NIE LUBIE TCHORZY

Data: 2010-10-25 15:11:14
Autor: Neko
NIE LUBIE TCHORZY
....glosno szczekaja i sa tacy twardzi,
ale jak tylko pojawia sie promil
zagrozenia to podwijaja ogon i trzesa sie o swoje
zycie. I obstawiaja sie ochrona za pieniadze podatnikow.

Nie lubie tchorzy...

Data: 2010-10-25 07:10:29
Autor: zbig
NIE LUBIE TCHORZY
On 25 Pa, 15:11, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
...glosno szczekaja i sa tacy twardzi,
ale jak tylko pojawia sie promil
zagrozenia to podwijaja ogon i trzesa sie o swoje
zycie. I obstawiaja sie ochrona za pieniadze podatnikow.

Nie lubie tchorzy...

Ci ktrzy najgoniej pyskowali: Kurski, Niesioowski, Ziobro powinni
paci prywatnie.

Data: 2010-10-25 18:57:27
Autor: raff
NIE LUBIE TCHORZY
W dniu 2010-10-25 16:10, zbig pisze:
On 25 Paź, 15:11, "Neko"<miglce@_bez_spamu.wp.pl>  wrote:
...glosno szczekaja i sa tacy twardzi,
ale jak tylko pojawia sie promil
zagrozenia to podwijaja ogon i trzesa sie o swoje
zycie. I obstawiaja sie ochrona za pieniadze podatnikow.

Nie lubie tchorzy...

Ci którzy najgłośniej pyskowali: Kurski, Niesiołowski, Ziobro powinni
płacić prywatnie.

O, przepraszam, najglosniej pyskowali Palikmiot, Kutz, Niesiolowski.

R.

Data: 2010-10-26 15:18:40
Autor: cirrus
NIE LUBIE TCHORZY
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia4cto$q39$1news.onet.pl...
[...]

A co z tymi co najgłosniej ujadali jak Ziobro i Kurski?

--
stevep

Data: 2010-10-25 15:45:15
Autor: Grzegorz Z.
NIE LUBIE TCHORZY

...glosno szczekaja i sa tacy twardzi,

Czy ju popare Deklaracj dzk?

Data: 2010-10-25 15:48:18
Autor: u2
NIE LUBIE TCHORZY
W dniu 2010-10-25 15:45, Grzegorz Z. pisze:

...glosno szczekaja i sa tacy twardzi,

Czy ju popare Deklaracj dzk?

Jak kto chce ochrony, oprcz oczywicie Pana Premiera i Pana
Prezydenta, to powinien paci ze swojej kieszeni tak jak Jarkacz.

Data: 2010-10-25 07:09:16
Autor: zbig
NIE LUBIE TCHORZY
On 25 Pa, 15:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Czy ju popare Deklaracj dzk?

Jak kto chce ochrony, oprcz oczywicie Pana Premiera i Pana
Prezydenta, to powinien paci ze swojej kieszeni tak jak Jarkacz.

Nie paci ze swojej kieszeni. Ochron opaca PiS.

Data: 2010-10-25 16:16:34
Autor: Bogdan Idzikowski
NIE LUBIE TCHORZY

Uytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:72537b79-c2a8-4bba-9d83-48035259620bk22g2000yqh.googlegroups.com...
On 25 Pa, 15:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Czy ju popare Deklaracj dzk?

Jak kto chce ochrony, oprcz oczywicie Pana Premiera i Pana
Prezydenta, to powinien paci ze swojej kieszeni tak jak Jarkacz.

Nie paci ze swojej kieszeni. Ochron opaca PiS.

==================================

Jeste w bdnym bdzie. Ochron opacaj podatnicy!!!

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"
"Jak nie wylduj(my), to mnie zabije(j)"

Data: 2010-10-25 07:18:25
Autor: zbig
NIE LUBIE TCHORZY
On 25 Pa, 16:16, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomocinews:72537b79-c2a8-4bba-9d83-48035259620bk22g2000yqh.googlegroups.com...
On 25 Pa, 15:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jak kto chce ochrony, oprcz oczywicie Pana Premiera i Pana
> Prezydenta, to powinien paci ze swojej kieszeni tak jak Jarkacz.

Nie paci ze swojej kieszeni. Ochron opaca PiS.

=================================>
Jeste w bdnym bdzie. Ochron opacaj podatnicy!!!
Mniejsza z tym. Chodzio mi o to , e nie paci sam.

Data: 2010-10-25 16:47:52
Autor: `he®sk
NIE LUBIE TCHORZY
On Mon, 25 Oct 2010 07:18:25 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>
> ==================================
>
> Jeste w bdnym bdzie. Ochron opacaj podatnicy!!!
Mniejsza z tym. Chodzio mi o to , e nie paci sam.

 przestan prosze. nie rob sie smieszny.  ten pisze nie ja tylko klawiatura ;o)))

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-10-25 16:19:57
Autor: u2
NIE LUBIE TCHORZY
Nie paci ze swojej kieszeni. Ochron opaca PiS.

==================================

Jeste w bdnym bdzie. Ochron opacaj podatnicy!!!

Ju widz jak inni parlamentarzyci wykadaj swoje diety na ochron :)

Data: 2010-10-25 16:47:52
Autor: `he®sk
NIE LUBIE TCHORZY
On Mon, 25 Oct 2010 07:09:16 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

On 25 Pa, 15:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jak kto chce ochrony, oprcz oczywicie Pana Premiera i Pana
> Prezydenta, to powinien paci ze swojej kieszeni tak jak Jarkacz.

Nie paci ze swojej kieszeni. Ochron opaca PiS.

 ze skladek? zartujesz sobie! z naszych podatkow, a wiec za nasze.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-10-25 15:50:07
Autor: Grzegorz Z.
NIE LUBIE TCHORZY

W dniu 2010-10-25 15:45, Grzegorz Z. pisze:

...glosno szczekaja i sa tacy twardzi,

Czy już poparłeś Deklarację Łódzką?

Jak ktoś chce ochrony, oprócz oczywiście Pana Premiera i Pana
Prezydenta, to powinien płacić ze swojej kieszeni tak jak Jarkacz.

22 października 2010 r.

Deklaracja Łódzka
przeciw przemocy i nienawiści w życiu publicznym i mediach

Do uczestników życia politycznego, osób zaufania publicznego, dziennikarzy
i obywateli

Walka polityczna trwająca od kilku lat przyniosła ofiarę śmiertelną.

19 października 2010 r. został zastrzelony pracownik biura poselskiego
Prawa i Sprawiedliwości Pan Marek Rosiak, druga osoba, Pan Paweł Kowalski
została ciężko ranna. Sprawca twierdzi, że motywem jego czynu była
nienawiść do Prawa i Sprawiedliwości i jej prezesa.

Kilka tygodni temu, obywateli którzy korzystali z konstytucyjnych swobód,
bito i lżono przy bezczynności policji. Obserwujemy jak na naszych oczach
upada możliwość prowadzenia oczekiwanej w demokratycznym państwie debaty
publicznej. Dziś jest ostatnia chwila, aby zatrzymać eskalację przemocy,
ochronić wspólnotę obywatelską.

Dla demokracji normalna jest różnica zdań i działalność polityczna
obywateli, a także emocje. Jednak najbardziej drastyczne wypowiedzi mają
swoje konsekwencje – znajdują się ludzie, którzy traktują złe słowa jako
instrukcję lub przyzwolenie na przemoc.

Dlatego uważamy za niedopuszczalne:

    Wyrażenia wzywające do przemocy i życzące śmierci, szyderstwo z
sytuacji zagrożenia życia np. jaka wizyta taki zamach;
    Wypowiedzi przypisujące choroby psychiczne, wmawianie nienawiści i
działania z niskich pobudek;
    Zrównywanie legalnie działających w kraju partii z reżimami i partiami
totalitarnymi – np. KPP, faszyści, NSDAP;
    Używanie dla określenia oponenta słów powszechnie traktowanych za
obelżywe – np. bydło, wataha czy wypowiedzi takich jak : „(…) znajduje się
grupa ludzi, która w tym czasie - kiedy wszyscy bez wyjątku ciężko pracują
- plądruje walizki pasażerów” czy „Przyjdzie taki dzień, że Jarosław
Kaczyński będzie już rozmawiał z siłami ostateczności (…) być może będzie
miało to miejsce jeszcze w tym roku (…) wówczas uznamy, że to był naprawdę
dobry rok".

