NEW CONNECT

Data: 2010-01-22 11:00:16
Autor: DJ
NEW CONNECT
chciałem zasięgnąć dobrych informacji na temat New Connect. Jak wygląda inwestowanie w papiery wartościowe na niej notowane, jakie są Wasze opinie w porównaniu z akcjami notowanymi w WIGach oraz czy są jakieś zależności pomiędzy tymi dwoma parkietami?

Nie tak dawno chyba na Onecie byl artykul o debiutach na NC. Nie pamietam szczegolow, bo mnie NC nie interesuje, ale z artykulu wychodzilo, ze kupujac akcje  i sprzedajac na debiucie mozna bylo zarobic przez ostatni mniej wiecej rok kilkaset (chyba cos kolo 600) procent. To taka ciekawostka.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-24 08:09:26
Autor: stu
NEW CONNECT
Więszość emisji było emisjami prywatnymi, więc jeżeli zarobił to na pewno nie
przeciętny inwestor, lecz osoby z bliskiego kręgu spółki, więc nie siejmy
propagandy sukcesu i nie wprowadzajmy w błąd ogółu, jakoby można było tak super
zarobić na debiutach na NC...

Data: 2010-01-24 08:13:22
Autor: stu
NEW CONNECT
Na 26 Debiutów na NC w 2009 wszystkie były w ramach oferty prywatnej, więc nie
można tutaj mówić o typowym IPO.

--

NEW CONNECT