NIE PŁACE ABONAMETU!!!!

Data: 2010-01-26 11:23:54
Autor: awe
NIE PŁACE ABONAMETU!!!!

Użytkownik "jan paszek" <janonet4.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjme55$k4p$1inews.gazeta.pl...
NIE PŁACE ABONAMENTU -popieranie polskie telewizji  TRWAM -jest wręcz GŁUPIE-tak
ja teraz wygląda polska tak jeszcze wyglądała -gdzie to my żyjemy -albo tu jest
demokracja -albo państwo wyznaniowe -polska niczym IRAN EUROPY!!!!!!!

slusznie, ja tez nie moge sie doczekac kiedy w koncu nie bedziemy placic na TV publiczna. Wszystkie te telewizje powinny byc prywatne. Nie mam zamiaru utrzymywac patalachow na wyjatkowo wysokich pensjach.
Z zaoszczedzonych tym sposobem pieniedzy bede mogl dofinansowac TV Trwam, czyli jedyna polska i niezaleznsa stacje TV.
Szczesc Boze
awe
awe

NIE PŁACE ABONAMETU!!!!