NI CH UJA !

Data: 2009-04-21 11:00:49
Autor: Panslavista
NI CH UJA !
NIEDOCZEKANIE WASZE !

Nie zobaczycie mojego dowodu wy parchate eSBuce!

Data: 2009-04-21 02:46:21
Autor: mrdevilyn
NI CH UJA !
On 21 Kwi, 11:00, "Panslavista" <paslavi...@wp.pl> wrote:
NIEDOCZEKANIE WASZE !

Nie zobaczycie mojego dowodu wy parchate eSBuce!

Nie irytuj się, porządny panslavista miał w prylu  wręcz
panslavistyczny obowiązek służenia sowieckiemu mocodawcy ;). Zupełnie
nie masz sie więc czego wstydzić, mało tego- mozesz być dumy i z
podniesionym czołem udowodnić tym odrażającym oszczercom  ze owszem,
mają rację- i co z tego????

Data: 2009-04-21 11:27:21
Autor: matusm
NI CH UJA !

Użytkownik "Panslavista" <paslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsk246$552$1atlantis.news.neostrada.pl...
NIEDOCZEKANIE WASZE !

Nie zobaczycie mojego dowodu wy parchate eSBuce!

Pokaz co Ci zalezy,
lista IPNu jest lipa na kolach.Wpisywalem tam imie i nazwisko osob ktore na pewno sluzyli w SB i gowno .Znalazlem jedynie znanego mi osobiscie majora ktory sie tylko przez dwa lata przewinal sie przez SB jako referent.

Lista IPN jest niekompletna bo nie  zawiera danych sbekow ktorzy faktycznie sie  zasluzyli
sluzbie dla CCCP ,nie ma tam obecnie pracujacych w Policji,,,,,,,,i nie ma i nie bylo zadnego nazwiska z pionu Wychowczo-Politycznego a przeciez w kazdej wiekszej jednostce byl taki towarzysz ktory wymuszal prawomyslnosc na podwladnych

Pozdrowienia
matusm

nie figuruja na liscie

Data: 2009-04-21 12:22:56
Autor: Panslavista
NI CH UJA !

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Matusm, to nie mój post - podszywka...
    A co do listy - kolejne odsłony wykazywały skracanie się o aktywnych
eSBuców - tutaj na wsi też tacy byli - na pierwszej liście, ale na kolejnych
ani śladu.

Data: 2009-04-21 12:39:29
Autor: matusm
NI CH UJA !

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsk6tg$g2q$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Dobra ,,,na liscie psp  jest chociaż wiosenne ożywienie,widać chcą zagłuszyć wybory sbekow i konfidentów na europoslow

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-21 15:35:06
Autor: Sylwester Łazar
NI CH UJA !
Lista IPN jest niekompletna bo nie  zawiera danych sbekow ktorzy
faktycznie
sie  zasluzyli
Najlepsza jest opcja Szukaj ... x we wszystkich katalogach.
Nawiasem mówiąc i tak domyślnie wyłączona:-)

--
-- .
pozdrawiam

Data: 2009-04-21 11:49:43
Autor: mkarwan
NI CH UJA !

From: "Panslavista" <paslavista@wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: NI   CH UJA !
Date: Tue, 21 Apr 2009 11:00:49 +0200
Host of the IP: bra198.neoplus.adsl.tpnet.pl
Host IP: 83.29.94.198
IP address country: Poland
IP address state: Opole
IP address city: Szymiszów

Data: 2009-04-21 12:25:09
Autor: Panslavista
NI CH UJA !

From: "Panslavista" <paslavista@wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 21 Apr 2009 11:00:49 +0200
Host of the IP: bra198.neoplus.adsl.tpnet.pl
Host IP: 83.29.94.198
IP address country: Poland
IP address state: Opole
IP address city: Szymiszów

Dzięki, jesteś niezawodny. Bo ja mieszkam od 30 lat w gminie Nieporęt...
Znam lokalnych eSBuców - co ciekawe - jedni ostrzegali mnie przed innymi...

From: "Panslavista" <paslavista@wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 21 Apr 2009 11:00:49 +0200
[...]

-- -- -- -- -- -- -
o to widac musisz miec wplywy ze tak sie o Ciebie troszcza;-)
awe

Data: 2009-04-21 15:41:28
Autor: Panslavista
NI CH UJA !
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Dzięki, jesteś niezawodny. Bo ja mieszkam od 30 lat w gminie Nieporęt...
> Znam lokalnych eSBuców - co ciekawe - jedni ostrzegali mnie przed
-- -- -- -- -- -- -
o to widac musisz miec wplywy ze tak sie o Ciebie troszcza;-)
awe

Siedzieli w miejscowej Solidarności, tak jak Boni...

Data: 2009-04-22 13:50:02
Autor: Vic
NI CH UJA !
mkarwan wrote: