NIE dla waluty Euro!

Data: 2010-07-24 18:28:24
Autor: Neko
NIE dla waluty Euro!
Tylko idiota przyjmowalby cos co nie ma zadnego
ekonomicznego uzasadnienia.

Przyjmuje sie cos co funkcjonuje. A biorac pod uwage
caly ten zalosny euroland lepiej pozostac
przy polskiej walucie!

Data: 2010-07-24 09:36:40
Autor: Tzva Adonai
NIE dla waluty Euro!
Neko napisał(a):

Tylko idiota przyjmowalby cos co nie ma zadnego
ekonomicznego uzasadnienia.

Po co Polakom waluta euro, żeby nauczycielom żyło się lepiej?..

Data: 2010-07-24 09:44:34
Autor: Antenka
NIE dla waluty Euro!
On 24 Lip, 18:36, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Neko napisał(a):

> Tylko idiota przyjmowalby cos co nie ma zadnego
> ekonomicznego uzasadnienia.

Po co Polakom waluta euro, żeby nauczycielom żyło się lepiej?..

Jedziesz na dwóch etatach? Do 18:00 robisz za Bogdana Idzikowskiego, a
po 18:00 za  icofila?

Antenka

Data: 2010-07-24 09:49:39
Autor: Tzva Adonai
NIE dla waluty Euro!
Antenka napisał(a):

Jedziesz na dwóch etatach? Do 18:00 robisz za Bogdana Idzikowskiego, a
po 18:00 za  icofila?

Mam w Niemczech ciekawsze zajęcia od siedzenia przez kompem i czytania
forów okupowanych przez polskich debili... Czasami tylko coś napiszę z
sentymentu, w końcu żeśmy spędzili ze sobą trochę czasu...

Data: 2010-07-24 10:02:48
Autor: Antenka
NIE dla waluty Euro!
On 24 Lip, 18:49, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Antenka napisał(a):

Mam w Niemczech ciekawsze zajęcia od siedzenia przez kompem i czytania  forów okupowanych przez polskich debili... Czasami tylko coś napiszę z sentymentu, w końcu żeśmy spędzili ze sobą trochę czasu...<

Nie dość, że icofil to na domiar złego krzyżak. Feeee

Antenka

P.s. Aleś sobie miejsce na ziemi wybrał. Niemcy wkrótce -  i to nie
żart - znikną z powierzchni ziemi, a ty razem z nimi.

Data: 2010-07-24 10:13:06
Autor: Tzva Adonai
NIE dla waluty Euro!
Antenka napisał(a):

P.s. Aleś sobie miejsce na ziemi wybrał. Niemcy wkrótce -  i to nie
żart - znikną z powierzchni ziemi, a ty razem z nimi.

Ale co sobie pożyję, to moje.. Gdy w Polsce będzie większy dobrobyt,
to wrócę...

Data: 2010-07-24 14:16:58
Autor: Antenka
NIE dla waluty Euro!
On 24 Lip, 19:13, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Antenka napisał(a):

> [...]
> żart - znikną z powierzchni ziemi, a ty razem z nimi.

Ale co sobie pożyję, to moje.. Gdy w Polsce będzie większy dobrobyt,

Nie zdążysz skonsumować - zginiesz razem z nimi :-E

Antenka

Data: 2010-07-24 19:58:01
Autor: jadrys
NIE dla waluty Euro!
  W dniu 2010-07-24 19:13, Tzva Adonai pisze:
Antenka napisał(a):

[...]

Większego dobrobytu już tu nie będzie. Nawet ten potencjalny gaz z łupków nie zrobi z Polaków bogatego społeczeństwa.

Data: 2010-07-24 18:47:09
Autor: Neko
NIE dla waluty Euro!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Jedziesz na dwóch etatach? Do 18:00 robisz za Bogdana Idzikowskiego, a
po 18:00 za  icofila?

-- -- -- -- -- -- -

Kazdy orze jak moze. Jesli ma z tego na chleb to niech orze...

