NIE CHCESZ CENZURY? Glosuj przeciwko Komoruskiemu

Data: 2010-06-08 13:44:18
Autor: Antenka
NIE CHCESZ CENZURY? Glosuj przeciwko Komoruskiemu
A ja bym dodała :

"Nie chcesz PRL-bis - głosuj przeciwko Komoruskiemu!"

Antenka  :-)

Data: 2010-06-08 20:56:58
Autor: b0niek
NIE CHCESZ CENZURY? Glosuj przeciwko Komoruskiemu
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Antenka  :-)

Powiedz, ale tak szczerze, czy ty jesteś taki (taka?) głupi (głupia?) sama z
siebie czy ktoś ci za to płaci?
Cały czas podejrzewam, że takich figurantów opłaca PO z lewych kont, bo nie
wierzę, żeby ktoś pod wpływem takich postów zagłosował inaczej niż na
Komorowskiego.

Data: 2010-06-08 14:04:37
Autor: Antenka
On 8 Cze, 22:56, "b0niek" <bonislaw.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa (a):

> Antenka  :-)

Powiedz, ale tak szczerze, czy ty jeste taki (taka?) g upi (g upia?) sama z
siebie czy kto ci za to p aci?
Ca y czas podejrzewam, e takich figurant w op aca PO z lewych kont, bo nie
wierz , eby kto pod wp ywem takich post w zag osowa inaczej ni na
Komorowskiego.

Jestem b. mondra  z 195 IQ  i mam bardzo dobre serce, bo charytatywnie
"robię kampanię" niejakiemu "hrabiemu Komuchowskiemu" :D

Antenka

P.s. Zakochałam się w Bronisiu i robię to z miłości do niego. Mam
nadzieję, że dla mnie porzuci tego hipopotama, którego trzyma w
domu :DDD

Data: 2010-06-08 23:13:16
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:humaqq$mdk$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
robi sobie z ciebie jaja
awe

Data: 2010-06-08 14:13:02
Autor: Antenka
On 8 Cze, 23:13, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKA...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:humaqq$mdk$1inews.gazeta.pl...> Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> nie
> wierzę, żeby ktoś pod wpływem takich postów zagłosował inaczej niż na

-- -- -- -- -- -- -- -- --
robi sobie z ciebie jaja
awe

A skąd wiesz?

Antenka

Data: 2010-06-09 00:04:04
Autor: Lorn
Antenka pisze:
[...]

Postawił pasjansa/tarota? :>

Data: 2010-06-08 21:16:37
Autor: b0niek
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wierzę, żeby ktoś pod wpływem takich postów zagłosował inaczej niż na
-- -- -- -- -- -- -- -- --
robi sobie z ciebie jaja
awe

No czyli jednak PO. Sprytne.

Data: 2010-06-08 22:45:20
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
NIE CHCESZ CENZURY? Glosuj przeciwko Komoruskiemu
Jakiej znów KURWA cenzury?
Tfu!

Data: 2010-06-08 22:46:57
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
NIE CHCESZ CENZURY? Glosuj przeciwko Komoruskiemu
Znów ta kurwa Chojnowski i Niesiołowski z grobu wskrzeszon?
Tfu!

Data: 2010-06-08 22:50:34
Autor: Lorn
Antenka pisze:
A ja bym dodała :

"Nie chcesz PRL-bis - głosuj przeciwko Komoruskiemu!"

Jakiej cenzury? :> Kolejna nawiedzona po Pistacjuszu :) Czego się boisz? Nie masz odwagi napisać *Komorowski* ? :>

NIE CHCESZ CENZURY? Glosuj przeciwko Komoruskiemu