać kase od właściciela konta.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
że w ten sposób staje się potworem."  Fryderyk Nietzsche

Data: 2017-02-06 08:55:50
Autor: Robert Tomasik
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 06-02-17 o 03:00, Budzik pisze:

W innym banku?
Jak?
Pomijam juz, ze nawet jak znajdzie to zapewne nie bedzie chciał podac
zasłaniając sie tajemnicą bankową.
Mowa o numerze, ale kto był wpisany jako beneficjent przelewu (imię,
nazwisko, adres)? Klienci wygrywali sprawy przecwi bankom twierdzącym,
że jakoby nie muszą weryfikowac nr rachunku z danymi właściciela.
Można oczywiście spróbować pójsc w te strone ale jeżeli rzeczywiście jest tak, ze to błąd w sztuce to chyba jednak łatwiej odzskać kase od właściciela konta.

Jeśli moje podejrzenia są słuszne i doszło do przestępstwa, to
znalezienie właściciela konta może być trudne.

Data: 2017-02-06 13:32:48
Autor: J.F.
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58982c2c$0$5143$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 06-02-17 o 03:00, Budzik pisze:
Mowa o numerze, ale kto był wpisany jako beneficjent przelewu (imię,
nazwisko, adres)? Klienci wygrywali sprawy przecwi bankom twierdzącym,
że jakoby nie muszą weryfikowac nr rachunku z danymi właściciela.
Można oczywiście spróbować pójsc w te strone ale jeżeli rzeczywiście jest
tak, ze to błąd w sztuce to chyba jednak łatwiej odzskać kase od
właściciela konta.

Jeśli moje podejrzenia są słuszne i doszło do przestępstwa, to
znalezienie właściciela konta może być trudne.

Alez bardzo latwe, wszak bank ma wsystkie jego dane.

Tylko potem moze sie okazac ze fikcyjne, albo slup, albo twierdzi ze z konta od dawna nie korzystal, a pieniadze zaraz po przelaniu zostaly wylane dalej ...

J.

Data: 2017-02-06 19:00:59
Autor: Budzik
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

W innym banku?
Jak?
Pomijam juz, ze nawet jak znajdzie to zapewne nie bedzie chciał
podac zasłaniając sie tajemnicą bankową.
Mowa o numerze, ale kto był wpisany jako beneficjent przelewu (imię,
nazwisko, adres)? Klienci wygrywali sprawy przecwi bankom
twierdzącym, że jakoby nie muszą weryfikowac nr rachunku z danymi
właściciela.
Można oczywiście spróbować pójsc w te strone ale jeżeli rzeczywiście
jest tak, ze to błąd w sztuce to chyba jednak łatwiej odzskać kase od
właściciela konta.

Jeśli moje podejrzenia są słuszne i doszło do przestępstwa, to
znalezienie właściciela konta może być trudne.

Wiesiaczek nie odpowiedzial na pytanie czy guglował numer.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr

Data: 2017-02-06 06:18:28
Autor: Wiesiaczek
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 05.02.2017 o 21:21, Animka pisze:
W dniu 2017-02-05 o 07:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
udają, że wszystko jest cacy.
Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
nie wymagał potwierdzenia SMS-em.

A oto odpowiedź banku na reklamacje:

"W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
zaufanego.

W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
W  rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.

Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
wprowadzona z Pana strony.

Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
są potwierdzane kodem SMS.

Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."


Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
przelew zdefiniowany i zaufany?
A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
Skąd ten numer się wziął?

Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
jeszcze inne?

Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.

A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?


Po numerze konta Bank znajdzie wlaściciela.

Jak będzie chciał, bo na razie chyba wcale nie szukał mimo obietnicy.


--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-02-05 07:08:08
Autor: Wiesiaczek
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
udają, że wszystko jest cacy.
Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
nie wymagał potwierdzenia SMS-em.

A oto odpowiedź banku na reklamacje:

"W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
zaufanego.

W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
W  rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.

Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
wprowadzona z Pana strony.

Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
są potwierdzane kodem SMS.

Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."


Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
przelew zdefiniowany i zaufany?
A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
Skąd ten numer się wziął?

Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
jeszcze inne?

Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.



A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-02-04 23:40:55
Autor: Kris
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu niedziela, 5 lutego 2017 07:08:09 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.

Pisz reklamacje że wykonałes przelew na błędny nr rachunku i że nr konta niezgodny z danymi właściciela. Możesz pisać do NEST Banku oni to przekażą do banku docelowego

Data: 2017-02-05 10:23:27
Autor: Wiesiaczek
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 05.02.2017 o 08:40, Kris pisze:
W dniu niedziela, 5 lutego 2017 07:08:09 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i
wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew
wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.

