NFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał

Data: 2019-03-12 00:20:10
Autor: ToMasz
NFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał
Na razie widzę to tak:
1) Cięzko znaleźć coś z NFC i ładowaniem bezprzewodowym. Czy to rocket science?
w samsungu galaxy s4 mam nfc i ładowanie bezprzewodowe. ale "antene" trzeba dokupić osobno
2) NFC nie działa przez futerały choć to tylko 1mm tworzywa sztucznego, ładowanie bezprzewodowe ledwo co ładuje telefon.
Nfc działa dobrze przez futerał (w sensie płacenie zbliżeniowe). co do ładowania.... jest gorzej. znaczy 1mm - działa. ale 1mm odległości w ładowarce, plus 1mm etui, plus 1mm klapki - już nie. ja to załatwiłem tak, że z ładowaki wystawiam cewkę na zewnątrz, w klapce robię otwór na "antene" która i tak jest przykryta przez pancerne etui. (hybrid case). wtedy działa.

3) metalowa naklejka do uchwytu magnetycznego uniemożliwia NFC i ładowanie.
na magnesach sie nie znam. nie stosowałem. sam eksperymentuj

ToMasz

PS nie wiem jaką masz ładowarkę bezprzewodową, ale jeśli próbuje "załapać" ładowanie i poddaje się, to możesz jej zdolności poprawić zwiększając napięcie (zasilające), wydajność prądową lub podłączając kondensator o duzej pojemności przy samej ładowarce. jak najbliżej.

NFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał