NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+

Data: 2010-08-31 23:22:02
Autor: adresss

Data: 2010-08-31 23:51:06
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-08-31 23:22, adresss@poczta.pl pisze:

Data: 2010-09-01 00:17:58
Autor: adresss
Data: 2010-09-01 07:26:36
Autor: pawell32
W dniu 2010-09-01 00:17, adresss@poczta.pl pisze:

Data: 2010-09-01 09:13:32
Autor: Arek.

Data: 2010-09-01 09:40:34
Autor: pawell32
W dniu 2010-09-01 09:13, Arek. pisze:

Data: 2010-09-01 10:32:03
Autor: Cavallino
to Solorz zmądrzał. czekamy na reszte

1 - Polsat
2 - Polsat News
3 - Polsat 2
4 - Polsat film
5 - Polsat cafe
6 - Polsat play
7 - Polsat jim jam

Czyli nie te programy, które by się przydały.

Data: 2010-09-01 10:37:04
Autor: Michal Jankowski
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
"Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> writes:

1 - Polsat
2 - Polsat News
3 - Polsat 2
4 - Polsat film
5 - Polsat cafe
6 - Polsat play
7 - Polsat jim jam

Sportowych nie ma? To kupa.

  MJ
PS. Co to jest 7?

Data: 2010-09-01 10:55:10
Autor: spammtrapp
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
7 - Polsat jim jam

Sportowych nie ma? To kupa.

   MJ
PS. Co to jest 7?

dzieciecy

Data: 2010-09-01 12:19:48
Autor: Big Jack
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W wiadomosci
*Uzytkownik* napisal(-a):

znaczy sie, Solorz pekl

Tak na marginesie, kto pamieta ile lat Polsat byl poza oferta C+ ?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-01 12:38:24
Autor: Cavallino
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
Uzytkownik "MF[PL]" <star_bright@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4c7e2c12$0$22800$65785112news.neostrada.pl...
*Uzytkownik* napisal(-a):

znaczy sie, Solorz pekl

Tak na marginesie, kto pamieta ile lat Polsat byl poza oferta C+ ?

8-10 (?)

BTW: Czy na satelitarnym Polsacie szerokie programy sa nadawane w 16:9 czy w Letterboxie (czyli tak jak w dvb-t)?

Data: 2010-09-01 14:04:43
Autor: Arek.
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
BTW: Czy na satelitarnym Polsacie szerokie programy sa nadawane w 16:9 czy w Letterboxie (czyli tak jak w dvb-t)?
1 - Polsat - 4:3  :( :( :(
2 - Polsat News - 16:9
3 - Polsat 2 - 4:3
4 - Polsat film - 4:3  :( :( :(
5 - Polsat cafe - 16:9
6 - Polsat play - 16:9
7 - Polsat jim jam 4:3
czyli tak samo jak TVN to co powinno byc w 16:9 daja 4:3 tragedia jednym slowem

Arek.

Data: 2010-09-01 14:10:43
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 2010-09-01 14:04, Arek. pisze:
[...]

  a jak jest z tymi programami na cp?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-01 14:13:02
Autor: Cavallino
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:i5lfod$c29$1news.onet.pl...
[...]

Co znaczy jak jest?
Przecież TO SĄ programy z cp.
Chyba nie sądziłeś że Cyfra je retransmituje? ;-)

Data: 2010-09-01 14:21:31
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 2010-09-01 14:13, Cavallino pisze:

a jak jest z tymi programami na cp?

Co znaczy jak jest?
Przecież TO SĄ programy z cp.
Chyba nie sądziłeś że Cyfra je retransmituje? ;-)

z tego co widzę p1 i p2 jest 16:9

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-01 14:38:43
Autor: Cavallino
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:i5lgcl$eev$1news.onet.pl...
[...]

Ale co i gdzie widzisz?
Bo o to właśnie pytałem, czy F1 będę mógł oglądać na pełnym ekranie bez konieczności zoomowania.

Data: 2010-09-01 14:41:32
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+

Ale co i gdzie widzisz?
Bo o to właśnie pytałem, czy F1 będę mógł oglądać na pełnym ekranie bez
konieczności zoomowania.

king of sat

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-02 04:34:08
Autor: bufi
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
Cavallino wrote:

> z tego co widzę p1 i p2 jest 16:9

Ale co i gdzie widzisz?
Bo o to właśnie pytałem, czy F1 będę mógł oglądać na pełnym ekranie
bez konieczności zoomowania.

No niestety, na Polsacie otwartym wszystko leci w letterboxie.
W 16:9 masz tylko na Polsacie Sport Extra, Polsat HD i Polsacie Sport HD

Ale i tak miło, że Cyfra ma programy Polsatu, może w przyszłym roku
się przesiądę na C+.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-04 16:54:57
Autor: jerzu
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
On Wed, 1 Sep 2010 14:38:43 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Bo o to właśnie pytałem, czy F1 będę mógł oglądać na pełnym ekranie bez konieczności zoomowania.

To tylko Polsat Sport Extra i Polsat HD.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-09-04 17:52:11
Autor: Cavallino
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6dn486l002t01htqbnbopo8jhjnlu4hfej4ax.com...
[...]

No to jeszcze poczekać muszę, aż kolejne kanały sprzedadzą.

Data: 2010-09-04 11:48:58
Autor: Mamut
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+

No to jeszcze poczekać muszę, aż kolejne kanały sprzedadzą.

tego juz nie sprzedadzą, to tak jakby c+sport pojawił sie w cyfrowym
polsacie. Wyobrażasz sobie to ? Ja nie.

Data: 2010-09-04 20:55:41
Autor: Cavallino
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:79d018c5-9e5b-41f9-a0da-a4aecb3ed379v41g2000yqv.googlegroups.com...

No to jeszcze poczekać muszę, aż kolejne kanały sprzedadzą.

tego juz nie sprzedadzą, to tak jakby c+sport pojawił sie w cyfrowym
polsacie. Wyobrażasz sobie to ? Ja nie.

Jeszcze kilka dni temu wydawało się, że i Polsatu nie będzie.

Data: 2010-09-06 09:47:06
Autor: Ghost
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+

[...]

A to jest ciekawe, kto komu placi i dlaczego.

Data: 2010-09-01 14:43:41
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 2010-09-01 14:13, Cavallino pisze:

Co znaczy jak jest?
Przecież TO SĄ programy z cp.
Chyba nie sądziłeś że Cyfra je retransmituje? ;-)

jeżeli są w takich formatach  to chyba jednak tak

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-01 14:43:45
Autor: Cavallino
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:i5lhm7$hu6$2news.onet.pl...
W dniu 2010-09-01 14:13, Cavallino pisze:

Co znaczy jak jest?
Przecież TO SĄ programy z cp.
Chyba nie sądziłeś że Cyfra je retransmituje? ;-)

jeżeli są w takich formatach  to chyba jednak tak

Na pewno nie, bo dzisiaj po prostu kliknąłem kanał z grupy PolsatCyfrowy i się wyświetlił.
Wczoraj oczywiście tego nie robił.

Data: 2010-09-01 14:55:57
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 2010-09-01 14:43, Cavallino pisze:

jeżeli są w takich formatach to chyba jednak tak

Na pewno nie, bo dzisiaj po prostu kliknąłem kanał z grupy PolsatCyfrowy
i się wyświetlił.
Wczoraj oczywiście tego nie robił.

to poczekamy, wszystko się wyjaśni

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-01 14:59:58
Autor: Arek.
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
[...]

na tunerach Polsatu i C+ odbierasz tak samo one lecą z tego samego transpordera
F1 na programie Polsat będziesz miał do du...y na Polsat Sport idzie w 16:9
a co do TVP1 i TVP2 to na satelicie nadają tyak jak jest podane w gazecie (TO i OWO)czyli programy oznaczone 16:9 to tak leci a bez oznaczenia lecą w 4:3

Arek.

Data: 2010-09-01 12:43:58
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
*Uzytkownik* napisal(-a):

znaczy sie, Solorz pekl

Tak na marginesie, kto pamieta ile lat Polsat byl poza oferta C+ ?

a był kiedyś? chyba fta, ale nie w ofercie

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-01 13:08:47
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 2010-09-01 12:51, Ghost pisze:
a był kiedyś? chyba fta, ale nie w ofercie

I to nie tak dawno.

to ciekawe, jakoś nie pamiętam.
a zakodowany leci kilka lat (mowa o p1)

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-01 17:08:31
Autor: Ghost
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:i5lc49$1ih$1news.onet.pl...
W dniu 2010-09-01 12:51, Ghost pisze:
a był kiedyś? chyba fta, ale nie w ofercie

I to nie tak dawno.

to ciekawe, jakoś nie pamiętam.
a zakodowany leci kilka lat (mowa o p1)

Mowa o cyfrze plus, do wczoraj nie bylo, ale ze dwa lata temu byl. Nie mowie, ze fta.

Data: 2010-09-01 17:29:00
Autor: boxfish
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 2010-09-01 17:08, Ghost pisze:

[...]

ciekawe, mam cyfre 11 lat

Data: 2010-09-01 22:38:46
Autor: boxfish
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 2010-09-01 21:46, Ghost pisze:

[...]

no i jakoś nie kojarze polsatu w ofercie cyfry, za wyjątkiem fta

Data: 2010-09-01 19:06:03
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 01.09.2010 17:08, Ghost pisze:

Mowa o cyfrze plus, do wczoraj nie bylo, ale ze dwa lata temu byl. Nie
mowie, ze fta.

jaki?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-01 21:46:39
Autor: Ghost
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4c7e874f$1news.home.net.pl...
W dniu 01.09.2010 17:08, Ghost pisze:

Mowa o cyfrze plus, do wczoraj nie bylo, ale ze dwa lata temu byl. Nie
mowie, ze fta.

jaki?

Ten glowny, po prostu polsat. Zakopany na jakiejs dalekiej pozycji.

Data: 2010-09-01 21:52:36
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 01.09.2010 21:46, Ghost pisze:

Ten glowny, po prostu polsat. Zakopany na jakiejs dalekiej pozycji.

no pewnie go oglądałeś, tylko pewnie polsat szedł w nagra2 + multicam ;-)

Data: 2010-09-01 12:53:09
Autor: Big Jack
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W wiadomości
*pawell32* napisał(-a):

a był kiedyś? chyba fta, ale nie w ofercie

Fakt, fta a nie w ofercie. I teraz zachodzę w głowę kiedy wypadł, bo wtedy jeszcze nie korzystałem z żadnej z platform. Chociaż jak w 2007 po raz pierwszy brałem C+ wraz z nowym dekoderem, to na liście programów Polsat był, tyle że to była ciemność.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-01 17:09:25
Autor: Ghost
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+

*pawell32* napisał(-a):

[...]

Nie wiem czy dokladnie w 2007, ale nie bylo ciemnosci - dwa, trzy lata temu.

Data: 2010-09-01 19:04:40
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 01.09.2010 17:09, Ghost >> programów Polsat był, tyle że to była ciemność.

Nie wiem czy dokladnie w 2007, ale nie bylo ciemnosci - dwa, trzy lata
temu.

może piszesz o polsacie 2?
jakoś nie przypominam sobie polsatu 1 na c+ kiedykolwiek (nie fta)

Data: 2010-09-01 19:43:32
Autor: [MF] PL
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
2010-09-01 19:04, pawell32 napisal (a):
[...]

Ja pamiętam, ale to odległe czasy przełomu wieków :)
Polsat 2 był do niedawna nawet na "n", bo był fta.

Data: 2010-09-01 20:46:19
Autor: [MF] PL
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
[...]

Z ciekawości "odkurzyłem" stare archiwa na CD i znalazłem pliki na funcard do CP z początku 2001 roku (czyli wtedy już nie było go na Cyfrze) Na listingach do mediasatów CP pojawił się w 2002 roku po publikacji softu multicam.
Wydaje mi się, że oficjalnie Polsat był zaraz po starcie Cyfry w 1998-1999.