Pisz reklamacje że wykonałes przelew na błędny nr rachunku i że nr konta niezgodny z danymi właściciela.
Możesz pisać do NEST Banku oni to przekażą do banku docelowego


No właśnie dostałem od nich odpowiedź listem poleconym i główny fragment zacytowałem w pierwszym poście.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-02-05 17:24:46
Autor: 007
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Wiesiaczek w <news:o76quf$2rk$1node2.news.atman.pl>:


No właśnie dostałem od nich odpowiedź listem poleconym i główny fragment zacytowałem w pierwszym poście.

Skan, zdjęcia *całego* pisma oczywiście umieścisz, w odpowiedni sposób na
grupie, bez jakiejkolwiek dyskusji...


--
'Tom N'
*

Data: 2017-02-05 07:19:51
Autor: Budzik
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.

Nie masz ty czasami w kompie jakiegoś wirusa?
Głosno było ostatnio własnie o takim co podmienia numer rachunku, co prawda to chyba dotyczyło momentu kopiowania tego rachunku przez kopiuj -> wklej ale głowy nie dam sobie uciąc.
Duza kwota?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.

Data: 2017-02-05 10:28:53
Autor: ąćęłńóśźż
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Im szybciej sie ruszysz, tym lepiej, i pilnie złóż do prokuratury wniosek o zabezpieczenie środków, bo inaczej możesz wygrać sprawę bez odzyskania pieniędzy (np. słup "wydatkował w dobrej wierze").


-- -- -
A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.

Data: 2017-02-05 21:28:44
Autor: Animka
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 2017-02-05 o 07:08, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
udają, że wszystko jest cacy.
Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
nie wymagał potwierdzenia SMS-em.

A oto odpowiedź banku na reklamacje:

"W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
zaufanego.

W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
W  rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.

Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
wprowadzona z Pana strony.

Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
są potwierdzane kodem SMS.

Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."


Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
przelew zdefiniowany i zaufany?
A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
Skąd ten numer się wziął?

Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
jeszcze inne?

Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.



A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.

Wydrukować potwierdzenie przelewu i iść na policję, czy do Rzecznika Praw Konsumentów.
Skoro tego numeru konta bankowego nie miałeś na liście odbiorców, czy zaufanych, a poszło na jakieś nieznane przez Ciebie konto, do nieznanej osoby to może oznaczać. że ktoś Cię okradł.


--
animka

Data: 2017-02-06 06:19:38
Autor: Wiesiaczek
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 05.02.2017 o 21:28, Animka pisze:
W dniu 2017-02-05 o 07:08, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
udają, że wszystko jest cacy.
Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
nie wymagał potwierdzenia SMS-em.

A oto odpowiedź banku na reklamacje:

"W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
zaufanego.

W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
W  rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.

Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
wprowadzona z Pana strony.

Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
są potwierdzane kodem SMS.

Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."


Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
przelew zdefiniowany i zaufany?
A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
Skąd ten numer się wziął?

Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
jeszcze inne?

Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.



A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i
wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew
wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.

Wydrukować potwierdzenie przelewu i iść na policję, czy do Rzecznika
Praw Konsumentów.
Skoro tego numeru konta bankowego nie miałeś na liście odbiorców, czy
zaufanych, a poszło na jakieś nieznane przez Ciebie konto, do nieznanej
osoby to może oznaczać. że ktoś Cię okradł.

Też tak samo myślę :)


--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-02-06 15:28:58
Autor: adam
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 2017-02-05 o 07:08, Wiesiaczek pisze:

A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?

Wyślij jeszcze raz przelew na kwotę 1 zł, a w tytule przelewu napisz opis sytuacji proszę o kontakt

Data: 2017-02-06 16:36:01
Autor: Wiesiaczek
NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
W dniu 06.02.2017 o 15:28, adam pisze:
W dniu 2017-02-05 o 07:08, Wiesiaczek pisze:

A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?

Wyślij jeszcze raz przelew na kwotę 1 zł, a w tytule przelewu napisz
opis sytuacji proszę o kontakt

To byłoby dobre rozwiązanie, gdyby to była jakaś pomyłka w numerze konta lub zamienione konta odbiorców.
Tu nic takiego nie zachodzi, bo sprawdziłem wszystkie zdefiniowane u mnie konta i żadne nawet nie jest podobne:)

Niech się bank martwi i szuka beneficjenta, za to biorą pieniądze...
....oby nie kradzione:)


--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

NEST Bank nie chce oddać pieniędzy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona