NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ do NOWEGO serwisu mBANK WRRRRRRRRRRR!!!!!!

Data: 2014-04-25 11:33:13
Autor: xian.mi.mao
NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ do NOWEGO serwisu mBANK WRRRRRRRRRRR!!!!!!
Przy pomocy dotychczasowego hasła bezproblemowo loguję się do starej wersji serwsu a NIE mogę zalogować się do NOWEJ wersji serwisu transakcyjnego - DLACZEGO?

Od razu PODKREŚLAM że moje hasło zawiera TYLKO LITERY i CYFRY - więc wskazówka zawarta w: http://www.mbank.pl/pomoc/info/bezpieczenstwo/logowanie-odblokowanie.html
NIE DOTYCZY mojej sytuacji.

Data: 2014-04-25 11:46:51
Autor: Konfabulator
NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ do NOWEGO serwisu mBANK WRRRRRRRRRRR!!!!!!
Ale nigdy nie mogłeś czy teraz nie działa?

Jeśli nigdy to reklamacja, przełączenie się nie powiodło.
Jeśli aktualnie to wyczyść historię i cały cache przeglądarki.

NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ do NOWEGO serwisu mBANK WRRRRRRRRRRR!!!!!!