NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!

Data: 2011-05-01 00:35:30
Autor: raff
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
Data: 2011-04-30 15:52:16
Autor: Hans Kloss
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
On 1 Maj, 00:35, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
http://www.widelec.org/index.php?page2=12&site=blog&action=detail&vie...

R.

Z syfem, szanowny panie raff, z syfem. Proszê nie fa³szowaæ historii,
gdyby Ulianow mia³ tylko trypra to historia potoczy³aby siê ca³kiem
inaczej. Albowiem dwoinka rze¿±czki, w odró¿nieniu od krêtka bladego
nie atakuje uk³adu nerwowego i nie powoduje zaburzeñ psychicznych-, a
przecie¿ niew±tpliwie ich rezultatem by³o "wymy¶lone" przez Ulianowa
marksistwo-lenistwo.
J-23

Data: 2011-05-01 02:24:23
Autor: MH
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):
On 1 Maj, 00:35, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> http://www.widelec.org/index.php?page2=3D12&site=3Dblog&action=3Ddetail&v=
ie...

> R.

Z syfem, szanowny panie raff, z syfem. Prosz=EA nie fa=B3szowa=E6 historii,
gdyby Ulianow mia=B3 tylko trypra to historia potoczy=B3aby si=EA ca=B3kiem
inaczej. Albowiem dwoinka rze=BF=B1czki, w odr=F3=BFnieniu od kr=EAtka blad=
ego
nie atakuje uk=B3adu nerwowego i nie powoduje zaburze=F1 psychicznych-, a
przecie=BF niew=B1tpliwie ich rezultatem by=B3o "wymy=B6lone" przez Ulianow=
marksistwo-lenistwo.
J-23
===============

Hoho , nie bêdê siê wcina³ w dyskusjê , bo widzê Chams ze¶ fachura w
syfilicznych tematach..Tylko mi nie wmawiaj , ¿e masz wykszta³cenie medyczne..

MH

Data: 2011-05-01 10:50:50
Autor: Hans Kloss
On 1 Maj, 04:24, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 ylko mi nie wmawiaj , ¿e masz wykszta³cenie medyczne..
 Poniek±d mam choæ lekarzem nie jestem.
J-23

Data: 2011-05-01 18:13:54
Autor: MH
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):
On 1 Maj, 04:24, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
>  ylko mi nie wmawiaj , =BFe masz wykszta=B3cenie medyczne..
 Poniek=B1d mam cho=E6 lekarzem nie jestem.
J-23

==================

Ginekolog k³usownik ?? :)))

MH

Data: 2011-05-01 22:49:27
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

On 1 Maj, 04:24, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 ylko mi nie wmawiaj , ¿e masz wykszta³cenie medyczne..
 Poniek±d mam choæ lekarzem nie jestem.

Kutas ci ³od zakilenia ³odpod³...?

- tobym i wie¿y³, bo taki gupi, toino taki chop byæ moze, wtury sem posturchaæ jus nieumi...

Data: 2011-05-01 15:02:30
Autor: Hans Kloss
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
On 1 Maj, 22:49, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Kutas ci
Ty sie o mojego kutasa nie martw beblaku cepeliowski, ty siê zajmij
raczej swoim postêpuj±cym kretynizmem.  Tylko uzupe³nienie niedoborów
jodu i fosforu daje ci jak±¶ szansê, ze¿resz ze 3 humbaki to mo¿e
zdrów bêdziesz ;)
J-23

Data: 2011-05-02 08:28:16
Autor: Leprechaun
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:d5a5567e-383c-4958-9e96-aecf07e1e21124g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Brawo Hans! Tak trzeba! Z mi³o¶ci±! Po katolicku! Nastaw policzek, nastaw! Z chêci± ciê w niego strzelê z li¶cia!

BomBel

Data: 2011-05-02 01:27:15
Autor: Hans Kloss
On 2 Maj, 08:28, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:

Brawo Hans! Tak trzeba! Z mi³o¶ci±! Po katolicku! Nastaw policzek,
To ty hjeniu? To ¿e ci m±¿ nadstawia czasem zadu to wcale nie znaczy
¿e inni te¿ bêd± chêtni do nastawiania. A "strzelaæ"to ty sobie mo¿esz
¶mieciu najwy¿ej rzadk± kupk± w pampersa ;).
Ale ¿e hjienio trolluje na psp pod ksywk± bombelka to pewna nowo¶æ i
niechybny znak postêpuj±cej degeneracji hjeniowego CNS.  Oto czym siê
koñczy starokawalerstwo i pedalstwo...
J-23

Data: 2011-05-02 10:30:14
Autor: Leprechaun
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:e897e75c-09d1-46f5-bb31-1f5502db9c6fz13g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Hans, czego siê dzi¶ naæpa³e¶? Hjenio (?) to twój koszmar senny? ;)

BomBel

Data: 2011-05-02 18:10:01
Autor: |he®sk|
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
On Mon, 2 May 2011 10:30:14 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

koñczy starokawalerstwo i pedalstwo...
J-23

Hans, czego siê dzi¶ naæpa³e¶? Hjenio (?) to twój koszmar senny? ;)

 buuuhahahhahahhahhahahahhahahahahhahaaaaa!  hans sie nadziobal i sadzi, ze ty jestes mna?  na dodatek ja jestem jakas kobieta! ale ubaw.

 hansiatko, pedalow i starokawalerow to sobie szukaj
 blizej. wiesz gdzie. podpowiem w pis. na samym wierzchu.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-05-02 18:10:01
Autor: |he®sk|
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
On Mon, 2 May 2011 08:28:16 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

Brawo Hans! Tak trzeba! Z mi³o¶ci±! Po katolicku! Nastaw policzek, nastaw! Z chêci± ciê w niego strzelê z li¶cia!

aj waj aj waj. jak mogles tak zdenerwowac kwiat elity psp hansa!?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-05-01 09:19:26
Autor: jadrys
NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!
W dniu 2011-05-01 00:52, Hans Kloss pisze:
On 1 Maj, 00:35, "raff"<patagonia2...@onet.pl>  wrote:
http://www.widelec.org/index.php?page2=12&site=blog&action=detail&vie...

R.
  ProszÄ™ nie faÅ‚szować historii,
gdyby Ulianow miał tylko trypra to historia potoczyłaby się całkiem
inaczej.
J-23

I niepiÅ›mienny Hans i jemu podobni po napasieniu Å›wiÅ„  w chlewni jaÅ›nie pana mogliby mu buty wyczyÅ›cić i wychwalać jego dobroć i wspaniaÅ‚omyÅ›lność? NaprawdÄ™ chciaÅ‚byÅ› takiego biegu historii?

Data: 2011-05-01 10:55:06
Autor: Hans Kloss
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
On 1 Maj, 09:19, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

I niepi¶mienny Hans i jemu podobni po napasieniu ¶wiñ  w chlewni ja¶nie
pana mogliby mu buty wyczy¶ciæ i wychwalaæ jego dobroæ i
wspania³omy¶lno¶æ? Naprawdê chcia³by¶ takiego biegu historii?
Taaaa,  miliony niepi¶miennych Hansów w US of A pas± ¶winie i czyszcz±
buty Rockefellerom, Fordom i Gatesom... masz zch³opie ca³kowicie
chybion± diagnoze rzeczywisto¶ci i trzymasz sie jej jak pijany p³otu.
Tak, chcia³bym ¿eby historia Polski potoczy³a sie od XIX wieku
podobnymi torami jak historia Ameryki..mieliby¶my wtedy du¿y klopot w
postaci plagi przemytników na granicy polsko chiñskiej.
J-23

Data: 2011-05-01 20:05:37
Autor: A. Filip
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
On 1 Maj, 09:19, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

I niepiśmienny Hans i jemu podobni po napasieniu świń  w chlewni jaśnie
pana mogliby mu buty wyczyścić i wychwalać jego dobroć i
wspaniałomyślność? Naprawdę chciałbyś takiego biegu historii?
buty Rockefellerom, Fordom i Gatesom... masz zchłopie całkowicie
chybioną diagnoze rzeczywistości i trzymasz sie jej jak pijany płotu.
Tak, chciałbym żeby historia Polski potoczyła sie od XIX wieku
podobnymi torami jak historia Ameryki..mielibyśmy wtedy duży klopot w
postaci plagi przemytników na granicy polsko chińskiej.
J-23

A skąd masz *pewność* gdzie byłby kapitalizm (choćby hamerykański)
jakby mu komuniści nie wisieli nad głową?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Poznaj samego siebie.

