NFC - jak to działa. Można wyłączyć?

Data: 2018-01-18 11:18:33
Autor: J.F.
NFC - jak to działa. Można wyłączyć?
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości
Nigdy nie miałem telefonu z NFC. Teraz rozważam zmianę iPhone 5S na iPhone SE. 5S nie ma NFC, więc nie ma problemu. SE ma NFC. Jestem ciekaw jak to działa w praktyce. Czy NFC jest cały czas aktywne, czy też uszyszkodnik ma możliwość skutecznego i rzeczywistego wyłączenia NFC?
Ostatnio Apple nasila tendencję do utrudniania użyszkodnikowi wyłączenia BT, WiFi, żeby cały czas mieć możliwość zbierania danych na jego temat.

Na samsungu to ja mam ikonke on/off ... ale czy to aby na pewno takie skuteczne i rzeczywiste ? :-)

J.

NFC - jak to działa. Można wyłączyć?