NIECH ZYJE 1-MAJA...!!!

Data: 2011-05-01 00:25:48
Autor: Polok_Prawdziwy
NIECH ZYJE 1-MAJA...!!!

- świnto syćkich PRACOBIORCUW...!!!

Data: 2011-05-01 00:32:58
Autor: raff
NIECH ZYJE 1-MAJA...!!!
Tak jest, olac pierwszy maja!!!

R.

Data: 2011-05-01 00:35:30
Autor: raff
NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!
Data: 2011-04-30 15:52:16
Autor: Hans Kloss
NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!
On 1 Maj, 00:35, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
http://www.widelec.org/index.php?page2=12&site=blog&action=detail&vie...

R.

Z syfem, szanowny panie raff, z syfem. Proszę nie fałszować historii,
gdyby Ulianow miał tylko trypra to historia potoczyłaby się całkiem
inaczej. Albowiem dwoinka rzeżączki, w odróżnieniu od krętka bladego
nie atakuje układu nerwowego i nie powoduje zaburzeń psychicznych-, a
przecież niewątpliwie ich rezultatem było "wymyślone" przez Ulianowa
marksistwo-lenistwo.
J-23

Data: 2011-05-01 02:24:23
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 1 Maj, 00:35, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> http://www.widelec.org/index.php?page2=3D12&site=3Dblog&action=3Ddetail&v=
ie...

> R.

Z syfem, szanowny panie raff, z syfem. Prosz=EA nie fa=B3szowa=E6 historii,
gdyby Ulianow mia=B3 tylko trypra to historia potoczy=B3aby si=EA ca=B3kiem
inaczej. Albowiem dwoinka rze=BF=B1czki, w odr=F3=BFnieniu od kr=EAtka blad=
ego
nie atakuje uk=B3adu nerwowego i nie powoduje zaburze=F1 psychicznych-, a
przecie=BF niew=B1tpliwie ich rezultatem by=B3o "wymy=B6lone" przez Ulianow=
marksistwo-lenistwo.
J-23
===============

Hoho , nie będę się wcinał w dyskusję , bo widzę Chams ześ fachura w
syfilicznych tematach..Tylko mi nie wmawiaj , że masz wykształcenie medyczne..

MH

Data: 2011-05-01 10:50:50
Autor: Hans Kloss
On 1 Maj, 04:24, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 ylko mi nie wmawiaj , że masz wykształcenie medyczne..
 Poniekąd mam choć lekarzem nie jestem.
J-23

Data: 2011-05-01 18:13:54
Autor: MH
NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 1 Maj, 04:24, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
>  ylko mi nie wmawiaj , =BFe masz wykszta=B3cenie medyczne..
 Poniek=B1d mam cho=E6 lekarzem nie jestem.
J-23

==================

Ginekolog kłusownik ?? :)))

MH

Data: 2011-05-01 22:49:27
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

On 1 Maj, 04:24, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 ylko mi nie wmawiaj , że masz wykształcenie medyczne..
 Poniekąd mam choć lekarzem nie jestem.

Kutas ci łod zakilenia łodpodł...?

- tobym i wieżył, bo taki gupi, toino taki chop być moze, wtury sem posturchać jus nieumi...

Data: 2011-05-01 15:02:30
Autor: Hans Kloss
NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!
On 1 Maj, 22:49, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Kutas ci
Ty sie o mojego kutasa nie martw beblaku cepeliowski, ty się zajmij
raczej swoim postępującym kretynizmem.  Tylko uzupełnienie niedoborów
jodu i fosforu daje ci jakąś szansę, zeżresz ze 3 humbaki to może
zdrów będziesz ;)
J-23

Data: 2011-05-02 08:28:16
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d5a5567e-383c-4958-9e96-aecf07e1e21124g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Brawo Hans! Tak trzeba! Z miłością! Po katolicku! Nastaw policzek, nastaw! Z chęcią cię w niego strzelę z liścia!

BomBel

Data: 2011-05-02 01:27:15
Autor: Hans Kloss
On 2 Maj, 08:28, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:

Brawo Hans! Tak trzeba! Z miłością! Po katolicku! Nastaw policzek,
To ty hjeniu? To że ci mąż nadstawia czasem zadu to wcale nie znaczy
że inni też będą chętni do nastawiania. A "strzelać"to ty sobie możesz
śmieciu najwyżej rzadką kupką w pampersa ;).
Ale że hjienio trolluje na psp pod ksywką bombelka to pewna nowość i
niechybny znak postępującej degeneracji hjeniowego CNS.  Oto czym się
kończy starokawalerstwo i pedalstwo...
J-23

Data: 2011-05-02 10:30:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e897e75c-09d1-46f5-bb31-1f5502db9c6fz13g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Hans, czego się dziś naćpałeś? Hjenio (?) to twój koszmar senny? ;)

BomBel

Data: 2011-05-02 18:10:01
Autor: |heÂŽsk|
NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!
On Mon, 2 May 2011 10:30:14 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

kończy starokawalerstwo i pedalstwo...
J-23

Hans, czego się dziś naćpałeś? Hjenio (?) to twój koszmar senny? ;)

 buuuhahahhahahhahhahahahhahahahahhahaaaaa!  hans sie nadziobal i sadzi, ze ty jestes mna?  na dodatek ja jestem jakas kobieta! ale ubaw.

 hansiatko, pedalow i starokawalerow to sobie szukaj
 blizej. wiesz gdzie. podpowiem w pis. na samym wierzchu.

Data: 2011-05-02 18:10:01
Autor: |heÂŽsk|
NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!
On Mon, 2 May 2011 08:28:16 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

Brawo Hans! Tak trzeba! Z miłością! Po katolicku! Nastaw policzek, nastaw! Z chęcią cię w niego strzelę z liścia!

aj waj aj waj. jak mogles tak zdenerwowac kwiat elity psp hansa!?

Data: 2011-05-01 09:19:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 00:52, Hans Kloss pisze:
[...]

I niepiśmienny Hans i jemu podobni po napasieniu świń  w chlewni jaśnie pana mogliby mu buty wyczyścić i wychwalać jego dobroć i wspaniałomyślność? Naprawdę chciałbyś takiego biegu historii?

Data: 2011-05-01 10:55:06
Autor: Hans Kloss
On 1 Maj, 09:19, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

I niepiśmienny Hans i jemu podobni po napasieniu świń  w chlewni jaśnie
pana mogliby mu buty wyczyścić i wychwalać jego dobroć i
wspaniałomyślność? Naprawdę chciałbyś takiego biegu historii?
Taaaa,  miliony niepiśmiennych Hansów w US of A pasą świnie i czyszczą
buty Rockefellerom, Fordom i Gatesom... masz zchłopie całkowicie
chybioną diagnoze rzeczywistości i trzymasz sie jej jak pijany płotu.
Tak, chciałbym żeby historia Polski potoczyła sie od XIX wieku
podobnymi torami jak historia Ameryki..mielibyśmy wtedy duży klopot w
postaci plagi przemytników na granicy polsko chińskiej.
J-23

Data: 2011-05-01 20:05:37
Autor: A. Filip
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
[...]

Taaaa,  miliony niepiśmiennych HansĂłw w US of A pasą świnie i czyszczą
[...]

A skąd masz *pewność* gdzie byłby kapitalizm (choćby hamerykański)
jakby mu komuniści nie wisieli nad głową?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Poznaj samego siebie.

Data: 2011-05-01 12:00:44
Autor: Hans Kloss
On 1 Maj, 20:05, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

A skąd masz *pewność* gdzie byłby kapitalizm (choćby hamerykański)
jakby mu komuniści nie wisieli nad głową?
Na logikę to byłby o kilkadziesiąt lat dalej w rozwoju niż dziś. W
olny świat zmarnotrawił ogromne sumy  na wojny i wyścig zbrojeń aby
się nie dać podbić komuszej hołocie.
J-23

Data: 2011-05-01 21:24:40
Autor: A. Filip
Czy "komusza hołota" miała pozytywny wpływ na USA? :-) [was: NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!]
[...]

Wy nie kupiliśta wersji jak to wyścig zbrojeń pobudzał rozwój
technologiczny ani jak to nakłady na zbrojenia zapobiegały
"cyklom gospodarczym" (ostrym kryzysom)?
*INTERESUJĄCE* w co *juĹź* nie wierzyta  :-)

Ja jestem przekonany Ĺźe ruch "praw obywatelskich" w USA (antyrasistowski
i anty-apartheidowski) z lat 60 XX wieku miałby *ZNACZNIE* mniejsze
szanse na sukces bez groźby że jak się sprawy nie załatwi to ZSRR to
*skrzętnie* będzie wykorzystywać przeciw USA. Choć aż do tego że nie
miałby *ŻADNYCH* szans na sukces jeszcze bym się nie posunął.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie wszystko się godzi, co wolno.

Data: 2011-05-01 15:20:47
Autor: Hans Kloss
On 1 Maj, 21:24, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

Wy nie kupiliśta wersji jak to wyścig zbrojeń pobudzał rozwój
technologiczny ani jak to nakłady na zbrojenia zapobiegały
"cyklom gospodarczym" (ostrym kryzysom)?
*INTERESUJĄCE* w co *już* nie wierzyta  :-)

Przecież to brednie wymyślone przez keynesistów, wyśmiane już w
momencie ich ogłoszenia i dawno skompromitowane. MY uważaliśmy je od
samego początku za bredzenia nawiedzonych dyletantów.

Ja jestem przekonany że ruch "praw obywatelskich" w USA (antyrasistowski
[...]

Zapewne miałby "znacznie mniejsze szanse" a to oznaczałoby o jeden
idiotyzm w historii ludzkości mniej. Rasizm jest przecież poglądem
RACJONALNYM natomiast narzucona odgórnie "równość" jest działaniem
ideologicznym  na przekór oczywistym faktom. Podobnie ma się sprawa z
apartheidem- sami stosowaliśmy go (pod inna nazwą) przez setki lat
wobec Żydów i dlatego Rzeczpospolita nazywano w Europie Paradis
Judaeorum. Nie ma nic złego w tym że ludzie różnych ras/narodowości/
religii żyją w jednym państwie ODDZIELNIE, kierując się swoimi
wierzeniami i obyczajami,mając w nim różne prawa i obowiązki.
Przymusowe "zrównywanie" ludzi jest jednym z przejawów totalitaryzmu i
prędzej czy później zaczyna odbywać się na zasadzie zbliżonej do
Madejowego Łoża.
J-23

Data: 2011-05-02 08:19:02
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:963455d6-c176-43e1-9867-eedcf572842ad1g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

"My" czyli kto? Podziwiam doskonałą znajomość praw ekonomii! Podobno ukończyłeś skumulowany kurs ekonomii w Klarysewie. Wspólnie z prezesem brylowałiście na zajęciach praktycznych.  Gratuluję pomocniku pielęgniarski.

BomBel

Data: 2011-05-02 01:19:42
Autor: Hans Kloss
Czy "komusza hołota" miała pozytywny wpływ na USA? :-) [was: NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!]
On 2 Maj, 08:19, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:

"My" czyli kto?
Podobno jesteś trollem i idiotą więc nie ma sensu odpowiadanie na
twoje, nawet sensowne, pytania ;)
J-23

Data: 2011-05-02 10:25:12
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:652ef820-13ae-496c-8fd6-bc3069f7d219k25g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Masz rację, jesteś idiotą i nie ma sensu dyskutować z takim umysłowym inwalidą jak ty. Pluj Hans, pluj!

BomBel

Data: 2011-05-01 20:34:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 20:05, A. Filip pisze:
[...]

Niektórzy nie rozumieją że zmiany rewolucyjne w dużym kraju mają znaczenie równe globalne. Pośrednio dotykają wszystkich.

Data: 2011-05-01 21:16:36
Autor: A. Filip
Światowy system naczyń połąc zonych [was: NIECH SIE ŚWIĘCI LALKA Z TRYPREM!!!]
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Po co *od razu* aż "zmiany rewolucyjne"? Jak USA "atakuje demokratyzacją"
Chiny (ale nie USA przyjazny zamordyzm Arabii Saudyjskiej) to nie ma to *żadnego* wpływu na Chiny *już teraz*?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Pegaz nie powinien być kuty na wszystkie cztery nogi.

Data: 2011-05-01 20:32:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 19:55, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie, to nie ja, - to fakty historyczne..Ludzkość trwa już parę tysięcy lat. A jakoś tak się składa że tylko rewolucja i komunizm potrafiła w miarę zrównać ludzi. Nie łudź się Hans że bez komunizmu samo to by przyszło do ludzkości.
  I aĹź się idzie załamać Ĺźe ci co sie wybili z roli niewolnikĂłw teraz wylewają krokodyle łzy nad tym Ĺźe komuchy musieli wywalczyć dla nich te przywileje karabinem...

Data: 2011-05-01 11:53:20
Autor: Hans Kloss
On 1 Maj, 20:32, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

 A jakoś tak się składa że tylko rewolucja i komunizm potrafiła w
miarę zrównać ludzi.
To prawda, z kulą w tyle głowy dwa metry od poziomem gruntu  wszyscy
stawali się równi- chłopski syn gnił między wnukiem rabina a
hrabiowskim synalkiem i wcale nie cuchnął bardziej od nich.
J-23

Data: 2011-05-01 22:44:48
Autor: Polok_Prawdziwy
jadrys wrote:

[...]
  I aż się idzie załamać że ci co sie wybili z roli niewolników teraz
wylewają krokodyle łzy nad tym że komuchy musieli wywalczyć dla nich te
przywileje karabinem...

Niemenc siem JAMDRYSIE, to zamondre dlotego GUPCA...

Data: 2011-05-01 08:55:20
Autor: Przemysław W
NIECH ZYJE 1-MAJA...!!!
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał w wiadomości news:g4eu88-n32.ln1server.linuxfan.de...

- świnto syćkich PRACOBIORCUW...!!!

Niech żyje i podrasta Jareczek pederasta!

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawnił, że płk Florczak kilka miesięcy przed tragedią przeczuwał, że do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zeznał, że pułkownik fatalnie oceniał współpracę z kancelarią prezydenta Lecha Kaczyńskiego. "Szefie, kiedyś dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osób"- miał powiedzieć po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-01 09:38:54
Autor: Mr Bean
NIECH ZYJE 1-MAJA...!!!
On 1/05/2011 6:25 AM, Polok_Prawdziwy wrote:

- świnto syćkich PRACOBIORCUW...!!!

Błądzicie...

1 Maja to święto Iluminatów.

Zakon Iluminatów został założony 1 Maja 1776 roku.

Dlatego dokonuje się beatyfikacji JPII w tym właśnie dniu 1 Maja.

Data: 2011-05-01 09:44:20
Autor: Mr Bean
NIECH ZYJE 1-MAJA...!!!
On 1/05/2011 9:38 AM, Mr Bean wrote:
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Weishaupt

Johann Adam Weishaupt (ur. 6 lutego 1748 w Ingolstadt, zm. 18 listopada 1830 w Gocie) – założyciel zakonu iluminatów, zwolennik deizmu i republikanizmu.

Twierdził, że aby zapanować nad światem, należy wpierw opanować:

     szkolnictwo – modelowanie społeczeństwa;
     finanse – kto ma pieniądze, dyktuje prawo;
     ustawodawstwo – przygotować ogĂłlnoświatowy kodeks prawny i sądownictwo;
     politykę i gospodarkę – ustalić linię postępowania dla federacji państw;

Niektóre działy nauki, a w szczególności:

     historię – co ludzie powinni wiedzieć i sądzić o wydarzeniach z przeszłości;
     psychologię – jak ludzie powinni myśleć;
     medycynę – kontrola nad Ĺźyciem i śmiercią człowieka;

Opanować należy też:

     filantropię i przez nią nastawić ludzi przychylnie do kandydatĂłw na przywĂłdcĂłw;
     religię, czyli w co ludzie powinni wierzyć;
     mass media, co społeczeństwo powinno wiedzieć o aktualnych wydarzeniach na świecie i jak powinno je interpretować.

Przez jednych uważany był za "entuzjastycznego filantropa" (Thomas Jefferson), przez innych za "wcielonego diabła" (Augustin Barruel).

Data: 2011-05-01 04:13:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
NIECH ZYJE 1-MAJA...!!!
niedziela, 1 maja 2011 03:44. carbon entity 'Mr Bean' <MrBean@hotmail.com>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

[...]

Weishaupt miał pewien pogląd na życie, który w rożnych wersjach był uowszechniany w szczególności w XX w. zwolennicy jego poglądów sądzili, że są prawdziwe. Niektórzy nawet gazetę swoją nazwali "Prawda". W rzeczywistości nic nie da powiedzieć się, co by potwierdzało ich prawdziwość prócz tego, że są dogmatyczne i wyjątkowo słabe -- - nieodporne na empirię. Tak więc przeważnie szlag je trafił...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-01 14:08:19
Autor: Klin
NIECH ZYJE 1-MAJA...!!!
Użytkownik Mr Bean napisał:
[...]

    Nie dlatego, 1 maja jest w tym roku niedzielą miłosierdzia Bożego
    a to święto ustanowił Jan Paweł II w 2000 roku.

Data: 2011-05-03 18:29:40
Autor: Mr Bean
NIECH ZYJE 1-MAJA...!!!
On 1/05/2011 8:08 PM, Klin > wrote:
Użytkownik Mr Bean napisał:

Dlatego dokonuje się beatyfikacji JPII w tym właśnie dniu 1 Maja.

Nie dlatego, 1 maja jest w tym roku niedzielą miłosierdzia Bożego
a to święto ustanowił Jan Paweł II w 2000 roku.

Wiedział, że to święto Iluminatów, oczywiście!

Data: 2011-05-03 14:15:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
NIECH ZYJE 1-MAJA...!!!
wtorek, 3 maja 2011 12:29. carbon entity 'Mr Bean' <MrBean@hotmail.com>

On 1/05/2011 8:08 PM, Klin > wrote:
Użytkownik Mr Bean napisał:

[...]

Fasolka - to święto ruchome tydzień po wielkanocy. W tym roku zbiegają się obie daty :)