NIE DOSC...

Data: 2010-11-30 04:32:36
Autor: Panslavista
NIE DOSC...
    Nie dość, że nas zrujnowano, nie dość, że płacimy do Chujni dużo więcej niż otrzymujemy dotacji to jeszcze chcą nam wrzepić  JEWRO,  podwyższyć VAT i  UWAGA  -  pochłonąć nasze rezerwy walutowe.
Jestem za wyjściem z tego  DRUGIEGO  BABILONU.
    Natychmiast.

Data: 2010-11-30 09:38:05
Autor: Neko
NIE DOSC...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

   Natychmiast.

Prosze wyjsc!

Data: 2010-11-30 10:35:04
Autor: Bogdan Idzikowski
NIE DOSC...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cf4705b$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ile płacimy?
Ile otrzymujemy?
Poproszę o konkrety.

Data: 2010-11-30 10:39:35
Autor: Panslavista
NIE DOSC...

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4cf4c56d$1news.home.net.pl...

[...]

Ha!  Kolejny amator darmochy.

Data: 2010-11-30 10:55:44
Autor: Bogdan Idzikowski
NIE DOSC...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cf4c65d$0$22813$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ok!
Twierdzę, że otrzymujemy z Unii więcej dotacji niż płacimy.

Data: 2010-11-30 11:26:34
Autor: Panslavista
NIE DOSC...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4cf4ca3a$1news.home.net.pl...

[...]

Chujnioniści tak już mają.

Data: 2010-11-30 11:38:20
Autor: Bogdan Idzikowski
NIE DOSC...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cf4d160$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ad rem proszę. Inwektywy zostaw dla swoich.

Data: 2010-11-30 11:48:52
Autor: Neko
NIE DOSC...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Chujnioniści tak już mają.

Czosnek  na zime ususzony?

Data: 2010-11-30 11:29:27
Autor: Andy Niemczuk
NIE DOSC...

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4cf4705b$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
[...]
No widzisz. A ty się nażresz zupy z kminku i jest dobrze...

Data: 2010-11-30 11:48:30
Autor: Neko
NIE DOSC...
Użytkownik "Andy Niemczuk" <long.joe@comp-sale.de> napisał

No widzisz. A ty się nażresz zupy z kminku i jest dobrze...

Cebulowo-czosnkową posuwa... :)

Data: 2010-11-30 19:51:02
Autor: Panslavista
NIE DOSC...

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:id2kr1$js1$1news.onet.pl...
Użytkownik "Andy Niemczuk" <long.joe@comp-sale.de> napisał

No widzisz. A ty się nażresz zupy z kminku i jest dobrze...

Cebulowo-czosnkową posuwa... :)

To było, wróciłem do matki - Polki...

Data: 2010-11-30 15:43:09
Autor: cirrus
[...]