NG o Smoleńsku

Data: 2013-01-28 12:29:28
Autor: WW
NG o Smoleńsku
Witam

Czy komuniści żądza NG?
Film jednoznacznie wskazuje winnego a właściwie parę winnych.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2013-01-28 04:33:32
Autor: etyci
NG o Smoleńsku
Jako neutralny film o katastrofach w przestworzach nic nie wniósł do tego przypadku wnikliwego. Zrobiony jakby na gwałt , szybko i lakoniczny skrót .
Zaczyna sie od lotu jak juz sie zblizaja do ladowania (nie ma nic tuz przed).
Ogolnie jakby tylko potwierdza wyprawe (po co leciał TU), ze to nie Niemcy (jak bywaly relacje) masakrowali w Katyniu etc.
Ale taka bardziej na odczepne niż wymiguj±ca zagraniczna produkcja.
Tylko że ta stacja jako tematyczna okazała sie do bajkowania , a nie jako naukowa .
Może tak miało być, bo Discovery bardziej jest miarodajna .

Nie był to zwykły lot wiec tym bardziej skoro za lot odpowiada lotnisko na które sie leci, to i baza z ktorej sie wyrusza , zeby nastepnym razem nie zabraklo wyobrazni . Maszyna jest sprawna , bo automat pokazuje ostrzezenie pull up ,
to zaloga tez bezbledna , bo podjela wznoszenie maszyny .
Jak wiadomo podłoże wznosilo się wiec doszlo do tragedii . Na przyszło¶c orientowanie sie co do prawidłowej lini lotu na podstawie odczytu z aparatury nie jest pomocne przy takiej kontroli lotów. Bez testów mało wiarygodne przygotowanie nie tyle pilota , co tego który decydował się podejmować decyzje cało¶ciowo, tyle dobry film dokumentalny powinien zawierać.

Oczywi¶cie teraz lingwista powie ze zawinila nieznajomosc angielskiego Rosjan,
inny , że rosyjskiego reszty załogi,
a tak naprawde ten ktory chciał żeby kapitan jednoczesnie rozmawiał przez radio i sterował .
Wcale nie musiał sie komunikowac i robić swoje, jakby ktos to lepiej rozkminił, to powinien byc zespół zgrany...
Można wywnioskować też , że jaki¶ "służbista" zachodni nie chciał by pokazać jaka jest trepanacja czach nie tylko w wojsku , anachronizm mentalny.
Prawidłowo generał ma prawo dobierać sobie kapitanow i odwoływać, lecz obowi±zek by kapitan swoich itd.
Zakładaj±c nawet ,że było w porz±deczku, to raczej w stylu mafijnym . Zeby nie napisac żartobliwie o kant dóp takie stewardesy.

No i słynne polskie latanie na drzwiach od stodoły to jedno, a wożenie za wynagrodzeniem (utrzymujac rodzine) ludzi to drugie.
To mogla byc poprostu desperacja kogo¶ innego i prezydent nie ma nic wła¶ciwie do tego , bo nie leciał sam mógł zaufać każdemu . To naiwne , ale nie była to obrona kraju czy ludzi , bo nie było prawie zagrożenia .
Chociaż mgła naturalna czy nie, nie należy do szans , ani okazji , a o pogodzie powinno sie w bazie startowej rozkminic dobrze.
Nie tylko przed waznym spotkaniem piłkarskim. Poza tym  jesli nie mozna na pewnej wysokosci wchodzic do kabiny,
do bez względu jaki rozkaz, (jesli rzeczywiscie to prawda o obecnosci) łamie sie cywilne prawo przywileju nawigacji. Tego jakos nie pominięto dla lotów.
To ma znaczenie więcej dla nas, Polski, była casa i wiele z tego nie wyniklo

Data: 2013-01-28 16:47:40
Autor: Przemysław M.
NG o Smoleńsku
Dnia Mon, 28 Jan 2013 04:33:32 -0800 (PST), etyci napisał(a):

Jako neutralny film o katastrofach w przestworzach nic nie wniósł do tego przypadku wnikliwego.

