NIEMCY MORDOWALI ludność cywilną

Data: 2020-08-01 17:03:21
Autor: z
NIEMCY MORDOWALI ludność cywilną
"Dokładne liczby strat wojska powstańczego i ludności Warszawy nie są znane, można je określić tylko w wielkim przybliżeniu. Największe straty poniosła ludność cywilna, gdyż oddziały niemieckie planowo mordowały całe dzielnice np. na warszawskiej Woli wymordowano w ten sposób ponad 65 tys. bezbronnych ludzi (rzeź Woli), nie znajdujących się na terenie walk powstańczych, a na terenie Ochoty ok. 10 tys. osób (rzeź Ochoty). Do masowych mordów, zwłaszcza w pierwszych dniach sierpnia 1944 r., dochodziło ponadto w Śródmieściu, gdzie mogło zginąć nawet do 10 tys. osób[7] (egzekucje w ,,dzielnicy policyjnej" oraz egzekucje w rejonie pl. Teatralnego), jak również na Mokotowie (pacyfikacja Mokotowa) i Starym Mieście[8]."

Data: 2020-08-01 12:49:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 1 sierpnia 2020 17:03:23 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Nazistowscy niemcy.

Data: 2020-08-01 21:52:40
Autor: u2
W dniu 01.08.2020 o 21:49, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

można napisać że naziści, różnych narodowości

Data: 2020-08-01 12:55:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 1 sierpnia 2020 21:52:41 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> można napisać że naziści, różnych narodowości

No bo byli tam również własowcy , SS-Galizien, zbieranina różnorodna etc. Dirlewangera na służbie iii rzeszy.

Data: 2020-08-01 22:00:34
Autor: u2
W dniu 01.08.2020 o 21:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

czyli nie było Niemców oprócz Dirlewangera

Data: 2020-08-01 13:04:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 1 sierpnia 2020 22:00:58 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> czyli nie było Niemców oprócz Dirlewangera

Chyba jednak byli i to w sporej części.
Więc należałoby napisać: nazistowscy niemcy wraz z kolaborantami różnych nacji.

Data: 2020-08-01 14:07:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 1 sierpnia 2020 22:04:01 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Chyba jednak byli i to w sporej części.
Więc należałoby napisać: nazistowscy niemcy wraz z kolaborantami różnych nacji.

PS. Nazizm rozpoczął swoją karierę w Niemczech, ale nie jest ideologią wyłącznie niemiecką. podobnie jak opierający się na filozofii marksistowskiej komunizm rozpoczął swoje rządy od Rosji, ale nie jest ideologią wyłącznie rosyjską.

Data: 2020-08-01 22:50:19
Autor: z
NIEMCY MORDOWALI ludność cywilną
Te aptekarz...

Dlaczego jak mowa o zbrodniach niemieckich to głównie Żydzi pokrzywdzeni?

NIEMCY MORDOWALI POLAKÓW W CYWILU - TAKIE SĄ FAKTY

A LGBT to tylko 3% a robią wiatr za 60%? ;-)

Data: 2020-08-01 14:19:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 1 sierpnia 2020 22:50:22 UTC+2 użytkownik z napisał:
Te aptekarz...

Dlaczego jak mowa o zbrodniach niemieckich to głównie Żydzi pokrzywdzeni?

NIEMCY MORDOWALI POLAKÓW W CYWILU - TAKIE SĄ FAKTY

A LGBT to tylko 3% a robią wiatr za 60%? ;-)

LGBT byli prześladowani przez niemców długo po upadku ustroju nazistowskiego.
Zarówno w RFN jak i w NRD niemal do końca lat 60. ub.w. utrzymano nazistowskie przepisy §175 i §175a kodeksu karnego bez zmian.

Data: 2020-08-01 23:24:57
Autor: u2
W dniu 01.08.2020 o 23:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

mało dokładny opis, ostatni skazany za homoseksualizm w RFN pierdział w więźniu do 21 wieku:)

Data: 2020-08-01 14:37:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 1 sierpnia 2020 23:24:59 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> mało dokładny opis, ostatni skazany za homoseksualizm w RFN pierdział w więźniu do 21 wieku:)

Też prawda, chodziło o skazanie za pederastię, czyli homoseksualizm męski z młodzieńcami przed wiekiem przyzwolenia.
Zmieniony §175 znosił kary za stosunki osób dorosłych, ale utrzymywał wiek przyzwolenia na relacje homoseksualne mężczyzn zdecydowanie wyższe niż na pozostałe stosunki płciowe.

Data: 2020-08-01 14:38:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 1 sierpnia 2020 23:37:18 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
Zmieniony §175 znosił kary za stosunki osób dorosłych, ale utrzymywał wiek przyzwolenia na relacje homoseksualne mężczyzn zdecydowanie wyższe niż na pozostałe stosunki płciowe.

PS. miało być "zdecydowanie wyższY" ale zanadto się pospieszyłem z wprowadzaniem tekstu

Data: 2020-08-01 23:45:18
Autor: u2
W dniu 01.08.2020 o 23:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

wielu sławnych literatów w Bolanda miało przemożną chuć wobec małolatów, ale homoseksualizm z chłopczykami od 15 roku życia nie był karalny

Data: 2020-08-01 14:50:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 1 sierpnia 2020 23:45:20 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

wielu sławnych literatów w Bolanda miało przemożną chuć wobec małolatów, ale homoseksualizm z chłopczykami od 15 roku życia nie był karalny

Szczególnie jeden sławny literat.
Ten co miał szlachecki dworek i kazał się pochować w mundurze górnika.
Chociaż ten to raczej był B niż G.

Data: 2020-08-02 00:28:02
Autor: u2
W dniu 01.08.2020 o 23:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

no i kilku innych, a to że przyznaje mu sięteraz jakieś literki to już nowomoda "ideologiczna", to się nawet nie pedofilia nazywa (nawet nie spełnia warunków prawnych) tylko pederastia:)

Data: 2020-08-01 15:34:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 2 sierpnia 2020 00:28:04 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

no i kilku innych, a to że przyznaje mu sięteraz jakieś literki to już nowomoda "ideologiczna", to się nawet nie pedofilia nazywa (nawet nie spełnia warunków prawnych) tylko pederastia:)

Nazwijmy to "miłość grecka" czy też "modo Graeco" (na sposób starożytnych Greków).

Data: 2020-08-02 12:36:00
Autor: u2
W dniu 02.08.2020 o 00:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

to taka maskirowka sodomii za pomocą kultury antycznej, że wtedy niby wszyscy byli figo fago:)))))))))))

Data: 2020-08-02 08:02:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 2 sierpnia 2020 12:36:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> to taka maskirowka sodomii za pomocą kultury antycznej, że wtedy niby wszyscy byli figo fago:)))))))))))

Nie wszyscy, ale elity właścicieli niewolników jak najbardziej.

Data: 2020-08-02 17:12:42
Autor: u2
W dniu 02.08.2020 o 17:02, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ta, ważne, że powołując się na starożytną kulturę grecką sodomię uprawiali znani w Bolanda literaci:)))))))))))))

Data: 2020-08-01 22:58:01
Autor: u2
W dniu 01.08.2020 o 22:50, z pisze:
A LGBT to tylko 3% a robią wiatr za 60%?

tu chodzi o neo-marksizm, osoby o odmiennej orientacji seksualnej niż hetero mają być męczennikami, jak onegdaj proletatiusze, aby neo-markisiści przejęli władzę i wprowadzili ogólnoświatową biedę i nędzę:)

btw osoby o odmiennej orientacji seksualnej były karane w RFN do lat 90-tych, w USA do roku 2003, w Polsce nigdy homoseksualizm nie był karany i nadal nie jest karalny czy dyskryminowany

w Bolanda nigdy nie było takiego paragrafu 175 jak w RFN, czy NRD

https://pl.wikipedia.org/wiki/Paragraf_175

Data: 2020-08-02 07:46:48
Autor: Runt
W dniu 2020-08-01 o 17:03, z pisze:
[...]

Sowieci też nie próżnowali.

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-01 23:27:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 2 sierpnia 2020 07:46:49 UTC+2 użytkownik Runt napisał:
> [...]
> "Dokładne liczby strat wojska powstańczego i ludności Warszawy nie są > znane, można je określić tylko w wielkim przybliżeniu. Największe straty > poniosła ludność cywilna, gdyż oddziały niemieckie planowo mordowały > całe dzielnice np. na warszawskiej Woli wymordowano w ten sposób ponad > 65 tys. bezbronnych ludzi (rzeź Woli), nie znajdujących się na terenie > walk powstańczych, a na terenie Ochoty ok. 10 tys. osób (rzeź Ochoty). > Do masowych mordów, zwłaszcza w pierwszych dniach sierpnia 1944 r., > dochodziło ponadto w Śródmieściu, gdzie mogło zginąć nawet do 10 tys. > osób[7] (egzekucje w ,,dzielnicy policyjnej" oraz egzekucje w rejonie pl. > Teatralnego), jak również na Mokotowie (pacyfikacja Mokotowa) i Starym > Mieście[8]."

A co powiedzieć o zbrodniach ruchawki banderowskiej na Wołyniu popełnianych na polskich cywilach, o charakterze ludobójczym?

Ich bestialstwa były takie, że nawet niekiedy niemcom, z którymi formalnie kolaborowali banderowcy, zdarzało się ratować ludność cywilną z rąk tych rezunów, tak się ich brzydzili. W ten sposób część mojej rodziny m.in. uszła z tej masakry, w transportach humanitarnych zorganizowanych przez niemców najpierw z jej rodzinnego majątku do Krzemieńca, następnie zaś do Biłgoraja w GG.

Data: 2020-08-02 09:25:44
Autor: Runt
W dniu 2020-08-02 o 08:27, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Moja rodzina (pradziadkowie) w dawnych (?) czasach miała majątek ziemski w okolicach Brzostowicy. Z przekazów moich rodziców wynika, że kiedy wkroczyli Niemcy częstowali dzieci cukierkami. Na ile to prawda nie wiadomo. Po zakończeniu wojny nowa władza powiedziała albo zostajecie komunistami albo wynocha do Polski. Mój pradziadek razem z rodziną wybrał wyjazd do Polsi, a jego brat z rodziną pozostał. Z majątków Sowieci zrobili kołchoz, a z włascieli robotników "gorszego sortu" (tak jak dziś PiS nazywa tych którzy nie czczą bałwochwalczo ich socjalistycznej ideologii). Mój pradziadek raz tylko odwiedził rodzinny majątek. Okoliczni ludzie którzy go pamiętali mówili że dziedzic wrócił z znów będzie tak jak kiedyś. Niestety rodzina jego brata miała już obywatelstwo białoruskie a pradziadek po przesłuchaniu przez NKWD został pouczony, by nie głosił burżuazyjnej ideologii i odstawiony w asyście mundurowych do jakiegoś miasteczka (Grodno?) gdzie wsadzono go pociagu jadącego do Polski. O losach rodziny która pozostała w Rosji (białoruś) nic nie wiadomo. Podobno zruskiwani przyjeli sowieckie imiona i nazwiska.

A teraz kanalie typu: u2, zenuś czy jacuś biały macie okazje do wykazania się katolicka wrażliwością godną prawdziwych Polaków i szczekając jak kundle smietnikowe opluwać moje wspomnienia nie szczędząc plugawych uwag na temat mojej rodziny. Plujcie! Plujcie kanalie!

Data: 2020-08-02 05:08:19
Autor: Zenek Kapelinder
NIEMCY MORDOWALI ludność cywilną
Nie pierdol pizdziak vel runt dziura w dupie że znasz swoich rodziców. Dawno zostało ustalone że zostałeś zima znaleziony na śmietniku.

Data: 2020-08-02 18:13:17
Autor: Runt
zenek pupil hansa u2
Nie pierdol
a fe! a fe! tu nie "warstat" ty kanalio!

pizdziak

no i jakk u2 wyszamotał ci łechtaczkę? ;-)))

vel runt dziura w dupie
uiwielbiasz jak cie walą w kichę stolcową co? ;-)))

że znasz swoich rodziców.

od moich rodziców gnoju won! Ty podły skurwielu, obyś zdychał powoli!

Dawno zostało ustalone

przez ciebie ty kundlu?

że zostałeś zima znaleziony na śmietniku.

projekcja zenusiu kanalio zawszona! ;-)))

nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON!

Data: 2020-08-02 10:48:55
Autor: z
NIEMCY MORDOWALI ludność cywilną
NIEMCY MORDOWALI ludność cywilną.
Watek jest w związku z Powstaniem Warszawskim.
Aby pamiętać oprócz żołnierzy również o tysiącach niewinnych matek i dzieci.

Masz coś do powiedzenia?

Data: 2020-08-02 10:46:30
Autor: z
NIEMCY MORDOWALI ludność cywilną
ŁAŁ. Kto Ci o tym powiedział? POWAŻNIE? ;-)

NIEMCY MORDOWALI ludność cywilną