NFC a alternatywny soft

Data: 2018-12-16 05:07:09
Autor: Bolko
NFC a alternatywny soft
Jestem na kupni Nubi Z17 Mini.
Tylko z tego co wyczytałem wcześniej czy później będę musiał na tym telefonie przejść na cyanogenmod.
Tylko że ja ten telefon chcę kupić ze względu na nfc.
Czy będzie problem gdy smartfon nie będzie działał na stockowym systemie?

Data: 2018-12-16 14:14:20
Autor: radekp@konto.pl
NFC a alternatywny soft
Sun, 16 Dec 2018 05:07:09 -0800 (PST), w
<77a711ce-07cd-4690-8e9a-2b11c14bebe9@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Pewnie trzeba będzie doinstalować Magisk. I ukryć go przed Google Pay.

PS. Zainstaluj sobie naklejkę, szkoda zabawy na nfc.

Data: 2018-12-16 05:57:12
Autor: Bolko
NFC a alternatywny soft
PS. Zainstaluj sobie naklejkę, szkoda zabawy na nfc.
Możesz jaśniej?

Bo telefonu jeszcze nie kupiłem a tylko Nubia jest w moim zakresie
cenowym jeśli telefon ma mieć NFC.

Data: 2018-12-16 20:49:54
Autor: radekp@konto.pl
NFC a alternatywny soft
Sun, 16 Dec 2018 05:57:12 -0800 (PST), w
<4faf479a-1808-4116-9b74-dc8951021cd7@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

> PS. Zainstaluj sobie naklejkę, szkoda zabawy na nfc.
Możesz jaśniej?

Po prostu prościej.
Zwłaszcza, gdy chcesz zmieniać ROM.

Bo telefonu jeszcze nie kupiłem a tylko Nubia jest w moim zakresie
cenowym jeśli telefon ma mieć NFC.

To wybierz dobry/tańszy/lepszy telefon i naklej sobie naklejkę.

Data: 2018-12-16 23:07:58
Autor: ToMasz
NFC a alternatywny soft
W dniu 16.12.2018 o 14:57, Bolko pisze:
PS. Zainstaluj sobie naklejkę, szkoda zabawy na nfc.
Możesz jaśniej?
spodziewaj się problemów z nfc. może być w100% ok, ale na 99% nfc zadziała, ale nie z bankiem. Stąd kolega sugeruje - rób z softem co tam chcesz, Twój wybór, a ja popieram świadomą rezygnacje z pewnych, czy wszystkich usług google, natomiast płatności nfc realizuj za pomocą specjalnej naklejki ukrytej w etui telefonu.
Teraz moje 3 grosze. płać blikiem. możesz mieć lineage (nowy CM) i blik będzie działał.

Bo telefonu jeszcze nie kupiłem a tylko Nubia jest w moim zakresie
cenowym jeśli telefon ma mieć NFC.
nie tylko. kup inny lepszy telefon, ale używany

ToMasz

Data: 2018-12-17 12:52:38
Autor: Bolko
NFC a alternatywny soft
W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 23:08:00 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
spodziewaj się problemów z nfc. może być w100% ok, ale na 99% nfc zadziała, ale nie z bankiem. Stąd kolega sugeruje - rób z softem co tam chcesz, Twój wybór, a ja popieram świadomą rezygnacje z pewnych, czy wszystkich usług google, natomiast płatności nfc realizuj za pomocą specjalnej naklejki ukrytej w etui telefonu.
Mój bank w tym roku zrezygnował z naklejek.
Teoretycznie mogę zmienić Bank ale to za dużo kombinownia.

Teraz moje 3 grosze. płać blikiem. możesz mieć lineage (nowy CM) i blik będzie działał.
Ma być prosto.
Przepisywanie kodów nie jest proste:) (Pytałem na grupie bankowej)

Data: 2018-12-17 23:00:11
Autor: ToMasz
NFC a alternatywny soft
Ma być prosto.
Przepisywanie kodów nie jest proste:) (Pytałem na grupie bankowej)
chciałbym napisać, ze mam inne zdanie, ale napisze wprost: nie masz racji. pieniądze to przestarzały środek płatniczy, a blik i karta - nowoczesne, bardzo bliskie sobie technologie. PRzyznaję że zbliżyć kartę jest łatwiej.... i to koniec. płacenie kartą jest droższe, (a cena ukryta w towarach, w skali kraju gigantyczna) karty są mniej bezpieczne, mniej uniwersalne. temat na dłuzszy wykład. upraszczając: zapytaj sam siebie. czy zawsze musisz mieć 101% tego co chesz za 101% ceny, czy może jednak wystarczy obniżyć wymagania o parę procent, aby osiągnąć cel za połowę ceny? Jeśli jesteś wymagający - dozbieraj do lepszego telefonu z oryginalnym softem. jeśli chcesz oszczędzać, nie oczekuj 100% sukcesu. życie stanie się łatwiejsze.

ToMasz

PS o ile masz jakikolwiek internet, może być "lejek" stojąc w kolejce odpalasz aplikacje banku, wybierasz płacenie blikiem i  gdy osoba przed Tobą mówi kasjerowi" do widzenia" klikasz - wygeneruj kod blik. podajesz sprzedawcy 6 cyfr i kod, lub jeśli dodałeś ten punkt kasowy do bezpiecznych - już nic (ja tak nie robię, więc nie iwem czy niema limitu). mógłbym napisać że to koniec, ale tak nie jest. bo jak mój syn ma kupić paczkę pierogów na objad, dzwoni - tata daj kod blik,  nie mając przy sobie ani grosza. jak ktoś mi ma coś zapłacić na olx - proszę blikiem, wysyłka towaru za pół godziny. do banku też nie muszę się logować za pomocą 16znakowego hasła które ma mieć duze małe litery cyfry i znaki specjalne (a potrzebuję 3, 6, 9 znak hasła i 3 cyfry pesela) - blik załatwia sprawę (wiem że do banku można łatwiej, ale nie zawsze)

Data: 2018-12-18 12:46:40
Autor: radekp@konto.pl
NFC a alternatywny soft
Mon, 17 Dec 2018 12:52:38 -0800 (PST), w
<24cd0ac1-086b-405f-a041-830e0d1863fc@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

Mój bank w tym roku zrezygnował z naklejek.
Teoretycznie mogę zmienić Bank ale to za dużo kombinownia.

Zrób sobie KK z naklejką w Getinie (darmo, najlepsze kursy zagranicą).
I banku nie będziesz musiał zmieniać.

Data: 2018-12-17 07:01:38
Autor: 2late
NFC a alternatywny soft
On 16/12/2018 01:07 PM, Bolko wrote:
[...]

Jak NFC do platnosci tylko to kupuj od razu smartwatcha. ;)

NFC a alternatywny soft