Data: 2011-05-01 12:00:44
Autor: Hans Kloss
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
On 1 Maj, 20:05, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

A sk±d masz *pewno¶æ* gdzie by³by kapitalizm (choæby hamerykañski)
jakby mu komuni¶ci nie wisieli nad g³ow±?
Na logikê to by³by o kilkadziesi±t lat dalej w rozwoju ni¿ dzi¶. W
olny ¶wiat zmarnotrawi³ ogromne sumy  na wojny i wy¶cig zbrojeñ aby
siê nie daæ podbiæ komuszej ho³ocie.
J-23

Data: 2011-05-01 21:24:40
Autor: A. Filip
Czy "komusza hołota" miała pozytywny wpływ na USA? :-) [was: NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!]
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
On 1 Maj, 20:05, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

A skąd masz *pewność* gdzie byłby kapitalizm (choćby hamerykański)
jakby mu komuniści nie wisieli nad głową?
Na logikę to byłby o kilkadziesiąt lat dalej w rozwoju niż dziś. W
się nie dać podbić komuszej hołocie.
J-23

Wy nie kupiliśta wersji jak to wyścig zbrojeń pobudzał rozwój
technologiczny ani jak to nakłady na zbrojenia zapobiegały
"cyklom gospodarczym" (ostrym kryzysom)?
*INTERESUJÄ„CE* w co *już* nie wierzyta  :-)

Ja jestem przekonany że ruch "praw obywatelskich" w USA (antyrasistowski
i anty-apartheidowski) z lat 60 XX wieku miałby *ZNACZNIE* mniejsze
szanse na sukces bez groźby że jak się sprawy nie załatwi to ZSRR to
*skrzętnie* będzie wykorzystywać przeciw USA. Choć aż do tego że nie
miałby *ŻADNYCH* szans na sukces jeszcze bym się nie posunął.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie wszystko siÄ™ godzi, co wolno.

Data: 2011-05-01 15:20:47
Autor: Hans Kloss
Czy "komusza ho³ota" mia³a pozytywny wp³yw na USA? :-) [was: NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!]
On 1 Maj, 21:24, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

Wy nie kupili¶ta wersji jak to wy¶cig zbrojeñ pobudza³ rozwój
technologiczny ani jak to nak³ady na zbrojenia zapobiega³y
"cyklom gospodarczym" (ostrym kryzysom)?
*INTERESUJ¡CE* w co *ju¿* nie wierzyta  :-)

Przecie¿ to brednie wymy¶lone przez keynesistów, wy¶miane ju¿ w
momencie ich og³oszenia i dawno skompromitowane. MY uwa¿ali¶my je od
samego pocz±tku za bredzenia nawiedzonych dyletantów.

Ja jestem przekonany ¿e ruch "praw obywatelskich" w USA (antyrasistowski
i anty-apartheidowski) z lat 60 XX wieku mia³by *ZNACZNIE* mniejsze
szanse na sukces bez gro¼by ¿e jak siê sprawy nie za³atwi to ZSRR to
*skrzêtnie* bêdzie wykorzystywaæ przeciw USA. Choæ a¿ do tego ¿e nie
mia³by *¯ADNYCH* szans na sukces jeszcze bym siê nie posun±³.

Zapewne mia³by "znacznie mniejsze szanse" a to oznacza³oby o jeden
idiotyzm w historii ludzko¶ci mniej. Rasizm jest przecie¿ pogl±dem
RACJONALNYM natomiast narzucona odgórnie "równo¶æ" jest dzia³aniem
ideologicznym  na przekór oczywistym faktom. Podobnie ma siê sprawa z
apartheidem- sami stosowali¶my go (pod inna nazw±) przez setki lat
wobec ¯ydów i dlatego Rzeczpospolita nazywano w Europie Paradis
Judaeorum. Nie ma nic z³ego w tym ¿e ludzie ró¿nych ras/narodowo¶ci/
religii ¿yj± w jednym pañstwie ODDZIELNIE, kieruj±c siê swoimi
wierzeniami i obyczajami,maj±c w nim ró¿ne prawa i obowi±zki.
Przymusowe "zrównywanie" ludzi jest jednym z przejawów totalitaryzmu i
prêdzej czy pó¼niej zaczyna odbywaæ siê na zasadzie zbli¿onej do
Madejowego £o¿a.
J-23

Data: 2011-05-02 08:19:02
Autor: Leprechaun
Czy "komusza ho³ota" mia³a pozytywny wp³yw na USA? :-) [was: NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!]

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:963455d6-c176-43e1-9867-eedcf572842ad1g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

"My" czyli kto? Podziwiam doskona³± znajomo¶æ praw ekonomii! Podobno ukoñczy³e¶ skumulowany kurs ekonomii w Klarysewie. Wspólnie z prezesem brylowa³i¶cie na zajêciach praktycznych.  Gratulujê pomocniku pielêgniarski.

BomBel

Data: 2011-05-02 01:19:42
Autor: Hans Kloss
Czy "komusza ho³ota" mia³a pozytywny wp³yw na USA? :-) [was: NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!]
On 2 Maj, 08:19, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:

"My" czyli kto?
Podobno jeste¶ trollem i idiot± wiêc nie ma sensu odpowiadanie na
twoje, nawet sensowne, pytania ;)
J-23

Data: 2011-05-02 10:25:12
Autor: Leprechaun
Czy "komusza ho³ota" mia³a pozytywny wp³yw na USA? :-) [was: NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!]

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:652ef820-13ae-496c-8fd6-bc3069f7d219k25g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Masz racjê, jeste¶ idiot± i nie ma sensu dyskutowaæ z takim umys³owym inwalid± jak ty. Pluj Hans, pluj!

BomBel

Data: 2011-05-01 20:34:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 20:05, A. Filip pisze:
[...]

Niektórzy nie rozumieją że zmiany rewolucyjne w dużym kraju mają znaczenie równe globalne. Pośrednio dotykają wszystkich.

Data: 2011-05-01 21:16:36
Autor: A. Filip
Światowy system naczyń połąc zonych [was: NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!]
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Po co *od razu* aż "zmiany rewolucyjne"? Jak USA "atakuje demokratyzacją"
Chiny (ale nie USA przyjazny zamordyzm Arabii Saudyjskiej) to nie ma to *żadnego* wpływu na Chiny *już teraz*?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Pegaz nie powinien być kuty na wszystkie cztery nogi.

Data: 2011-05-01 20:32:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 19:55, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie, to nie ja, - to fakty historyczne..Ludzkość trwa już parę tysięcy lat. A jakoś tak się składa że tylko rewolucja i komunizm potrafiła w miarę zrównać ludzi. Nie łudź się Hans że bez komunizmu samo to by przyszło do ludzkości.
  I aż siÄ™ idzie zaÅ‚amać że ci co sie wybili z roli niewolników teraz wylewajÄ… krokodyle Å‚zy nad tym że komuchy musieli wywalczyć dla nich te przywileje karabinem...

Data: 2011-05-01 11:53:20
Autor: Hans Kloss
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
On 1 Maj, 20:32, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

 A jako¶ tak siê sk³ada ¿e tylko rewolucja i komunizm potrafi³a w
miarê zrównaæ ludzi.
To prawda, z kul± w tyle g³owy dwa metry od poziomem gruntu  wszyscy
stawali siê równi- ch³opski syn gni³ miêdzy wnukiem rabina a
hrabiowskim synalkiem i wcale nie cuchn±³ bardziej od nich.
J-23

Data: 2011-05-01 22:44:48
Autor: Polok_Prawdziwy
NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!
jadrys wrote:

Nie, to nie ja, - to fakty historyczne..Ludzko¶æ trwa ju¿ parê tysiêcy
lat. A jako¶ tak siê sk³ada ¿e tylko rewolucja i komunizm potrafi³a w
miarê zrównaæ ludzi. Nie ³ud¼ siê Hans ¿e bez komunizmu samo to by
przysz³o do ludzko¶ci.
  I a¿ siê idzie za³amaæ ¿e ci co sie wybili z roli niewolników teraz
wylewaj± krokodyle ³zy nad tym ¿e komuchy musieli wywalczyæ dla nich te
przywileje karabinem...

Niemenc siem JAMDRYSIE, to zamondre dlotego GUPCA...

NIECH SIE ¦WIÊCI LALKA Z TRYPREM!!!