W podobny sposob byly przedstawiane na NG inne katastrofy. Czego się
spodziewałe¶?

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-28 19:33:13
Autor: cudoziemiec
NG o Smoleńsku

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ke66ik$crg$1dont-email.me...
[...]

Chyba każdy cywil nie tego , że w tym programie jakies kompleks wojskowych,
i wszystko musi byc w jak najlpeszym ¶wietle je¶li chodzi zasady nowoczesnego wojska.
Nie żeby co¶ na siłe obwiniać, ale wspomnienie o tym powinno służyć jakiej¶ poprawie .
A tak powstał jaki¶ filmik przymusowy..

Data: 2013-01-28 16:58:41
Autor: WW
NG o Smoleńsku
W dniu 2013-01-28 13:33, etyci pisze:
[...]

Bo omawiał wypadek a nie wojnę polsko-polską

Nie był to zwykły lot wiec tym bardziej skoro za lot odpowiada lotnisko na które sie leci,

Zwykłymi lotami to latają prezydenci Szwecji czy Danii, my mamy salonki.

Maszyna jest sprawna , bo automat pokazuje ostrzezenie pull up ,
to zaloga tez bezbledna , bo podjela wznoszenie maszyny .

Widziałeś w ogóle ten film?
Przestawienie wysokościomierza barometrycznego określono jako krytyczny błąd załogi.

Można wywnioskować też , że jakiś "służbista" zachodni nie chciał by pokazać jaka jest trepanacja czach nie tylko w wojsku , anachronizm mentalny.
Prawidłowo generał ma prawo dobierać sobie kapitanow i odwoływać,

Zgłasza, jak bardziej troszczyli się o życie swoich pasażerów, niż oni sami.

Chociaż mgła naturalna czy nie,

To tez kwestionujesz?

nie naleĹĽy do szans , ani okazji , a o pogodzie powinno sie w bazie startowej rozkminic dobrze.

[...]

Bez ujawniania treĹ›ci rozmowy miÄ™dzy KaczyĹ„skimi, bezpoĹ›redni poprzedzajÄ…cej lÄ…dowanie, nic z wyjaĹ›niania okolicznoĹ›ci towarzyszÄ…cych wypadkowi nie bÄ™dzie. Dlatego producenci NG skupili siÄ™ na technicznych aspektach wypadku a sprawÄ™ nacisku  przez BĹ‚asika tylko zaznaczono natomiast wojenkÄ™ polsko-polskÄ… caĹ‚kowicie  zignorowano.
Chapeau bas.

Data: 2013-01-28 19:22:38
Autor: cudoziemiec
NG o Smoleńsku

Chociaż mgła naturalna czy nie,

To tez kwestionujesz?

widze ze interperetacje mgly to widza i drudzy jak przez mgle ..

a tak wogole to przygotowanie lotu nie nalezy zadnej wojny ><

Data: 2013-01-28 12:34:05
Autor: Trybun
NG o Smoleńsku
W dniu 2013-01-28 12:29, WW pisze:
[...]

Jednoznacznie to ja przedstawiłem zamachowca. I to już szmat czasu temu. Teoria w żadnym punkcie nie obalona w świetle nowych faktów.

Data: 2013-01-28 16:50:06
Autor: Przemysław M.
NG o Smoleńsku
Dnia Mon, 28 Jan 2013 12:34:05 +0100, Trybun napisaů(a):

W dniu 2013-01-28 12:29, WW pisze:
Witam

Czy komuniúci ýŕdza NG?
Film jednoznacznie wskazuje winnego a wůaúciwie parć winnych.

Pozdrawiam
WW
ĄTylko pod tym krzyýem, tylko pod tym znakiem
 Polska bćdzie wiochŕ a Polak burakiemˇ.

Jednoznacznie to ja przedstawiůem zamachowca. I to juý szmat czasu temu. Teoria w ýadnym punkcie nie obalona w úwietle nowych faktów.

Jarosůaw Kaczyński?

--
Jarosůaw Kaczyński oúwiadczyů, ýe z wůasnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witajŕ okrzykami: "Jarosůaw Polskć zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-28 17:51:28
Autor: Trybun
NG o Smoleńsku
W dniu 2013-01-28 16:50, Przemysůaw M. pisze:
[...]

Nie. Nie miaů ýadnych powodów, ani moýliwoúci.

--
Kapitalizm jest chorobŕ (zarazŕ) z którŕ naleýy walczyă..
  Instalujŕc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-01-28 12:44:35
Autor: Bogdan Idzikowski
NG o Smoleńsku

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ke5neo$6om$1node2.news.atman.pl...
Witam

Czy komuniści żądza NG?
Film jednoznacznie wskazuje winnego a właściwie parę winnych.

To co NG pokazał w filmie świadczy, że Prezydent Wszechczasów zginął w prozaicznej katastrofie lotniczej, spowodowanej w największej mierze przez niedouczonych pilotów, będących dodatkowo pod presją późniejszych kłopotów w razie nie wylądowania.
Tak nie może być i nie będzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przecież cały świat wie, że Największy Prezydent Wszechczasów poległ śmiercią męczeńską w skutek zamachu dokonanego przez zmowę Putina, Tuska (resztę sobie dopisz).
I o to chodzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rozzamachowany

Data: 2013-01-28 19:49:50
Autor: cudoziemiec
NG o Smoleńsku

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:510664ad$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

To co NG pokazał w filmie ¶wiadczy, że Prezydent Wszechczasów zgin±ł w prozaicznej katastrofie lotniczej, spowodowanej w największej mierze przez niedouczonych pilotów,

Jak sie jedzie w trase dluzsza to sie najpierw troche cos o niej cos dostaje , dowiadujac.
I tyle nam przydatni wojacy w bazach.

będ±cych dodatkowo pod presj± póĽniejszych kłopotów w
razie nie wyl±dowania.
Tak nie może być i nie będzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jasne, wszystkie kraksy samolotwe ostatnio polskie

Przecież cały ¶wiat wie, że Największy Prezydent Wszechczasów poległ ¶mierci± męczeńsk± w skutek zamachu dokonanego przez zmowę Putina, Tuska (resztę sobie dopisz).

Ta i caly swiat zna, jak to piloci nie wiedzieli gdzie lec± !!! To co niektorzy orzekaj± to jaka¶ parodia.
Pastisz państwowego wojaka

Data: 2013-01-28 22:11:23
Autor: Joschi
NG o Smoleńsku
"cudoziemiec" <cudoziemiec@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke6h73$vs1$1node2.news.atman.pl...

[...]

A jeden nawet nie wiedział, jaki guzik przycisn±ć, wyl±dował na brzuchu i jeszcze dostał za to medal...

Ot, cały dziadoland... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-28 16:52:03
Autor: Przemysław M.
NG o Smoleńsku
Dnia Mon, 28 Jan 2013 12:29:28 +0100, WW napisał(a):

Witam

Czy komuni¶ci ż±dza NG?
Film jednoznacznie wskazuje winnego a wła¶ciwie parę winnych.

Tak, komuni¶ci, a wła¶ciwie razwietka (u2) RZˇDZˇ nie tylko NG. Film nikogo
nie wskazuje, przedstawia jedynie przyczynę katastrofy.

Data: 2013-01-28 17:06:08
Autor: u2
NG o Smoleńsku
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=cKc6YkyXqV8

Wyglada na to, ze winni sa znowu zydzi, kapitana samolotu gra aktor z garbatym noskiem :-)

Data: 2013-01-28 17:06:24
Autor: Przemysław M.
NG o Smoleńsku
Dnia Mon, 28 Jan 2013 17:06:08 +0100, u2 napisaů(a):

Jeleni szukasz kaůecki? ;-)))

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-01-28 17:14:27
Autor: u2
NG o Smoleńsku
W dniu 2013-01-28 17:06, Przemysůaw M. pisze:
Jeleni szukasz kaůecki?

