_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]

Data: 2014-08-25 19:02:21
Autor: Marcin Hyła
_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]
On 2014-08-24 02:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Od roku mamy w Warszawie na ul. Spacerowej wydzielony jeden pas dla
rowerow. I fajnie.

Na ul. Spacerowej w Warszawie NIE MA DROGI DLA ROWERÓW jak w tytule.

Jest _pas_ruchu_ dla rowerów.

I z definicji (ustawa Prawo o Ruchu Drogowym, art. 2 pkt. 5a) jest _jednokierunkowy_.

Pas ruchu dla rowerów jest CZĘŚCIĄ JEZDNI i obowiązują na nim zasady takie, jak na jezdni. A jedzdnią jedziemy PRAWĄ STRONĄ i stosujemy się do znaków (np. B-2 - występuje na Spacerowej).

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2014-08-25 19:17:41
Autor: Jacek Maciejewski
_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]
Dnia Mon, 25 Aug 2014 19:02:21 +0200, Marcin Hyła napisał(a):

Jest _pas_ruchu_ dla rowerów.

Łoł, Titus, ale wtopa... :)
--
Jacek

Data: 2014-08-26 03:39:52
Autor: Titus Atomicus
_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]
In article <1idb89znf8ozz.onlf9luxy904.dlg@40tude.net>,
 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

Dnia Mon, 25 Aug 2014 19:02:21 +0200, Marcin Hyła napisał(a):

> Jest _pas_ruchu_ dla rowerów.

Łoł, Titus, ale wtopa... :)

A co ja napisaem?
On 2014-08-24 02:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> Witam,
> Od roku mamy w Warszawie na ul. Spacerowej wydzielony jeden pas dla
> rowerow. I fajnie.
Oj, Maciejwski, Maciejewski.
--
TA

Data: 2014-08-26 10:06:59
Autor: Jacek Maciejewski
_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]
Dnia Tue, 26 Aug 2014 03:39:52 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Łoł, Titus, ale wtopa... :)

A co ja napisaem?

Napisałeś:

"a na DDRze wydzielonym z drogi, musza mijac sie dwa rowery."
" Zreszta, pewnie nawet nie widza roznicy miedzy DDRrem jedno - dwukierunkowym."

Z czego wynika że nie rozróżniasz między DDR a pasem ruchu.
--
Jacek

Data: 2014-08-26 13:47:15
Autor: Titus Atomicus
_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]
In article <1jbfcravfyaix$.1t49m83grob4p$.dlg@40tude.net>,

Napisałeś:

"a na DDRze wydzielonym z drogi, musza mijac sie dwa rowery."
" Zreszta, pewnie nawet nie widza roznicy miedzy DDRrem jedno - dwukierunkowym."

Z czego wynika że nie rozróżniasz między DDR a pasem ruchu.

To jest pas ruchu 'tylko da rowerow', wiec faktycznie nie widze roznicy.
--
TA

Data: 2014-08-26 14:06:02
Autor: Jacek Maciejewski
_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]
Dnia Tue, 26 Aug 2014 13:47:15 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

To jest pas ruchu 'tylko da rowerow', wiec faktycznie nie widze roznicy.

Pogadaj o tym z Hyłą :) Będzie ciekawie.
--
Jacek

Data: 2014-08-26 21:05:27
Autor: Titus Atomicus
_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]
In article <9m228a7hlm3m$.yemqehaboq4s.dlg@40tude.net>,

napisał(a):

> To jest pas ruchu 'tylko da rowerow', wiec faktycznie nie widze roznicy.

Pogadaj o tym z Hyłą :) Będzie ciekawie.

Ale mnie klasyfikacja tego rozwiazania w ogole nie obchodzi.
Nie chce tam tylko tych zjazdowcow.
--
TA

Data: 2014-08-26 22:30:48
Autor: Marcin Hyła
_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]
On 2014-08-26 13:47, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

To jest pas ruchu 'tylko da rowerow', wiec faktycznie nie widze roznicy.

To czas do lekarza od oczu.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2014-08-26 23:52:07
Autor: Titus Atomicus
_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]
In article <53fcee75$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>,

On 2014-08-26 13:47, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> To jest pas ruchu 'tylko da rowerow', wiec faktycznie nie widze roznicy.

To czas do lekarza od oczu.

Zieeeew!
A cos bardziej na temat?
--
TA

Data: 2014-08-26 03:48:36
Autor: Titus Atomicus
_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]
In article <53fb6c1c$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>,

On 2014-08-24 02:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]
> rowerow. I fajnie.

Na ul. Spacerowej w Warszawie NIE MA DROGI DLA ROWERÓW jak w tytule.

A co ja napisalem linijke wyzej?

[...]

Jak go zwal, tak go zwal. Lepiej rusz glowa, co zrobic zeby ci pieprzeni analfabeci rowerowi nie jezdzili na tym pasie pod prad.
--
TA

_NIE_MA_ DDR na Spacerowej [WAW]