NIE WYBOROM!!!!

Data: 2010-07-01 07:23:57
Autor: Jan
NIE WYBOROM!!!!
NIE IDĘ NA WYBORY  mnie nie interesuje polskie piekiełko -czyli wojna polsku-
polSka prze najbliższe 5 lat ,a pyzatym zbliżamy się szybko do GRECJI!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-07-01 09:40:42
Autor: Spector
NIE WYBOROM!!!!

Użytkownik " Jan " <janonet4-4@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0hfqc$g2v$1inews.gazeta.pl...
NIE IDĘ NA WYBORY  mnie nie interesuje polskie piekiełko -czyli wojna polsku-
polSka prze najbliższe 5 lat ,a pyzatym zbliżamy się szybko do GRECJI!!!!!!!!!!!!!

Jeszcze tupnij noga.
Mamy 2 kandydatow i innego wyboru nie ma.
Trzeba bylo inaczej glosowac w I turze.

Data: 2010-07-01 09:42:40
Autor: heÂŽsk
NIE WYBOROM!!!!
On Thu, 1 Jul 2010 07:23:57 +0000 (UTC), " Jan "
<janonet4-4@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

NIE IDĘ NA WYBORY  mnie nie interesuje polskie piekiełko -czyli wojna polsku-
polSka prze najbliższe 5 lat ,a pyzatym zbliżamy się szybko do GRECJI!!!!!!!!!!!!!

jasiu, juz po twojej lewicy wiec na wybory juz nigdy nie pojdziesz!

--

 HeSk

NIE WYBOROM!!!!