NEW CONNECT

Data: 2010-01-21 23:26:31
Autor: skippy
NEW CONNECT

Użytkownik "Justin Starlight" <justinstarlight@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hj952k$1ql$1inews.gazeta.pl...
Witam,

chciałem zasięgnąć dobrych informacji na temat New Connect. Jak wygląda inwestowanie w papiery wartościowe na niej notowane, jakie są Wasze opinie w porównaniu z akcjami notowanymi w WIGach oraz czy są jakieś zależności pomiędzy tymi dwoma parkietami?

Dzięki za dobre słowo :)

Dobre słowo:
Pewnie stworzono ten rynek, żeby niedoświadczeni nie doświadczali.
Zbyt długiej męki.

Data: 2010-01-22 07:54:07
Autor: Justin Starlight
NEW CONNECT
skippy pisze:

[...]

Tak też właśnie słyszałem, dlatego proszę o więcej opinii :)

NEW CONNECT