Data: 2010-09-01 21:37:16
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 01.09.2010 20:46, [MF] PL pisze:

[...]

a wówczas był fta, tak samo jak tvn

Data: 2010-09-01 22:31:24
Autor: [MF] PL
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
2010-09-01 21:37, pawell32 napisal (a):
[...]

Nie byłbym taki pewny. Tvn miałem na tunerze wizjitv a polsat nie.

Data: 2010-09-02 07:40:46
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 2010-09-01 22:31, [MF] PL pisze:
a wówczas był fta, tak samo jak tvn

Nie byłbym taki pewny. Tvn miałem na tunerze wizjitv a polsat nie.

nie mogę się teraz dokopać do starych list, by sprawdzić
co pierwsze zakodowali tvn czy polsat

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-02 10:32:22
Autor: SW3
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
Dnia 01-09-2010 o 21:37:16 pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):

a wówczas był fta, tak samo jak tvn

Nie pamiętam czy był FTA ale pamiętam, że jak w ubiegłym wieku miałem C+  to Polsat był a TVN nie było.
A czy TVN nadawał kiedykolwiek cyfrowo FTA? Był niekodowany ale analogowy.  Cyfrowy chyba od początku był zakodowany.

--
SW3
-- --

Data: 2010-09-02 11:08:15
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 2010-09-02 10:32, SW3 pisze:
Nie pamiętam czy był FTA ale pamiętam, że jak w ubiegłym wieku miałem C+
to Polsat był a TVN nie było.
A czy TVN nadawał kiedykolwiek cyfrowo FTA?

pewnie. owego czasu było 11 kanałów polskich fta w tym
polsat, tvn.
dekodery bez wejścia na kartę dobrze się sprzedawały

  Był niekodowany ale
analogowy. Cyfrowy chyba od początku był zakodowany.

nie był

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-02 15:03:43
Autor: SW3
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
Dnia 02-09-2010 o 11:08:15 pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):

owego czasu było 11 kanałów polskich fta

Teraz jest nawet więcej, tylko trochę innych...

w tym
polsat, tvn.

Ale na pewno cyfrowo? To kiedy to było?
Bo w okolicach 1999 roku miałem Cyfre+ i nie było TVNu, a od 2002 mam  dekoder FTA i nigdy nie odbierałem na nim TVNu ani Polsatu (Polsat 2,  Polsat Zdrowie i Uroda owszem). Więc chyba mogły być FTA tylko w 2000,  2001.
TVN był długo nadawany analogowo, Polsat trochę krócej.

--
SW3
-- --

Data: 2010-09-03 07:52:08
Autor: pawell32
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
W dniu 2010-09-02 15:03, SW3 pisze:
[...]

tvn cyfrowo jest b.dawna, to że leciał długo analogowo to nie ma
nic wspólnego nadawaniem cyfrowym.
muszę przeszukać stare listy z przed kilku lat, jak znajdę
to podam kiedy tak było

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-01 21:48:40
Autor: Ghost
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4c7e86fdnews.home.net.pl...
[...]

A moze, nie ogladalem, wiec moglo mi sie pomerdac.

Data: 2010-09-02 23:59:03
Autor: Paweł
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
TVN byl kilka lat nadawany jako przekaz singlowy SCPC z SR= 5632 oczywiście niekodowany.
Podobnie kilka lat nadawał Polsat  i Polsat 2 na wycinku transpondera analogowego TV4 z SR chyba 6110 o ile kojarzę

Data: 2010-09-03 10:09:58
Autor: Wmak
NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
Paweł <pawelm70@poczta.onet.pl> napisał(a):
Podobnie kilka lat nadawał Polsat  i Polsat 2 na wycinku transpondera analogowego TV4 z SR chyba 6110 o ile kojarzę
Akurat odwrotnie - na brzegu analogowego Polsatu 2 był cyfrowy singlowy przekaz Naszej Telewizji - później stacja zmieniła właściciela i nazwę na TV4
Wmak

--

NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+