Ten język nienawiści i wykluczenia odrzucamy!

Apelujemy do uczestników życia publicznego, redakcji prasowych, działaczy
społecznych i związkowych, osób zaufania publicznego, a przede wszystkim do
obywateli, aby przystąpili do tej deklaracji.

Data: 2010-10-25 15:51:52
Autor: u2
NIE LUBIE TCHORZY
W dniu 2010-10-25 15:50, Grzegorz Z. pisze:
Walka polityczna trwajca od kilku lat przyniosa ofiar mierteln.

19 padziernika 2010 r. zosta zastrzelony pracownik biura poselskiego
Prawa i Sprawiedliwoci Pan Marek Rosiak, druga osoba, Pan Pawe Kowalski
zostaa ciko ranna. Sprawca twierdzi, e motywem jego czynu bya
nienawi do Prawa i Sprawiedliwoci i jej prezesa.

Wszystko si zgadza. Chtnie podpisz si pod t deklaracj.

Data: 2010-10-25 15:56:56
Autor: Grzegorz Z.
NIE LUBIE TCHORZY

[...]

Wszystko się zgadza. Chętnie podpiszę się pod tą deklaracją.

A pod tym?

Data: 2010-10-25 15:59:23
Autor: u2
NIE LUBIE TCHORZY
W dniu 2010-10-25 15:56, Grzegorz Z. pisze:
    Zrównywanie legalnie działających w kraju partii z reżimami i partiami
totalitarnymi – np. KPP, faszyści, NSDAP;

Co rusz porównuje się PiS do NSDAP, a Jarkacza do Hitlera. To typowe dla
nienawistników z p.s.p.

Data: 2010-10-25 16:10:53
Autor: Grzegorz Z.
NIE LUBIE TCHORZY

[...]

I co rusz używa się dla określenia oponenta słów powszechnie traktowanych
za obelżywe.

Data: 2010-10-25 16:12:29
Autor: u2
NIE LUBIE TCHORZY
W dniu 2010-10-25 16:10, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Oj tam, bycie gejem to nie dyshonor. Ostatnio okazało się burmistrz
Berlina jest gejem od lat.

Data: 2010-10-25 16:13:17
Autor: Grzegorz Z.
NIE LUBIE TCHORZY

[...]

A kto twierdzi że słowo "gej" jest obelżywe?

Data: 2010-10-25 16:47:52
Autor: `he®sk
NIE LUBIE TCHORZY
On Mon, 25 Oct 2010 16:13:17 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 [...]

A kto twierdzi e sowo "gej" jest obelywe?

 chyba, ze sie uzywa okreslenia "stary gej" ;o)

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-10-25 18:10:43
Autor: Grzegorz Z.
NIE LUBIE TCHORZY

On Mon, 25 Oct 2010 16:13:17 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 [...]

A kto twierdzi e sowo "gej" jest obelywe?

 chyba, ze sie uzywa okreslenia "stary gej" ;o)

A wanie! A ty popare Deklaracj dzk?

Data: 2010-10-25 16:18:05
Autor: Bogdan Idzikowski
NIE LUBIE TCHORZY

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:r27os6t406t3.1ty3164b2j6gp$.dlg40tude.net...

[...]

==============================

To niech Jarkacz zachowuje się tak i postępuje jak np. Ghandi, to będzie do niego porównywany.

Data: 2010-10-25 07:49:36
Autor: Hans Kloss
NIE LUBIE TCHORZY
On 25 Pa, 15:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

To niech Jarkacz zachowuje si tak i postpuje jak np. Ghandi, to bdzie do
niego porwnywany.

To si dowiedz jak on NAPRAWD postpowa a zwaszcza doczytaj jak
zmar. I zapamitaj sobie jedn z jego maksym: "Najpierw ci ignoruj.
Potem miej si z ciebie. Pniej z tob walcz. Pniej wygrywasz."
ktra akurat w tym kontekcie wydaje si niemal jak proroctwo.
J-23

Data: 2010-10-25 16:17:54
Autor: u2
NIE LUBIE TCHORZY
To niech Jarkacz zachowuje si tak i postpuje jak np. Ghandi, to bdzie
do niego porwnywany.