Data: 2010-07-24 23:22:37
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
NIE dla waluty Euro!
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:69cb5726-ca01-4ef6-bc34-7cafae0fdf8ay11g2000yqm.googlegroups.com...

Po co Polakom waluta euro, żeby nauczycielom żyło się lepiej?..

Sluszna prawda Rosjan z NRD!!! zawsze kurwy sluszna dla was jebane bzdety.
W Polsce musi byc lepiej wedlug was Sowietom, KGB, WSI, NKWD, SB, MO, LPR, PiS, PZPR, SLD, Samoobronie, Klukowi z policji i jego kumplom z KWMO Katowice i kurwa nikomu innemu
ale wedlug Ruskich SKURWYSYNOW  w NRD takich JAK TZWEL ADONANI PEDZIO
i tylko wedlug pedalstwa ruskiego w niemczech
niby kurwa wywiad a pedaly
Tfu!

Data: 2010-07-24 18:32:25
Autor: PesTYcyD
NIE dla waluty Euro!
W dniu 2010-07-24 18:28, Neko pisze:
Tylko idiota przyjmowalby cos co nie ma zadnego
ekonomicznego uzasadnienia.
Przyjmuje sie cos co funkcjonuje. A biorac pod uwage
caly ten zalosny euroland lepiej pozostac
przy polskiej walucie!

Widzisz zgadzam sie z tobą, ale czy to PO czy pisdy to i tak ojro wejdzie.

Data: 2010-07-24 18:39:41
Autor: Neko
NIE dla waluty Euro!
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

Widzisz zgadzam sie z tobą, ale czy to PO czy pisdy to i tak ojro wejdzie.

Byc moze juz nie zdarzy wejsc...

Ja widze, i ty tez pewnie widzisz co sie dzieje na swiecie
jesli chodzi o gospodarke.

Obama przytkal wentyl i powietrze przestalo uciekac.

Ale dokonal tego w sposob skandaliczny dla podstawowych
praw ekonomii. I podobnie dzieje sie w Europie.

Banka finansowa moze przestala peczniec ale BANIA
nadal rosnie. Nie chce byc Kasandra - bo wole myslec optymistycznie -
jednak obawiam sie, ze do 2012 roku gruchnie to wszystko
a efekt topniecia bedzie 300 x silniejszy od tego z 2008 roku.

Chcialbym sie mylic. Ale takie mam obawy. I te obawy maja
uzuasadnienie.

Inaczej mowiac, dobrze ze nie mielismy wczesniej tej waluty Euro,
a byc moze juz nie zdarzymy ja przyjac.

Obym byl falszywym prorokiem. :(

PS. I zbierajcie złoto - NIE LOKATY, NIE PAPIERY BANKOWE,
nie obligacje. Bo to wszystko jest gowno.
W latach 30-tych Zydzi ktorzy mieli zloto czesto za te zloto kupili życie...
I trzymajcie je sobie w piwnicy. Tak na wszelki
wypadek... I koniecznie w jak najmniejszych sztabkach.

Data: 2010-07-24 23:02:15
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
NIE dla waluty Euro!
SPIERDALAJ Z POLSKI RZYDU NEKO!!!
TFU!

Data: 2010-07-24 14:22:35
Autor: Antenka
NIE dla waluty Euro!
On 24 Lip, 23:02, "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009"
<elgu...@bcdefg.pl> wrote:
SPIERDALAJ Z POLSKI RZYDU NEKO!!!
TFU!

Bo co? Bo ty mu rozkażesz? Zgłupiałeś z tym ojro do reszty. W Polsce
do końca świata będzie złotówka i grosz. Zapomnij o euro-srełro :-P

Antenka

Data: 2010-07-24 23:25:00
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
NIE dla waluty Euro!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b98d5fc9-f832-480c-b9fa-4b0577d99670d37g2000yqm.googlegroups.com...
Bo co? Bo ty mu rozkażesz? Zgłupiałeś z tym ojro do reszty. W Polsce
do końca świata będzie złotówka i grosz. Zapomnij o euro-srełro :-P

SPIERDAAALAJ KUUURWOOO!

NIE dla waluty Euro!