Na razie ogladam. Kolejny zydek w filmie to Kostek Gebert. Wyrasta na oczach zydowska historia zamachu smolenskiego :-)

Data: 2013-01-28 17:13:27
Autor: Przemysław M.
NG o Smoleńsku
Dnia Mon, 28 Jan 2013 17:14:27 +0100, Kałecki aka u2 napisał(a):

W dniu 2013-01-28 17:06, Przemysław M. pisze:
Jeleni szukasz kałecki?

Na razie ogladam. Kolejny zydek w filmie to Kostek Gebert. Wyrasta na oczach zydowska historia zamachu smolenskiego :-)

NajwyraĽniej porcja kału strzeliła ci w mózg. Popro¶ o wsparcie mkarwana.

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-28 17:18:42
Autor: u2
NG o Smoleńsku
W dniu 2013-01-28 17:13, Przemysław M. pisze:
Na razie ogladam. Kolejny zydek w filmie to Kostek Gebert. Wyrasta na
>oczach zydowska historia zamachu smolenskiego:-)
NajwyraĽniej porcja kału strzeliła ci w mózg. Popro¶ o wsparcie mkarwana.

No widze, ze strzelasz gwnem kalecki. Na szczescie pudlujesz :-)

Data: 2013-01-28 17:24:09
Autor: Przemysław M.
NG o Smoleńsku
Dnia Mon, 28 Jan 2013 17:18:42 +0100, u2 aka Kałecki napisał(a):

> [...]
NajwyraĽniej porcja kału strzeliła ci w mózg. Popro¶ o wsparcie mkarwana.

No widze, ze strzelasz gwnem kalecki. Na szczescie pudlujesz :-)

Ty naprawdę musisz mieć co¶ z mózgiem. Często miewasz przywidzenia wiejski
detektywie?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-01-28 17:31:29
Autor: u2
NG o Smoleńsku
W dniu 2013-01-28 17:24, Przemysław M. pisze:
Ty naprawdę musisz mieć co¶ z mózgiem. Często miewasz przywidzenia wiejski
detektywie?

Na razie szukaja trzeciej skrzynki. Wszystko na szczescie po mysli ruskich sledczych. Chyba graja ich kanadyjczycy. Fakt, zabili Dziekanskiego w Vancouver, ale przeciez byl sam sobie winien.

Data: 2013-01-28 17:36:55
Autor: u2
NG o Smoleńsku
W dniu 2013-01-28 17:31, Przemysław M. pisze:
Na chwilę wróciłe¶ do normalno¶ci Kałecki?

Nie sadze, calys ubabrany w gwnie :-)

Data: 2013-01-28 17:54:33
Autor: Trybun
NG o Smoleńsku
W dniu 2013-01-28 13:48, Krzysztof. pisze:

Zapomnieli o sztucznej mgle [...]...
K.

Nie zapomnieli - świadomie nie poruszyli tego tematu.

Data: 2013-01-28 21:08:39
Autor: leszek niewiadomski
NG o Smoleńsku
Am 28.01.2013 17:54, schrieb Trybun:
W dniu 2013-01-28 13:48, Krzysztof. pisze:

Zapomnieli o sztucznej mgle [...]...
K.

Nie zapomnieli - świadomie nie poruszyli tego tematu.

Swiadomie nie poruszyli i innych tematow: np. nie wspomnieli o trotylu, helu, bombie prozniowej, elektromagnetycznej, sztucznej mgle i dobijaniu rannych oraz o niemożności rozpadnięcia się na kawałki samolotu, który w locie "na plecach" walnal w ziemie. Brakowalo mi tez stojacego na lotnisku Turowskiego z pilotem, ktorym zaklocal urzadzenia pokladowe.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-01-28 22:08:14
Autor: Joschi
NG o Smoleńsku
"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke5neo$6om$1node2.news.atman.pl...
Witam

Czy komuniści żądza NG?
Film jednoznacznie wskazuje winnego a właściwie parę winnych.

Pozdrawiam
WW

A po co nam ten film i skÄ…d to Ĺşdziwienie? PrzcieĹĽ to wszystko byĹ‚o wiadome juĹĽ w 2010  roku. Czego szukać chuja do dupy? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

NG o Smoleńsku