Dobre porwnanie. Jarosaw Kaczyski nie uywa przemocy w polityce.
Zupenie jak Ghandi.

To wobec niego rozptuje si kampani nienawici. To jego najbliszych
likwiduje si w zamachach. To te przypomina walk Ghandiego.

A kampania nienawici ma przykry nieudolno rzdu i istotne problemy
do rozwizania.

Data: 2010-10-25 15:59:45
Autor: Bogdan Idzikowski
NIE LUBIE TCHORZY

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d0vkuxo14dlh.184sz1uc1x73l$.dlg40tude.net...
[...]

"Szukać gałęzi, na której Palikota powiesimy"!
I najnowsze (chyba) - "Dlatego tych widzów należy eliminować..." - widzów nienawistnego szkiełka kontaktowego.

Data: 2010-10-25 15:58:05
Autor: u2
NIE LUBIE TCHORZY
"Szuka gazi, na ktrej Palikota powiesimy"!
I najnowsze (chyba) - "Dlatego tych widzw naley eliminowa..." -
widzw nienawistnego szkieka kontaktowego.

Wiara i czucie bardziej do mnie przemawia nili szkieko i oko.

Data: 2010-10-25 16:47:51
Autor: `he®sk
NIE LUBIE TCHORZY
On Mon, 25 Oct 2010 15:59:45 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

 [...]

I najnowsze (chyba) - "Dlatego tych widzw naley eliminowa..." - widzw nienawistnego szkieka kontaktowego.

 prezes jest cwany i obludny.
 jego deklaracja ma dotyczyc wszystkichn innych ale nie PiS! --

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-10-25 16:47:51
Autor: `he®sk
NIE LUBIE TCHORZY
On Mon, 25 Oct 2010 15:50:07 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

  [...]

    Wypowiedzi przypisujące choroby psychiczne, wmawianie nienawiści i
działania z niskich pobudek;

 no i co pisowcy, podpiszecie sie pod deklaracja? ;o)

 alez prezes was urzadzil!!! ;o)))

Data: 2010-10-25 16:06:31
Autor: cirrus
NIE LUBIE TCHORZY
Uytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa w wiadomoci news:ia3vmv$ii4$1news.onet.pl...
...glosno szczekaja i sa tacy twardzi,
ale jak tylko pojawia sie promil
zagrozenia to podwijaja ogon i trzesa sie o swoje
zycie. I obstawiaja sie ochrona za pieniadze podatnikow.
Nie lubie tchorzy...

No to najwikszy tchrz to Kaczyski bo od dawna chodzi z obstaw.

--
stevep

Data: 2010-10-25 16:47:51
Autor: `he®sk
NIE LUBIE TCHORZY
On Mon, 25 Oct 2010 15:11:14 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

...glosno szczekaja i sa tacy twardzi,
ale jak tylko pojawia sie promil
zagrozenia to podwijaja ogon i trzesa sie o swoje
zycie. I obstawiaja sie ochrona za pieniadze podatnikow.

Nie lubie tchorzy...

 zauwazylem, ze kilku dotychczasowych pieniaczy jak  piszesz "podwinelo ogony". a tacy byli mocni. w gebie.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-10-25 21:05:29
Autor: matusm
NIE LUBIE TCHORZY

[...]

"Suba Bezpieczestwa moe i powinna kreowa rne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gboko infiltrowa
istniejce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewdzkim, a take na szczeblach podstawowych, musz by one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewni operacyjne moliwoci
oddziaywania na te organizacje,kreowania ich dziaalnosci i kierowania
ich polityk." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-10-25 21:23:57
Autor: jadrys
NIE LUBIE TCHORZY
W dniu 2010-10-25 15:11, Neko pisze:
...glosno szczekaja i sa

zagrozenia  podwijaja  trzesa
zycie. I obstawiaja  pieniadze

Nie lubie tchorzy...

A ja osobnikw ktrzy nie uywaj Polskich liter. Jedynie kalectwo (brak jednej rki), albo pisanie z zagranicy moe to usprawiedliwi.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

NIE LUBIE TCHORZY