NIC: Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek

Data: 2011-04-21 12:36:07
Autor: marek augustynski
NIC: Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek
Zapraszam do kolejnego artykuliku w NIC-u:http://dybowski.pl/nic
Sporo literek, ale są też obrazki.
Komentarze  mile widziane; warto jednak pamiętać, że każda wypowiedź
świadczy o jej autorze ;)

Na pewno ciekawsze byłoby dla Ciebie gdyby któryś z moich rozmówców
dał się sprowokować do dyskusji, no ale cóż. Starasz się tworzyć coś
wartościowego więc chociaż moje samodzielne zdanie niech tu
pozostanie.
Jak pewnie zauważyłeś interesuje mnie "..całkowita odpowiedzialność za
efekt". To zdanie jest ciekawe chociaż rzucasz je od niechcenia.
Strzelam, że powieliłeś "kontrolując proces od początku do końca..".
Piszesz artykuł więc używaj słów z uzasadnieniem bo dotykają one
również artysty. Czy Rostislav użyłby takich słów? Załóżmy, że tak.
"Odpowiedzialność za efekt" może oznaczać, że artysta ponosi wszelkie
konsekwencje swojej sztuki. Ten problem dotyka przekazu.
Odpowiedzialność za efekt nie jest poświadczeniem umiejętności. Zwróć
na to uwagę bo wygląda niedorzecznie.
Sam autor nie powiedział nic poruszającego, no ale też pytania go nie
sprowokowały.

marek

NIC: Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek